TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1449

Boss: Nie będę mu tego zabraniać


Brendan Rodgers podkreślił, że nigdy nie prosił Luisa Suareza o ograniczenie swojej pasji w związku z obejrzeniem kolejnej żółtej kartki za protesty przez Urugwajczyka, tym razem w przegranym 1:3 meczu z Aston Villą.

Arbiter Neil Swarbrick pokazał Suarezowi żółty kartonik w 90. minucie spotkania na Anfield, które było bardzo frustrujące dla the Reds.

W zeszłym tygodniu Suarez musiał pauzować za otrzymanie pięciu żółtych kartek, ale kiedy dziennikarze spytali się o tę sprawę, Rodgers przekonywał, że nie czuje potrzeby interweniowania.

- Jest pasjonatem futbolu - powiedział menedżer.

- Nie sądzę, aby zasłużył na tyle kartek. Miał kilka incydentów, w których mocno protestował, ponieważ sędzia nie odgwizdał faulu na nim, ale zachowywał się wówczas uczciwie, bo rzeczywiście był faulowany.

- Nigdy nie zabiorę mu jego pasji w grze. To właśnie czyni go takim graczem.

- Został już kilka razy ukarany w tym sezonie, ale niektóre decyzje arbitrów były zbędne. W wyjazdowym spotkaniu z Sunderlandem otrzymał kartkę za nurkowanie, a wyraźnie było widać, że nie nurkował.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (90)

