TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1630

Carra: Spurs mają lepszą jedenastkę


Były obrońca the Reds, Jamie Carragher, stwierdził na antenie Monday Night Football, że obecna wyjściowa jedenastka Tottenhamu jest lepsza od tej, którą może wybrać Jürgen Klopp.

Legendarny zawodnik Liverpoolu po analizie wygranego przez the Reds 2:0 meczu ze Spurs przyznał, że jest rozczarowany występem Tottenhamu.

- Z Tottenhamem jest tak, że jak porównasz pojedynczych piłkarzy, to ich jedenastka jest lepsza niż Liverpoolu. Myślę, że przy takim porównaniu są w stanie rywalizować z każdym w lidze. Nie mają jednak kadry na wygranie Premier League czy Ligi Mistrzów.

- Pierwsza jedenastka to bramkarz z czołówki, napastnik z czołówki, linia obrony być może najlepsza w lidze. Dembélé w pomocy, kogo byście wystawili chętniej od niego? Pytanie więc, gdzie potrzebują się poprawić? W ciągu najbliższych osiemnastu miesięcy być może będą potrzebowali nabrać nieco dojrzałości, ale prawdę mówiąc to ogólna jakość ich zawodników nie jest na wystarczającym poziomie.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (17)

Gall 15.02.2017 14:18 #
Carra zawsze patrzył realistycznie, czasem nawet pesymistycznie, ale ostatnie jego wypowiedzi jakoś działają na mnie nerwowo.
Mort 15.02.2017 14:44 #
Ostatnio ktos tu probowal usprawiedliwac jego wypowiedzi tym, ze na tym polega jego praca tv. Kur#@ moglby zachowac te swoje zlote mysli dla siebie. Proponuje zaczac: "Moj drogi pamietniczku...". Co to za bzdura, ze mamy gorsza jedenastke niz totki. Nawet jeszeli tak mysli to, biorac pod uwage kim jest dla klubu i kibicow, zachowal by to dla sibie. Takim pierd#@!"-# tylko szkodzi klubowi. Od legend powinno sie wymagac wiecwj... Nawet jesli pracuje dla angielskiej telewizji
maxbeatles1 15.02.2017 15:20 #
Carra chyba przechodzi kryzys wieku średniego, ciągle stęka i jęczy. Ne da się czytać jego wypowiedzi od pewnego czasu
A_Boone 15.02.2017 16:17 #
Jakoś na boisku nie było tego widać. Bardzo spokojna wygrana, a mecz właściwie do jednej bramki. Z drugiej strony, ciekawe jakby to wyglądało, gdyby Rose z Vertonghenem grali, bo to bardzo ważni dla Totków zawodnicy.
Tommyy 15.02.2017 20:54 #
W tym momencie Carragher przesadza. Chyba próby bycia obiektywnym mają taki skutek, że neguje jakość Liverpoolu. Bo poza tym, że w styczniu nas zacięło na decydujący moment sezonu niewiadomo skąd to na prawdę jest ogień.

Poza bramka, srodkiem i lewa obroną to na prawdę jedenastka sie podoba.

Mam nadzieję, że tego typu wypowiedzi mają na celu ściągnięcie presji i wzrost sportowej złości, bo chcąc nie chcąc Carragher jest kibicem Liverpoolu.
4Play 15.02.2017 23:01 #
O czym wy pierdolicie?

Oczywiście, że Carra ma rację wystarczy spojrzeć na ich skład, a później na nasz, żeby dojść do tego samego wniosku.Trochę obiektywizmu. Poza tym jest ekspertem, więc nie powinien ślepo patrzeć i zakłamywać rzeczywistość.
TPK 16.02.2017 00:24 #
Akurat w tej kwestii z Carrą się zgadzam, z zastrzeżeniem dokładnie takim, jak powiedział - porównanie pojedynczych zawodników. Kane a Firmino - jak Bobby'ego grę lubię, wybór prosty. Lloris... aż wstyd mówić o tym. Stoperzy podobnie, aczkolwiek Matip mógłby spokojnie powalczyć. Clyne zawodzi rzadko, jest solidny, ale mimo wszystko też bym nie narzekał na jego wymianę. Oprócz niego zostaje już chyba tylko Mane, który ma znaczącą przewagę wieku nad Dembele (o ile Sadio nie ma "podkręconego" licznika :D).

