TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1537

Sherwood: To był ogromny błąd


Nathaniel Clyne do końca bieżącego sezonu będzie reprezentował barwy Bournemouth. Anglik został wypożyczony do klubu z Dean Court w styczniowym okienku transferowym. Tim Sherwood, który w poniedziałek gościł w studiu Sky Sports, stwierdził, że oddanie 27-latka było fatalnym posunięciem ze strony Liverpoolu.

- Kilku zawodników the Reds nabawiło się urazów w ostatnim czasie. Strata Joe Gomeza jest ciosem dla Jürgena Kloppa, który ma już wystarczająco dużo problemów. Gomez w trwającym sezonie prezentował się wręcz wybitnie, szybko udowodnił na co go stać, ale teraz musiał poddać się operacji. Naprawdę szkoda, iż tak to się potoczyło.

- Wypożyczenie Clyne'a od początku było to dla mnie dziwne. Dlaczego Liverpool się go pozbył? To ogromny błąd, szczególnie widać to obecnie, gdy Trent Alexander-Arnold zmaga się z urazem. Można było przewidzieć, że w trakcie kampanii pojawią się jakieś komplikacje - stwierdził były menedżer Tottenhamu i Aston Villi.

- Oczywiście, Klopp ma do dyspozycji Jamesa Milnera, który jest prawdziwym profesjonalistą i wybitnym zawodnikiem. Ale nie jest w stanie dać tyle na prawej obronie co Clyne czy Trent, to zupełnie normalnie.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (34)

scorpionlfc5 06.02.2019 17:45 #
Zgadzam się z nim.
reddsPL 06.02.2019 18:11 #
Od samego początku mi się to nie podobało. To było głupie i nierozsądne z naszej strony.
kluz 06.02.2019 18:45 #
Jeden madrzejszy od drugiego.
Paviola 06.02.2019 18:51 #
Wszyscy to wiemy, Klopp pewnie sam też to wie i pluje sobie w brodę. Stało się, gra się dalej. Pewnie już nigdy nikt od nas nie odejdzie zimą. Za to może ktoś przyjdzie jak będzie potrzeba.
Mort 06.02.2019 19:13 #
Już znowu bez przesady z tym Clynem. Co jedne ekspert to lepszy. Robi się boga z gościa, który w ostatnich dwóch sezonach częściej leczył kontuzje niż grał/trenował. Jaka jest gwarancja, że grał by lepiej niż Millner/Hendo na tej pozycji? Już widzę te komentarze po meczu z Palace, gdzie Zaha wkręcał by go w trawę jak Millnera. A to, że słaby i trzeba się go pozbyć, a najlepiej to kupić jakiegoś prokozaka do rywalizacji z TAA...
Owen89 06.02.2019 19:28 #
Trzeba było nie oddawac Torresa, Suareza, Sterlinga i Coutinho. To by
dopiero było ;)
Deadlock 06.02.2019 19:30 #
Myślę że nie tyle rozchodzi się o Clyne'a co o fakt, iż zostaliśmy bez drugiego nominalnego prawego obrońcy. Klopp oddał Anglika, a nikogo nie kupił w jego miejsce. O to zapewne większość użytkowników ma żal.