YNWAYUDI 16.12.2012 12:45 #
zmieniłbym zdjecie..
AndyLFC 16.12.2012 13:12 #
Oj tam nic sie nie stanie jak usiadzie na lawie za kartki. Mamy tylu napastnikow...
Thisu9 16.12.2012 13:28 #
Suarez jest wojownikiem a nie jakąś pi***!
jigsaw 16.12.2012 13:32 #
jak to teraz wygląda z jego kartkami - musi zdobyć kolejne 5, aby pauzować, czy to już tak nie działa?
metka10 16.12.2012 13:43 #
kolejny temat do przedyskutowania na temat suareza.
rodgers boi się zwrócić mu uwagę aby go nie stracić taka prawda suarez czuje się bezkarny i robi praktycznie wszystko co mu się podoba w żadnym innym klubie na to by mu nie nikt nie pozwolił.
Peter1892 16.12.2012 13:43 #
Dlaczego przegrali? ;(;(;(
romic 16.12.2012 13:45 #
Suarez wbrew pozorom działa negatywnie na nasz zespół. Tylko nie mówcie, że LFC nie zasługuje na Suareza i powinien z stąd uciekać. Ja myślę, że jest na odwrót. To on nas niszczy powoli, tymi sytuacjami, które marnuje. Gdybyśmy go sprzedali i kupili kogoś w miarę ogarniętego w napadzie nie będę rozpaczał.
romic 16.12.2012 13:54 #
@Stol Zauważ, że Suarez też tak samo gra i jest wychwalany. Czasami nawet gorzej. Przypomnę ci, że zmarnował on podania Suarez->Gerrard, Suarez-> Shelvey (obie sytuacje to były pewne gole) + strata (idiotyczna) przy pierwszym straconym golu. Przy tak wielu "setkach" powinien mieć dwa razy więcej goli.
hoster 16.12.2012 14:08 #
najlepiej jak by mu połamali nogę i jeszcze by pokusztykał do sędziego żeby mu obciągnąć za nieodgwizdanie faulu. tak by było najlepiej... po co nam Suarez, sprzedajmy go za paczkę fajek bo nic nie robi tylko pyszczy a raczej walczy o swoje. Niech grają tacy zawodnicy jak Gerrard, truchtem wygramy każdy mecz.
romic 16.12.2012 14:31 #
Co gdyby nie on?? Gdyby nie on bylibyśmy w czołówce bo tyle akcji co on zmarnował to się w głowie nie mieści. Bo napastnik jest od strzelania. Gdyby nie on byłby ktoś inny może i lepszy.To by było gdyby nie on
Asahi 16.12.2012 14:37 #
@romic
Wszyscy w domu zdrowi?
videlchan 16.12.2012 14:51 #
@romic
13 goli strzelonych w tym 10 w PL. To również są te zmarnowane akcje??
romic 16.12.2012 14:56 #
@videlchan Masz problemy z czytaniem? Napisałem, że przy tak wielu okazjach jakie miał powinien strzelić dwa razy więcej goli. To jest tylko 13 goli.
RedFulBad 16.12.2012 15:00 #
Sterling podpisał kontrakt :)
videlchan 16.12.2012 15:03 #
@romic
Tylko lub aż 13. Jak zauważył mibaloo, gdyby nie on to byśmy byli na samym dole tabeli. Każdy miał wiele zmarnowanych akcji, które mogłyby się zakończyć zwycięstwem. Mamy więc sprzedawać wszystkich z tego powodu??
july599 16.12.2012 15:19 #
@RedBull
Skąd info? ;> Byłoby pięknie.
romic 16.12.2012 15:37 #
@videlchan A ja napisałem, że gdyby nie on to byłby ktoś inny. Napastnik jest od strzelania. Drużyna kreuje sytuacje pod Suareza i on powinien je wykorzystać. Weźmy przykład, np. z Barcelony. Czy to oznacza, że gdyby nie było Messiego mieli by oni 86 goli mniej w tym roku?? Nie bo ktoś inny by strzelił
videlchan 16.12.2012 15:53 #
@romic
Ale ten ktoś mógłby strzelić więcej lub mniej niż te 86 goli. To że zmienilibyśmy napastnika nie oznacza że nasza sytuacja by się poprawiła. Może taki Messi nie byłby aż tak skuteczny gdyby nie grał akurat w Barcelonie. Może Suarez lepiej by wykorzystywał sytuacje gdyby grał w innym klubie. Czasem to jedna osoba zawodzi w danej sytuacji ale cała drużyna pracuje na wynik meczu.
Ja jestem zadowolona z gry Suareza i nie pozwoliłabym go sprzedać. Pamiętajmy że w tym momencie jest naszym jedynym napastnikiem i pomimo swego agresywnego charakteru robi wszystko by poprawić naszą sytuację w lidze
romic 16.12.2012 16:03 #
@videlchan
I właśnie to pokazuje w jakim jestem gównie. O naszej sile musi stanowić nieskuteczny napastnik i dziecko, które jest za słabe fizyczne na rywali. Luis w takiej formie jaką ma teraz nie zapewni nam zwycięstw. Dlatego trzeba kogoś sprowadzić choćby kosztem Suareza.
krzych144 16.12.2012 16:42 #
Dlaczego jak gramy z drużynami typu: Manchester City, Chelsea albo Manchester United na Anfield to nie boję się o przebieg gry, a gdy gramy ze średniakami to zawsze się obawiam ? Wczoraj, to się sprawdziło.
Lyzwa7 16.12.2012 17:36 #
13 goli w tak nieskutecznej drużynie to dobry wynik, nie wiem jak można chcieć sprzedać Suareza, i to za 35 mln.
paink 16.12.2012 17:43 #
dymek2323 - Mógłbyś mi powiedzieć kogo zatrudniłbyś w miejsce BR? Tylko bez nazwisk typu Guardiola, Mourinho czy Klopp. Uważasz, że nowy trener nie będzie potrzebował czasu, tylko z marszu zaczniemy wygrywać. Ten sezon jest przejściowy, zgadzam się, że to trudny czas dla nas wszystkich, ale warto poczekać jeszcze sezon czy nawet dwa, niż zaczynać wszystko od początku.
robikq 16.12.2012 17:58 #
Nie wiem, nie wiem, nie wiem - ja nie będę mówił cze Brendan jest dobry czy nie ale ja nie byłem zwolennikiem jego zatrudnienia i dalej mnie nie przekonuje, po prostu za nim nie przepadam sorry...
jaqb92 16.12.2012 18:02 #
tu nie jest problem trenera bo trener jest ogarniety tylko problem jest w umiejetnosciach zawodnikow, nie jego wina ze nie wykorzystuja tyle setek, po 2 nikt dobry do lfc juz nie przyjdzie bo nikt nie chce grac w 12 klubie pl
Lyzwa7 16.12.2012 18:07 #
Patrz dalej tylko na tabelę daleko zajdziesz.
Tak Rafa to cudotwórca, jasne.
Zatrudnijmy Gmocha, też ma duże sukcesy.
Asahi 16.12.2012 18:14 #
Nie wiem dlaczego mam wrażenie, że poniektórzy to się z gównem na mózgi zamienili, na co jedynie gówno może narzekać...
paink 16.12.2012 18:25 #
dymek2323 - 1. Nie odpowiedziałeś na moje pytanie :) 2. Mówisz, że błędem było zwolnienie Dalglisha? Serio? Naprawdę uważasz, że archaiczna propozycja futbolu Kenny'ego, przewyższa to co obecnie gramy z BR? Ostatnia rzecz której potrzebujemy to podejmowanie pochopnych decyzji pod wpływem impulsu. Taką decyzją byłoby zwolnienie BR.

