Kobiecy zespół zagra z innym logo
Liverpool FC oraz Standard Chartered po raz kolejny połączą siły i specjalnie zmienią logo na koszulkach, w tym roku skupiając się na akcji „Play On”, wspólnej inicjatywie klubu i jego głównego partnera, której celem jest zachęcenie młodych dziewcząt do uprawiania sportu.
Podczas meczów na Anfield w tym miesiącu logo Standard Chartered na koszulkach zawodniczek zostanie zastąpione logo „Play On”, co ma na celu podniesienie świadomości na temat wyzwań, z jakimi borykają się dziewczęta, które chcą być aktywne sportowo, oraz pozytywnego wpływu, jaki udział w tym wydarzeniu może mieć na ich przyszłość.
Akcja „Play On”, wprowadzona w 2023 roku, ma na celu rozwiązanie problemu młodych dziewcząt porzucających sport, podkreślając korzyści, jakie uprawianie sportu może przynieść ich życiu poza boiskiem.
W Wielkiej Brytanii ponad milion nastoletnich dziewcząt przestało uprawiać sport z różnych powodów, w tym z powodu presji rówieśniczej, braku dostępu do sportu lub problemów z postrzeganiem własnego ciała, rezygnując z niego przed ukończeniem 14. roku życia, dwukrotnie częściej niż chłopcy.
Badania pokazują jednak, że 94% kobiet na stanowiskach kierowniczych uprawia sport, a 74% kobiet na stanowiskach kierowniczych uważa, że doświadczenie sportowe pomaga przyspieszyć karierę kobiety.
Ta inicjatywa pomaga przełamać bariery, które uniemożliwiają dziewczynom kontynuowanie kariery sportowej, od zapewnienia dostępu do niego, po budowanie pewności siebie i promowanie wizerunku.
Kobiety LFC będą nosić koszulki „Play On” w tę niedzielę, gdy zmierzą się z Manchesterem City na Anfield. Bilety na mecz są nadal dostępne i kosztują zaledwie 12 funtów dla dorosłych i 5 funtów dla juniorów.
- Podczas mojej kariery w kobiecej piłce nożnej byłam świadkiem wpływu, jaki może mieć sport i dlaczego tak ważne jest, aby utrzymać zaangażowanie dziewcząt - powiedziała Natasha Dowie, ambasadorka LFC Women i była zawodniczka.
- Możliwości i pewność siebie, jakie daje sport, trwają całe życie, a programy takie jak „Play On” są kluczowe, aby zapewnić, że kolejne pokolenie dziewcząt nie zostanie pominięte. Wspaniale jest widzieć, jak Liverpool FC i Standard Chartered łączą siły, aby rzucić światło na tę ważną kwestię.
- W Standard Chartered głęboko wierzymy w znaczenie wspierania dziewcząt i kobiet, aby mogły odnosić sukcesy w życiu i na stanowiskach kierowniczych - dodała Sarah Hagan, współdyrektor ds. korporacyjnych, marki i marketingu w Standard Chartered
- „Play On” ma na celu zachęcanie dziewcząt do uprawiania sportu ze względu na kluczowe umiejętności życiowe, których mogą się dzięki niemu nauczyć poza boiskiem, takie jak pewność siebie, praca zespołowa i odporność psychiczna. Cieszymy się, że możemy zaprezentować tę ważną inicjatywę na koszulkach The Reds i mamy nadzieję, że zainspirujemy więcej dziewcząt do Play On!
Po meczu LFC Women, koszulki zostaną podpisane przez zawodniczki i wystawione na aukcji MatchWornShirt. Kibice mogą je licytować od 12 do 26 października.
Środki zebrane z aukcji zostaną przekazane Fundacji Standard Chartered, która wspiera młodzież z ubogich rodzin, zwłaszcza kobiety.
Komentarze (0)