Fakt jednak jest taki, że musimy teraz zrobić wszystko by wrócić na zwycięską ścieżkę. Potrzebujemy wygranej jak powietrza. Wszyscy - Klopp, zawodnicy i kibice. Pozdrawiam.
użytkownik zablokowany 06.02.2019 20:05 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
radoLFC 06.02.2019 20:13 #
''Clyne gwarancją mistrzostwa'', dajcie już spokój.
W ciągu dwóch sezonów przed kontuzją zaliczył aż 2 (słownie: DWIE) asysty i JEDNĄ bramkę w lidze w 70 meczach, no bezcenny grajek. Nie wiem czy widzieliście jak gra Liverpool, ale bardzo ważni w ataku są boczni obrońcy, a tam Nat nic nie daje, gra bezpiecznie jak jebany tutaj Henderson, a strata piłki przez DM w środku boiska jest dużo groźniejsza niż strata PO, gdzieś nidaleko pola karnego przeciwnika w bocznej strefie.
Redzik90 06.02.2019 20:19 #
Teraz Nat jakoś gra dla Wisienek, nie leczy kontuzji... I u nas grałby PRAWDZIWY OBROŃCA gdyby został. Guzik mnie obchodzi ile grał w poprzednich sezonach. Liczy się tu i teraz, a prawda jest taka, że byłby teraz niezbędny. Argumenty o tym "ile grał do tej pory" można sobie w buty wsadzić. Wypożyczenie go na początku okna to najbardziej idiotyczny pomysł za kadencji Kloppa. Kropka.
radoLFC 06.02.2019 21:00 #
Ratowałby nam dupę?
Bramki z tamtej strony traciliśmy z Crystal Palace i ostatecznie zgarnęliśmy 3 punkty. W meczach w których straciliśmy punkty, bramki padały nie z winy zawodnika grającego na PO, do tego Milner zaliczył asystę. Może niewiele cię obchodzić @Nostra, ale to są fakty. Nam jest potrzebny PO z ciągiem na bramkę, a Clyne gra jak ŚO tylko z prawej strony.
dmn 06.02.2019 21:39 #
Z tego całego p***enia o Nathanielu wychodzi, że Piłkarza Roku Premier League już mamy. Panie i Panowie, Nathaniel Clyne- niedoszły, niesprawiedliwie pozbawiony szans, zbawca wszystkiego i wszystkich.

Przy całym szacunku do Nathaniela, rzygam już tym tematem.
John 06.02.2019 21:47 #
Sherwood: To był ogromny błąd.

John: Papież rezyduje w Watykanie.
MoMateo 06.02.2019 21:54 #
RadoLFC obrońca jest przedewszystkim od bronienia. A Clyne robi to lepiej, niż TAA.
cezarkop 06.02.2019 21:56 #
A City już na czele tabeli,bez spiny panowie jesteśmy na drugim miejscu i teraz zacznie się pościg.A poważnie mówiąc to będzie wielki test dla naszych piłkarzy,oby wytrzymali presję bo grać to oni potrafią co już niejednokrotnie pokazali w tym sezonie.
lodi 06.02.2019 22:38 #
Liczyłem ze Tofiki urwą punkty

Ehh i trzeba gonić ... słabo to widzę
redartur76 06.02.2019 22:45 #
lodi
Nic nie trzeba gonić, mamy jeden mecz rozegrany mniej więc wszystko w nogach i głowach naszych piłkarzy, jak na razie to City musi gonić, zobaczymy co się wydarzy w meczu z wisienkami. Bądźmy dobrej myśli.
ynwa19 06.02.2019 22:49 #
To tymczasowe pierwszej miejsce City nas obudzi
Come on LFC!-:)
.
LuisGarcía 06.02.2019 22:54 #
Też tak uważam.
Swoją drogą Bayern męczy sie właśnie w DFB Pokal w dogrywce i dobrze.
Mort 06.02.2019 23:03 #
@ Nostra

1. Z obecnym dwa. No niech będzie, że 1,5.
2. Jeden mecz z MU nic nie znaczy. Jeśli uważasz, że to jest wyznacznik tego czy w kolejnych meczach byłby przydatny to faktycznie, nie mamy o czym gadać.
3. Nie był słaby. ale ja też nie twierdziłem, że jest.
4. kim ty jesteś żeby mi zwracać w ten sposób uwagę?