Co do Suareza, to jasne mnie też czasami irytuje i drażni, ale jakby nie patrzeć, jest graczem światowej klasy bez którego bylibyśmy na dnie tabeli.
Fatalny doping i piknik na Anfield jest oczywiście faktem, myślę, że kibice są już poprostu zmęczeni obietnicami kolejnych managerów i systematycznie przyzwyczajani do niższej jakości.
Ale co nam pozostaje, musimy wierzyć, że będzie lepiej, kto wie może już w najbliższym okienku znajdziemy odpowiedź, na naszą nieskuteczniść...
Asahi 16.12.2012 18:32 #
Przynajmniej widać, że zdajesz sobie sprawę z faktu, że to było o Tobie kolego. : ) Dla Ciebie mogę być nawet 2 latkiem, nadal będę miał zdrowsze podejście do naszego zespołu niż Ty, który nie dość, że ślepy, to głupi i zapatrzony w sam nie wiem co, bo ciężko określić jakimkolwiek stylem kopaninę Dalglisha, a jeszcze ciężej zmusić się do dyskusji z Tobą, gdy twierdzisz, że to było lepsze od tego, co aktualnie prezentujemy ;) Zazdroszczę (i nie) reszcie, że mają chęć by Ci tłumaczyć tak proste sprawy, choć w tym przypadku może byłoby łatwiej wbić je po prostu do tego łba.
RedFulBad 16.12.2012 18:43 #
Nasz problem: sezon 2011-2012:
Glen Johnson: 1 g
Skrtel: 4 g
Agger: 2 g
Downing: 2 g
Lucas: 0 g
Gerrard: 9 g
Sterling: 0 g
Shelvey: 2 g+ 6 g (2 liga)
Suarez: 17 g
Johnson: 1 g
Allen: 4 g
-------
Total : 42 g
-------
Messi: 73
Ronaldo: 60
-------
Statystyka mówi wszystko!
Asahi 16.12.2012 19:27 #
Jestem masochistą, bo czytam Twoje komentarze. Wole patrzeć na aktualną grę niż patrzeć, jak "taktyka" Dalglisha pokazywała drugoligowcom gdzie ich miejsce w finale pucharu.
paink 16.12.2012 19:32 #
Asahi - Chyba miałeś rację z tym "wbijaniem do łba" :). Poddaję się.
Lyzwa7 16.12.2012 19:33 #
A teraz zadaj sobie pytanie: lepiej grać byle jak, ale skutecznie, żeby osiągnąć coś teraz, a potem niech się dzieje co chce(jak Newcastle) czy grać dobrze i budować drużynę, i odnosić korzyści przez lata?
robikq 16.12.2012 19:40 #
I każdy mówi, że nie wina trenera, że to wina zawodników, ale ile drużyn z o wiele gorszymi składami jest przed nami - sorry bardzo. Kolejną sprawą jest, że wole patrzeć na skuteczny football, chociażby granie z kontry od klepania na 70%+ posiadania piłki po którym i tak przegrywamy. Moim zdaniem trzeba się zastanowić. Co do AVB zgadzam się z Dymkiem, nie dość, że ma pełno kontuzji w składzie to prowadzi tych spursów cholernych cholernie dobrze. A co do poprzednich postów jakiś trener nie s tylu Guardiola i td. no chociażby Redknapp czy Grant
Backpacker 16.12.2012 19:42 #
To ja dorzucę coś od siebie:
2010/2011, Liverpool z najgorszego okresu Hodgsona -> 22 pkty po 17 kolejkach
2012/2013 -> 22 pkty po 17 kolejkach

Zachwycajcie się dalej Rodgersem, "piękna gra" z pewnością zaowocuje mistrzostwem Anglii...
Lyzwa7 16.12.2012 19:58 #
Dajcie sobie siana z tym Benitezem, bo gówno by zrobił.
Ten facet tylko by to jeszcze bardziej rozpieprzył przez swój trudny charakter.
silver7 16.12.2012 20:02 #
ja powiem tak, dla mnie BR to jedna wielka niewiadoma, może być to strzał w 10 lub niewypał. Styl jednak, który preferuje mi akurat odpowiada. Wyobraźcie sobie, co by było gdyby grał u nas David Villa?Czy dalej byśmy się tu pienili? Poczekam do końca sezonu, jak dostanie zawodników których chce i nie będzie już wymówek na temat wąskiego składu. Na chwilę obecną i tak nie ma żadnego konkretnego trenera. Guardiola to też niewiadoma, poza tym nie będzie mu sie chciało do nas pchać,wybierze zapewne zespół z kadrą na tacy ( Man U, Man C, Chelsea ) gdzie z miejsca będzie skazany na sukces. Żeby faktycznie określić jego kunszt trenerski, musiałby spróbować sił np. u Nas.
silver7 16.12.2012 20:04 #
Przestańmy żyć przeszłością. Benitez był, miał swój czas i koniec.
Lyzwa7 16.12.2012 20:04 #
Dokładnie- oceniać można po sezonie, a nie w jego środku.
Bez pochopnych decyzji, dla mnie akurat ważniejszy jest rozwój i progres w grze niż miejsce w tabeli(w tym sezonie), ale nie każdy jest taki cierpliwy i nie wiem czy Amerykanie też tak myślą, myślę, że poprawienie pozycji z zeszłego sezonu powinno być celem.
silver7 16.12.2012 20:08 #
I kim go zastąpić?? Franciszkiem Smudą heh
silver7 16.12.2012 20:16 #
3 nazwiska w styczniu i mamy koniec problemów: Villa, Alonso,Mertens
Lyzwa7 16.12.2012 20:20 #
Silver- coś ostatnio dziwnie się z Tobą zgadzam;p
Villa, Mertens i Alonso wnieśliby bardzo dużo jakości do naszej gry, ale pytanie czy nas na nich stać i czy chcieliby tu grać?
Dodałbym też do nich Alexa Lacazette, który ładnie sobie radzi w Lyonie, a swoją szybkością mógłby sporo namieszać, co prawda nie strzela dużo, ale gra bardzo dobrze.
Ogólnie celowałbym w rynek francuski/hiszpański/holenderski/niemiecki i olał kierunek angielski.Albo poszukać w Meksyku czy Brazylii.
xMariuszx 16.12.2012 20:21 #
Doszedlem do wniosku, ze nie wygrywamy bo brak nam charakternych graczy. Suarez nie jest taki jak Fowler, jest charakterny ale nie pilkarsko... Potrzebny jest nam bezlitosny napastnik, bramkarz i skrzydlowy i skonczy sie nasmiewanie z Liverpoolu
silver7 16.12.2012 20:26 #
Lyzwa.Podobno Villa chętnie by się do nas przeniósł, Xabi osotatnio również przebąkiwał powrót i niechęć przedłużenia obencego kontraktu. Myślę,że właściciele musieliby wyłożyć 35 mln. Kto wie może ktoś skusi się na Downa za 10, także całkiem relane cele transferowe.
silver7 16.12.2012 20:29 #
Lyzwa. Po prostu ostatnio zauważyłem progres w naszej grze i obecnie nie widzę innej alternatywy, jak zaufać BR do końca sezonu.
Lyzwa7 16.12.2012 20:39 #
Dobrze by było jakby taki Vilia przyszedł, nie dość, że skuteczny to jeszcze potrafi dobrze grać w piłkę.
Alonso nie wiem czy byłby niezbędny, bo środkowych mamy dobrych(chociaż bym nie narzekał jakby wrócił), brakuje nam skrzydeł i snajpera, bo kto tam może grać? Suarez i? Sterling, Downing, Cole Assaidi, Borini, Enrique, Suso.
Naprawdę biednie jest w ofensywie tu trzeba dokupić 2/3 graczy.