Natomiast głupie jest to, że potem wziął pojedyncze porównania i zestawił je ostatecznie jako "lepsza jedenastka". Mają lepszych indywidualnych piłkarzy, ale nie jedenastkę - co pokazaliśmy zarówno w tym sezonie, jak i w ostatnich 10 meczach ze Spurs, gdzie chyba ani razu nie wygrali ;)
Bozno1892 16.02.2017 01:12 #
Clyne jest spoko, ale nie narzekalbys na jego wymiane

No kurde trzymajcie mnie xD typ w 90% swoich meczy gral bardzo solidnie, a zawiodl w meczach ktore mozna policzyc na palcach jednej reki. I tez glupio pisac ze wybor prosty miedzy kanem a firmino, bo w Liverpoolu firmino lepiej by pasowal anizeli kane, ale do innej druzyny moglobybyc odwrotnie. Nie mozna w taki sposob oceniac zawodnika ktory jest lepszy, bo typ moze dobrze grac w danej druzynie, ale wcale nie byc bogiem pilki etc
scorpionlfc5 16.02.2017 02:23 #
Oczywiście 100% racji Carraghera. Z zawodników lepszych na swoich pozycjach w porównaniu z Tottenhamem mamy Coutinho, Mane i Clynea i dalej nic. Jeszcze Matip jest kwestią sporną ale reszta? Największa przepaść to chyba na bramce. Obronę Tottenham ma kadrowo bardzo mocną i co najważniejsze zgraną. Napastnika środkowego to obiektywnie mówiąc przyzwoitego nie mamy żadnego. I tak Klopp ładnie ciągnie na tym co jest.
nadaj4 16.02.2017 11:18 #
18kewcio92

idąc Twoim rozumowaniem i użytymi argumentami można stwierdzić że Burnlay i Bournemouth są lepsi od LFC ????

Ludzie Carra mówi co chce bo ma takie prawo, jak zresztą każdy z nas. Osobiście uważam że ma trochę racji, a nawet więcej niż trochę. Porównując:

Bramka: Loris/Vorm vs Simmon, Karius

Chyba każdy się zgodzi że bramkarzy mają dużo lepszych. Nawet Vorm który zastępuje czasem Hugo broni rewelacyjnie - a dowodem na to jest pierwszy mecz z nami na WHL.

Prawa Obrona - Clyne vs Walker

Uwielbiam Clyna naprawdę mega solidny zawodnik głownie w defensywie, ale Walker? jeden szczebelek wyżej. Defensywnie i ofensywnie wymiata. Ma chłopak charakter co pokazuje w każdym meczu, a u Natha brakuje mi trochę właśnie pokazania takiego pazura. Mój wybór Walker!!!

Środek obrony - Matip/Lovren/Lucas/Klavan vs Alder/Verthongen/Wimmer(?)/Dier

U nas nie są to piłkarze światowi i teksty że może Matip mógłby powalczyć o pierwszy plac w Tottenhamie mija się z prawdą!!! Na jakiej podstawie ktoś tam wcześniej tak napisał??? Czym Matip tak się wykazał w tym sezonie? Póki co dobre mecze przeplata fatalnymi, ale nagonki tak jak na Lovrena nie ma! Tottenham przede wszystkim ma zgraną obronę, którzy mało kiedy popełniają błędy!

Lewa Obrona - Rose vs Milner (Moreno nawet nie uwzględniam)

Wybór najprostszy ze wszystkich - Rose to obrońca klasy światowej, zazdroszę kogutom że go mają!

