Liverpool przedłuża umowę z Coca-Colą
Liverpool FC przedłuża swą działalność z firmą Coca-Cola, otwierając, nowy, ekscytujący rozdział współpracy, który obejmie większe zaangażowanie firmy na Anfield, jak również poszerzenie wsparcia dla zespołu kobiecego.
Pierwsze oficjalne partnerstwo zostało zawarte w 2020 roku i objęło szereg rozmaitych działań skierowanych do kibiców.
Coca-Cola będzie nadal oferować prawa do dystrybucji wszystkich swoich ulubionych napojów, zapewniając kibicom możliwość delektowania się wybranymi smakami w dni meczowe na Anfield, a także podczas rozmaitych imprez klubowych.
Ben Latty, dyrektor handlowy Liverpoolu, powiedział: - Jesteśmy podekscytowani rozszerzeniem naszej współpracy z Coca-Colą, która w dalszym ciągu koncentruje się na większym zaangażowaniu podczas meczów na Anfield i zwiększaniu wsparcia dla LFC Women.
- Coca-Cola pomogła nam w realizacji kilku świetnych kampanii na przestrzeni ostatnich lat, począwszy od tych związanych z meczami na Anfield, aż po inicjatywy społeczne związane z działalnością naszej fundacji. Czekamy na stworzenie kolejnych magicznych momentów, które będą mogły łączyć się ze zwycięstwami naszych zespołów.
Javier Meza, prezes ds. marketingu firmy Coca-Cola powiedział: - Liverpool FC jest jedną z najbardziej utytułowanych i wpływowych marek piłkarskich na świecie, posiadających bogatą historię i globalną rzeszę fanów. Cieszymy się, mogąc dalej realizować ten projekt i jeszcze mocniej go rozwijać.
Partnerstwo Coca-Coli z Liverpoolem kontynuuje bogatą tradycję wspierania piłki nożnej na każdym poziomie, od rozgrywek amatorskich po turnieje rangi globalnej na całym świecie.

Komentarze (2)