Rodgers mógłby też postraszyć innych skoro na Hendersona, Enrique i nawet na Downinga to podziałało.
silver7 16.12.2012 20:44 #
Mi się marzy Mertens, jego wolę 100 raz bardziej niż Sturridge'a i Ince'a. Zobaczymy, dobrze że już tylko 2 tygodnie. Villa chętny do opuszczenia Barcy, Alonso niechętny do przedłuzenia kontraktu, PSV do oskubania z graczy, jak nie Mertens , jest Lens lub Wijnaldum :). Kilka potencjalnych ruchów mozemy wykonać. CZas pokaże
cryme 16.12.2012 21:38 #
Nie mogę patrzeć na grę Luisa. Jest on najbardziej irytującym mnie piłkarzem tego klubu. Po paru strzelonych przez niego bramkach łudziłem się że nareszcie dojrzal. Ale niestety on już zawsze będzie tym nieskutecznym, wiecznie machającym rękoma anty piłkarzm. Za 40-50 baniek, które trener mógłby przeznaczyć na transfery oddałbym go z pocałowaniem ręki.
silver7 16.12.2012 21:42 #
cryme. Przypomnij sobie jaki był Ronaldo na początku sowjej przygody na wyspach i jak go gumożuj potem ustawił. Luisa też tak trzeba przestawić
Gruzda13 16.12.2012 21:44 #
Ja was ludzie nie rozumie. Jak mozna cchciec wyrzucić jednego z najlepszych zawodników w naszym klubie?! Fajnie sie kibicowało jak Liverpool wygrywał? A teraz co? To MY jesteśmy Liverpoolem i bądźmy jednością bo od czasu kiedy nastał kryzys jesteśmy rozdzieleni jak cholera. Kibice co innego zarząd co innego trener co innego a piłkarze chyba o kasie myślą. Kto ma spoić ten klub jak nie my naszym wsparciem? O czym mówi nasz hymn i tradycja? No co czerwoni? Kibicujecie i wspieracie czy wyrzucacie wszystkich trenerów i piłkarzy i ciągle narzekacie? Zastanówcie się. YNWA
DudekLFC21 16.12.2012 22:03 #
Widzę, że jak wygrywamy, to wszystko jest super i nic nie podlega krytyce ale jak przegramy to zwalniany jest trener,piłkarze i najchętniej to pewnie cały klub byście rozwiązali...