Boki pomocy Cou/Mane/Lallana vs Son/Alli/Sissoko

Nasie zdecydowanie lepsi, natomiast jest to mniej więcej podobna półka zawodników (może oprócz Sissoko)

Środek pomocy - Hende/Gini/Can - Dembele (NAJBARDZIEJ razem z Rosem chciałbym go w LFC)/ Wanyama/ Ericsen

Powiedzmy sobie szczerze!!! w ostatnim meczu nasi ich zdominowali ale cały skład kogutów grał słabo. Dembele to jest magik środka pola, czasem zalicza głupie straty ale co gościu ma zastawkę, kiwkę i parcie na bramke to mało kto u nas takie ma i właśnie taki zawodnik by nam się przydał. W mojej opinii lepszy środek ma Tott.

Atak - Frimino/Stu/Origi vs Kane/Janssen

a tak naprawdę mogę powiedzieć Firmino vs Kane

i tu nie ma wyboru. Jeśli ktoś chce grać kombinacyjnie to wybierze Firmino, a ktoś chce typową 9 bierze Kane. Oczywiście pamiętam o tym że to nie jest typowa pozycja dla Firmino, który powinien grać przed napastnikiem i wtedy byście zobaczyli geniusz tego zawodnika, który i tak już nie raz go pokazał, a mimo to jest krytykowany przez jakiś placków nie mających pojęcia o piłce!!!

Idealny skład:
Loris,
Walker, Verthongen, Matip, Rose
Dembele,Wanyana,Firmino
Mane,Cou
Kane

Ktoś się zgodzi lub też nie???


AgentTomek 16.02.2017 11:21 #
Więc idąc twoją logiką Celtic miał lepszy skład od Barcelony, kiedy z nią wygrał? Nie wiem o co tutaj gównoburza... Patrząc na same nazwiska to Spurs mają bardzo silny zespół, ale to Spurs - drużyna, która zajęła trzecie miejsce w wyścigu dwóch ekip...
consigliere 16.02.2017 15:07 #
nadaj4

Alderweireld jest lepszym obronca od Matipa. Ogolnie to Spurs mają lepszą obronę, Liverpool - ofensywę.

Tommyy 16.02.2017 18:53 #
nie rozumiem tego bablania fascynatów Spurs. Taki gadanie świadczyłoby o tym, że jesteśmy lata świetlne za Kogutami, a każdy liczy, że powinniśmy być na koniec wyżej od nich.
Tommyy 16.02.2017 18:54 #
@nadaj4

Walker vs Clyne ..........
nadaj4 16.02.2017 23:14 #
@consigliere

zgadzam się w stu procentach!! ale różnica miedzy naszym atakiem a spurs jest mniejsza, a naszą obroną a ich róźnica jest zdecydowanie większa! Chyba przyznasz?

Ktoś coś powiedział o podniecaniu się Spurs! Nie to tylko luźna wypowiedź na temat dobrego rywala, którego darzę sympatią, drużyna która podobnie jak my wyrobiła swoją markę ciężką pracą, która nie kupowała mega gwiazd, tylko ewentualnie typa który ma duży potencjał żeby się nią stać!! i teraz są czołówką Ligi i szanowaną przez każdego rywala drużyną!
nadaj4 16.02.2017 23:15 #
@Tommyy

? nie zgadzasz się?
TPK 17.02.2017 15:42 #
@Bozno, tak, gra bardzo solidnie, ale Walker to wciąż upgrade w porównaniu do Clyne'a. Co w tym dziwnego? No i jak widać nie przeczytałeś ze zrozumieniem - pisałem o porównaniu jeden do jednego, nie jak pasuje do drużyny. Na końcu z resztą podkreśliłem, że Carra pieprzy głupoty wrzucając takie porównania potem do jednego wora i podsumowując nimi jedenastkę. I kogo tu trzymać trzeba?

Pozostałe aktualności

Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (5)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (2)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (5)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com