Kibicowanie polega na tym aby wspierać swój klub (Downing'a, Cole'a czy innych Waszym zdaniem drewien, póki są w Liverpool'u też) w tych lepszych i gorszych momentach, a ja tu widzę w większości "zwycięskich kibiców", którzy wspierają wtedy jak klub wygrywa.
cryme 16.12.2012 22:12 #
Cały ten teatrzyk, który Suarez pokazuje na boisku irytuje mnie o wiele więcej niz gra Downinga i Carolla razem wziętych. Nie wiem z czego to wynika. Może miałem zbyt wysokie wymagania wobec niego. Robi mi się niedobrze gdy realizator pokzuje machającego rękoma Urugwajczyka chwilę po tym jak po raz kolejny nie trafił w bardzo klarownj sytuacji, zaplatał sie o własne nogi w trakcie niepotrzebnego dryblingu czy źle podał koledze w sytuacji, ktora powinna zakończyć się bramką. Trzeba mu przyznać że szumu na boisku to robi on mnóstwo ale zespół mało na tym korzysta. Jestem pewny że gdyby ktoś dał za niego 50 baniek to mądrze inwestując te pieniądze można by kupić dwóch napastników,którzy zapewnili by nam więcej bramek niż Luis.
Lyzwa7 16.12.2012 22:15 #
Mało drużyna na tym korzysta? Trzeba być naprawdę ślepym, żeby to napisać, On stanowi 80% naszej ofensywy, z Nim nasza gra jakoś wygląda, jest ktoś, kto wie co zrobić z piłką i się nie boi tego zrobić.
Takich graczy się nie sprzedaje.
cryme 16.12.2012 22:22 #
@DudekLFC21
Istnije pewna różnica pomiędzy wspieraniem klubu a fanatycznym wmawianiu sobie że każda krytyka jest przejawem bycia tym złym kibicem. Rozumiem, że tak samo wspierałeś Poulsena i wójka Roya, a teraz po upływie czasu uważasz że to było słuszne i mogło coś zmienić. Według mnie krytyka jest lepsza niż lizanie się nawzajem „po jajach”.
cryme 16.12.2012 22:22 #
@DudekLFC21
Istnije pewna różnica pomiędzy wspieraniem klubu a fanatycznym wmawianiu sobie że każda krytyka jest przejawem bycia tym złym kibicem. Rozumiem, że tak samo wspierałeś Poulsena i wujka Roya, a teraz po upływie czasu uważasz że to było słuszne i mogło coś zmienić. Według mnie krytyka jest lepsza niż lizanie się nawzajem „po jajach”.
cryme 16.12.2012 22:29 #
lyzwa nie łap za słowka. Suarez wystawiany jako klasyczna 9 nie jest od kreowania sytuacji tylko ich wykanczania. A to wychodzi mu bardzo zle. Wiem ze bez niego nasza ofensywa praktycznie nie ma racji bytu ale to nie zmienia faktu ze wedlug mnie za pieniadze z jego sprzedarzy wyszlibysmy na tym lepiej. Pamietaj ze Suarez dał jeszcze nam to ze LFC jest postrzegane jako klub z rasista i nurkiem w składzie. Kazdy medal ma dwie strony.
Piotrek7LFC 16.12.2012 22:41 #
Nie no, niech mu nie zabrania, ale na własną odpowiedzialność, bo jak się Suarez zdenerwuje i pierdzielnie sędziego z półobrotu, a niech jeszcze ten sędzia (ola boga!) będzie murzynem, wróć! Afroamerykaninem, to na 8 meczach się nie skończy i będziemy grać z Carragherem w ataku :)
silver7 16.12.2012 22:44 #
A kogo zamiast Luisa chcecie postawić na szpicy heh??No kogo pytam się kurna??Cryme gdyby nie Luis to bylibyśmy dziś na co najmniej 18 miejscu,a Ty rozwodzisz się nad machaniem rękoma. I to on jest kreatorem tychże akcji, nikt inny. To,że marnuje,notabene przez siebie wykreowane akcje oznacza mniej więcej tyle,że nie jest robotem. jemu nikt nie stawraz tylu okazji, co chciażby Lewemu w Borussi, taka prawda
silver7 16.12.2012 22:56 #
Dymek, a kim chcesz zastąpić Brendana, Franzem??
cryme 16.12.2012 22:57 #
Nigdy nie pojmę tego że większość z ludzi na tej stronie tak zawzięcie broni jednego z najbardziej nieskutecznych napastników globu. W tamtym sezonie Liverpool byłm jednym z najbardziej nieskutycznych zespołow w Europie. A na tą statystyke najbardziej zapracował Luis przez wielu uznawany za Wielkiego. Gdyby nie on to jego zadania wykonywali by inni sprowadzeni napastnicy, a wtedy mogliysmy byc zarowna na 20 jak i lepszym niz teraz miejscu w tabeli. Nie patrzac na walory piłkarskie Luisa, to kolejna jego wada jest to jak bardzo zle wpływa on na reputacje naszego klubu.
silver7 16.12.2012 23:01 #
Tak,sprzedajmy Luisa w styczniu i kupmy nie wiadomo kogo, a nóż będzie lepiej wykańczał sytuacje, których nikt mu nie będzie stwarzał
cryme 16.12.2012 23:05 #
silver ale ci wspolcauje ze musisz kibicowac klubowi ktory bez jednego piłkarza nie jest w stanie stworzyc zadnego zagrozenia pod bramka przecinika. Dobrze ze ja upodobałem sobie zespol ktory tydzien temu bez napastnika w składzie strzelił 3 bramki.
Lyzwa7 16.12.2012 23:16 #
Luis nieskuteczny? To jaki jest Carroll? Gerrad? Sterling? Downing?
Nie ma to jak pruć się do najlepszego strzelca, że strzela mało(szczegół, że mało kto ma więcej goli od Niego)
Pretensje do innych graczy, tylko Gerrard ma 2 gole w lidze, a tak max 1. Do nich pretensje, nie tylko Luis ma strzelać.
cryme 16.12.2012 23:35 #
Sterling to jeszcze dzieciak na którego nie postawiłbyś 10 zł w sierpniu, że zagra w tym sezonie 10 meczy w wejściowej jedenastce. Gerrard to wielka legenda tego klubu, która niestety będzie powoli kończyła swoją karierę i już nie będzie tak bramek ładował jak kiedyś. Skuteczność Downinga najlepiej podsumował zeszły sezon. Natomiast Luis jest piłkarzem pod którego gra cały zespół oraz strzelił nam 10 bramek w PL w tym sezonie. Nie wiem Lyzwa czy udajesz głupotę czy naprawdę nie rozumiesz tego co piszę już po raz kolejny. Dlatego wytłumaczę ci to jak mojemu 4 letniemu bratu. Suarez mimo tych 10 bramek w PL jest nieskutecznym napastnikiem, co pokazuje od początku kariery na Anfield (mam na myśli stosunek strzelonych bramek do okazji jakie miał- rozumiesz?). Oraz druga część mojego przekazu – według mnie lepiej byśmy wyszli na kupnie 2 napastników za pieniądze pozyskane ze sprzedaży Luisa. Poza tym ja w odróżnieniu od Ciebie rozumiem i szanuje Twoje zdanie, że Suarez jest niezastąpiony i bez niego ten klub by nie istniał.
BillyLiddell 16.12.2012 23:48 #
wczoraj serce mi sie krajalo, gdy ogladalem mecz naszego Liverpoolu, prawie plakalem jak zobaczylem kibicow opuszczajacych The Kop przed koncem meczu, ale to co teraz czuje jest nie do opisania. luis suarez strzelil w lidze 10 bramek, jest najlepszym strzelcem w druzynie, ale wy chetnie byscie go sprzedali bo? niewykorzystuje sytuacji, ktore sa. sobie stworzyl? tak sprzedajmy go i kupmy DWOCH BRAMKOSTRZELNYCH NAPASTNIKOW, pamietam jak to transfery liverpoolu wychodzily i na pewno w sprowadzeniu takowych pomoze zwolnienie brendana ;) powodzonka! dymek, to jakiego menegera bys sprowadzil? przepraszam zapomnialem, przeciez kenny byl zbawicielem klubu, dzieki niemu wygralismy CC i bylismy w finale FA Cup! zapomnialem o 7 miejscu w lidze, naprawde ci wystarcza? jak broniles kennego przed jego zwolnieniem? potrzebuje czasu? dalglish mial 1,5 sezonu i 100000 mln do wydania, a brendana zwolnilbys po polowie sezonu, ktory rozgrywany jest bez napastika. szkoda, ze rodgers ma wizje, plany, filozofie. mysle, ze w tej "ksiedze", ktora tak bardzo zaimponowal wlascicielom nie znalazly sie przepisy na babeczki... przepraszam administratora, ostatnio apelowal, ze mozemy odnosic sie do glupy wypowiedzi uzytkownika a nie niego samego, ale po prostu musze. dymek, myslenie nie boli i nastepnym razem, gdy bedziesz mial dodac jakims komentarz to pomysl nad jego sensem, ok? z gory dzieki. pozdrawia gimbus
BillyLiddell 16.12.2012 23:53 #
aj... zapomnialem. co do samej symulacji luisa. od komentarza Moyesa gra on fair i trzyma sie na nogach. ciekawe jak wy byscie sie czuli gdybyscie przegrywali 3-0 i sedzia ZNOWU bylby przeciwko wam, ale tak sprzedajmy go bo w dodatku ma tylko 10 bramek w lidze, a drugi w tej klasyfikacji ma 1 ;)
cryme 17.12.2012 00:08 #
Dziwię się i śmieję zawsze jak wielu "męższyzn" na tej stronie łatwo doprowadzić do łez. Ale to wina pokolenie emo ludzi w marchewkach. Wracając do tematu
DudekLFC21 17.12.2012 00:25 #
@cryme
Ja nie mówię, że krytyka nie jest porządana ale od kiedy krytyką jest "sprzedać Suarez'a", "Brendan out", "Downing do tartaku"? Konstruktywna krytyka jest nawet wskazana.

A teraz powiedz mi skąd taka pewność, że jakby Luisa nie było to był by ktoś kto by strzelał więcej bramek od Niego? Widzę, że moda teraz na przewidywanie przyszłości i gdybanie. A gdyby ten ktoś zamiast Suarez'a do tej pory strzelił by 2-3 bramki? Bylibyśmy w dupie około 18 miejsca. Jaki ten Suarez zły i w ogóle nie strzela bramek, to pewnie dlatego jest 3 strzelcem Premier League.
silver7 17.12.2012 00:53 #
Co jak co, rozumiem krytykę,sam krytykuję Brendana za jego decyzje personalne,ale żeby krytykować najlepszego gracza drużyny?Heh, nie wiem jak to skomentować
silver7 17.12.2012 01:08 #
Cryme chłopcze kibicuję temu klubowi dobre 19 lat i pierwszy raz widzę,jak kibic taki jak ty sadzi na najlepszego obecnie gracza naszej ekipy, mało tego nawet Torres mozę mu korki czyścić,a a ty widzę pochodzisz z gatunku tych kibiców, co opuszczali Anfield w okolicach 82 minuty
silver7 17.12.2012 01:15 #
@Cryme. jeszcze jedno jeśli nie dostrzegasz tego co robi dla nas Suarez, to albo jesteś niespełna rozumu lub takiego udajesz
metka10 17.12.2012 08:03 #
Dwa słowa i kropka.
Kontrowersyjny temat.
Lyzwa7 17.12.2012 08:06 #
Cryme- Luis przynajmniej te gole strzela, w odróżnieniu do reszty , a NIE MOŻNA opierać ataku na jednym graczu.
Tak wymieńmy Go na dwóch, ciekawe na kogo;) Demba Ba i Carlton Cole?;) Ostatnie półtorej roku to 30 goli Luisa czy to mało? Jak na klub w którym marnuje się 3-4 setki na mecz to moim zdaniem nie najgorzej.

Sadzisz na Luisa, a strzelać ma CAŁA DRUŻYNA, nie tylko napastnik. Musimy mieć bramkostrzelnych, stoperów, skrzydłowych, środkowych pomocników itp.

Ale co tam najlepiej jechać po gościu, który przewyższa ten klub swoją klasą i umiejętnościami, jaki nasz gracz jest na zbliżonym poziomie do Luisa? Trzeba mu dokupić gości do pomocy, a nie Go wymienić na dwóch. Torresa wymieniliśmy na Carrolla i SUPER na tym wyszliśmy ;)
cryme 17.12.2012 09:36 #
Zdaję sobie doskonale sprawę z tego, że moje zdanie jest kontrowersyjne i większość się z nim nie zgadza. Jednakże według mnie budowanie formacji ofensywnej pod Luisa, który ma zalet tyle co i wad (zarowno tych czysto piłkarskich jak i pozostałych) jest nie do końca słuszne. Silver ja patrząc w odróżnieniu od ciebie dostrzegam nie tylko piękne bramki i asysty Suareza ale również jego kapryśne zachowanie na boisku, częste przewracanie sie, dyskusję z sędziami, niepotrzebne dryblingi, nieumiejetność podania do kolegi w kluczowej sytuacji oraz nieskuteczność i wiele innych. Podsumowując jest on piłkarzem równie często Wielkim co Nijakim.
PS: Silver7 może i jestem niespełna rozumu (co wynikałoby z choroby), ale u Ciebie czytanie ze zrozumieniem leży i płacze (co wynika z głupoty). Pozdrawiam i bez urazy.
Lyzwa7 17.12.2012 10:13 #
Zawsze myślałem, że drużynę buduje sie w oparciu o najlepszych, dokupując do nich zawodników, a nie sprzedając ich i wymieniając na dwóch innych jak Arsenal.
helmoot 17.12.2012 10:14 #
szanowny kolego "cryme" - całkowicie się zgadzam z Twoją opinią, Suarez to zawodnik na którym NIE MOŻNA polegać, już na początku sezonu nasz trener popełnił ogromny błąd wypożyczając Carroll'a bez zapewnienia sobie kogoś na jego miejsce To posunięcie zaowocowało tym, że dziś nie mamy alternatywy w napadzie (co - jak pokazał mecz z Młotam - nie musi być problemem) a w dodatku Suarez - choćby nie wiem jak słabo się prezentował - ma pewne miejsce w wyjściowej jedenastce Mecz z Aston V był kolejnym słabym występem Urugwajczka w ostatnim czasie, ale posadzenie go na ławce raczej przerasta Brendana Rodgersa
Asahi 17.12.2012 10:48 #
Jeżeli chcecie ze składu "beton" wywalać, to lepiej zacznijcie od Reiny, nie od Suareza. Ludzie litości.
cryme 17.12.2012 10:54 #
@Asahi nie ma to jak pisać komentarz czytając pewnie tylko dwa wczesniejsze. Kto tu mowi o wywaleniu betonu? Suarez to jedyny piłkarz w naszym klubie na ktorym można zbić interes, a piniądze mozna wydac na dwoch innych napastnikow, bo na Suarezie nie zbudujemy skutecznej ofensywy tego zespołu.
Lyzwa7 17.12.2012 10:59 #
Sprzedawanie najlepszego piłkarza, żeby kupić dwóch słabszych jest głupie.
cryme 17.12.2012 11:05 #
Skad wiesz ze słabszych? Po czym to oceniasz? Poza tym mowisz jakby Suarez był naprawde nie wiadomo jakim napastnikiem. Ta dalsza dyskusja nie ma sensu. Wy znacie moja opinie ja znam wasza a nikt tu nikogo nie musi przekonywac do swoich racji bo nie o to chodzi. Ja wasze zdanie szanuje i mam nadzieje ze wy moje rowniez.
silver7 17.12.2012 11:39 #
Zabójczo inteligentny uezyktowniku Cryme. A powiedz mi kogo kupisz za pienądze uzyskanie ze sprzedaży Suareza?? jelenia? Carltona Cole'a, Benta? No kogo pytam się?Przeważnie budowanie zespołów polega na dobieraniu zawodników pod swojego najlepszego, a takim jest Suarez. Wsytarczy dokupić mu zawodników, którzy będą umieli wykorzystywać jego obecność ( jak choćby Maxi w zeszłym sezonie ).
cryme 17.12.2012 11:49 #
Osoby odpowiedzialne za sciagniecie ewentualnych zminikow Luisa siedza w zarzadzie naszego klubu. Maxi+pozostali nasi napstnicy do spolki z Suarezem w poprzednim sezonie zapracowali na to ze LFC był jednym z najbardziej nieskutecznych klubow w Europie. Z tym ze Suarez zapracował na ta statystyke prawdopodobnie bardziej niz cała reszta razem wzieta.
silver7 17.12.2012 11:55 #
No tak hat trick Dirka Kuyt w mecz z mułami,zapewne był wynikiem nietuzinkowej gry samego Dirka,podobnie jak 3 hat tricki w 4 meczach Maxiego, też były dziełem przypadku
Lyzwa7 17.12.2012 12:09 #
Tak tak jasne, szczegół, że Suarez ma udział przy jakichś 70% naszych bramek, to nie ważne co? Ważne, że nie wykorzystał paru okazji, to że Inni ich nie wykorzystują to nieistotne.
Wszyscy mają strzelać, a nie tylko Luis, Jakby taki Gerrard miał 5-6 goli, Sterling, Downing czy Assaidi by też dorzucili każdy po 2-3 to ile bramek więcej byśmy mieli? Hmm? Nie można krytykować jedynego gościa w drużynie, który potrafi strzelać seryjnie bramki za to, że strzela ich za mało, w sytuacji gdy reszta nie strzela wcale.
cryme 17.12.2012 12:17 #
A suma sumarum dało nam to taka pozycje w lidze jaka nam dało. poza tymi meczami ktore wspomniałes było mnostwo kiedy masza skutecznosc była zerowa i dawało nam to 0 albo 1pkt. Od sttzelania bramek był Caroll ktorego juz tu na całe szczescie nie ma oraz Suarez ktory zawiodl mnie jak nikt inny z piłkarzy LFC bo naprawde wymagałem od niego ciut wiecej.
Lyzwa7 17.12.2012 12:20 #
Jak mamy sprzedać Luisa to co zrobić z Gerrardem, który zagrał aż
3 dobre mecze w tym sezonie?
cryme 17.12.2012 12:24 #
Lyzwa a ty dalej swoje. Suarez jest najlepszym napastnikiem w klubie(jedynym na chwile obecna) ale nie jest niezastapiony. Podsumowujac ja go nie hejtuje, bo wiem do czego jest zdolny, zarowno do strzelania pieknych bramek jak psucia wszystkiego co mozna. I własnie dlatego przyjałbym oferte 50 baniek za niego.
Lyzwa7 17.12.2012 12:28 #
A ja jestem ciekaw jak grałby mając do pomocy sensownych zawodników, a nie 18 latka i bocznych obrońców.
Facet ot klasa światowa czy Ci się podoba czy nie, ale innego piłkarza tej klasy nie mamy i głupotą byłaby jego sprzedaż.
Dokupić mu dwóch skrzydłowych i od razu będzie lepiej wyglądał.
cryme 17.12.2012 12:34 #
napisze to prosciej bo dalej nie ogarniasz o co mi chodzi. Sprzedałbym go z 2 powodow. Po pierwsze mozna za niego kase wydoic. Po 2 nie jest on taki wielki jak wiekszosc uwaza. Ale ty paamietasz tylko pare pieknych bramek, kilka niesamowitych siatek jakie zalozyl oraz asyst jakie wypracowal. Mam na mysl jedynie walor ekonomiczny. A za kase z ewentualnej sprzedazy gerrarda składu nie zbudujemy.
Lyzwa7 17.12.2012 12:42 #
I co to ma na celu? Sprzedać gościa, którzy dobrze sobie radzi, żeby kupić dwóch, którzy nie wiadomo czy wypalą.
Zauważ, że nie każdy będzie chciał u nas grać.
Z resztą zamiast pozbawiać nas największego walczaka i najkreatywniejszego gracza, lepiej cofnąć Go do tyłu, kupić napastnika, któremu Luis by dogrywał.
Nie lepiej? Lepiej.
silver7 17.12.2012 17:05 #
Jestem przekonany gdyby Luis miał takiego Xabiego Alonso i Mertensa oraz powiedzmy Wijnalduma,jego skuteczność też by wzrosła,a tak nie ma mu kto kreować sytuacji, to sam musi to robić,a że przy tym się męczy, to i skuteczność kuleje. Nie zmienia to jednak faktu,iż jest to obecnie jeden z najlepszych graczy świata i głupotą było by pozbycie się go. Zresztą widać jak gra w swojej reprezentacji, gdzie ma kilku graczy, którzy potrafią to i owo

Pozostałe aktualności

Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (5)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (2)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (5)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com