twój kolejny komentarz o tym, że obrońca ma bronić, a nie atakować i jego liczby nie mają znaczenia dla zespołu, w zasadzie dyskwalifikuje Cię z dalszej dyskusji. W obecnym futbolu, a zwłaszcza przy taktyce Kloppa, boczni obrońcy w właściwie skrzydłowi. I właśnie bardzo ważne jest, żeby obrońca poza bronieniem potrafił dograć piłkę, włączyć się do akcji, pokazać się do rozegrania, czy dośrodkować. To jest to co robi już teraz bardzo dobrze TAA, a będzie robił już tylko lepiej. Clyne niestety w wielu tych aspektach jest słaby. Więc na tą chwilę czy w obronie będzie Clyne czy Millner/Henderson/Fabinho nie ma znaczenia, bo żaden z nich nie da drużynie dokładnie tego czego oczekuje Klopp
radoLFC 06.02.2019 23:10 #
Obrońcy są od bronienia i tu zgoda, również Clyne jest lepszy w defensywie od TAA. Jak popatrzysz na grę Liverpoolu, to zobaczysz jak ważni są boczni obrońcy w ofensywie, a tu Clyne jest cholernie słaby.
Szczerze mówiąc, mam nadzieję że TAA wróci jak najszybciej i skończy się ta dyskusja do nikąd.
radoLFC 06.02.2019 23:15 #
Wygląda jakbym kopiował cię Mort, ale pisałem nie czytając twojego posta. Fajnie że ktoś nareszcie myśli podobnie w tym temacie.
adamne 06.02.2019 23:26 #
W ostatnim meczu na prawej obronie grał u nas pomocnik z infekcją wirusową (słowa Kloppa). To powinno wystarczyć za odpowiedź na pytanie czy był to błąd czy nie.
BartekLfc1993 06.02.2019 23:38 #
Ja jestem w stanie zrozumieć Kloppa dlaczego tak postąpił. Gdzieś wspominał, że Clyne przyszedł i poprosił o odejście.

Mieliśmy TTA,Gomeza i w ostaczności Milnera na PO. Były niewielkie szanse, że tak to się potoczy. Jednak tak doświadczony menadżer nie powinien tak postąpić. Szczególnie w tak ważnym okresie dla całego klubu.

VII 07.02.2019 01:10 #
Wiem, że są tutaj starsi bardziej doświadczeni kibice niż ja. Ale... Panowie, zluzujcie majty i zażyjcie jakiegoś relaksu. Pewnie wielu z was ma już w głowie obraz wszechmocnego City które kasuje jak sezon temu. Dzisiejszy mecz z Evertonem może trochę uspokoić, bo okazuje się że oni nie zagrali jakoś super przekonująco i mocniejszy rywal z jajami by ich wyjaśnił na raz dwa. My żeśmy już nie raz w gorszym szambie po uszy lądowali i nawet robiliśmy przysiady. Poczekajmy jeszcze ze 2 miesiące i potem będziemy stawiać diagnozę. Gwarantuję wam, że sytuacja zmieni się jeszcze nie raz. Uwierzcie w naszych chłopaków i przestańcie słuchac ludzi malutkiej wiary, którzy przeżywają co chwila jakieś traumy i niepowodzenia życiowe.

Jeżeli chodzi o Kloppa i transfer Clyne'a to tutaj nie chodzi o to jakim zawodnikiem był Nathaniel tylko o fakt, że w tym momencie zostaliśmy na lodzie zdani jedynie na szczęście i przypadek. Znacie drugi profesjonalny klub na poziomie światowym, gdzie środkowy pomocnik debiutuje na pozycji prawego obrońcy w meczu o wielką stawkę? To tak samo jak wziąć ołówek i wsadzić go do kontaktu, może nie pierd..nie.
VII 07.02.2019 01:24 #
BartekLfc1993. Mignolet też mocno nalegał na transfer i przy każdym wywiadzie nieomieszka o tym wspomnieć. Mimo to Klopp postawił veto.
Mort 07.02.2019 05:11 #
@VII nie wiem w jakich okolicznościach debiutował, ale gra tam do dziś. Sergi Roberto w Barcelonie. Też był nominalnym pomocnikiem, a z konieczności przesunięto go na prawą obronę.
VII 07.02.2019 09:37 #
Mort nie interesuję się ligą hiszpańską, ale trochę zapoznałem się z tą historią i w sumie jest dość intrygująca. Z tego co udało mi się wyczytać w sieci, to był on najpierw testowany na PO w okresie przedsezonowym razem z zawodnikami Barcy B. Luis Enrique dokładnie go sprawdził, bo miał na to sporo czasu i jako taki komfort w składzie. Podobno miał być jedynie kołem ratunkowym na wypadek absencji Daniego Alvesa, a stał się później podstawowym zawodnikiem. Historia przypomina trochę czas naszego Jamesa na LO. Tyle, że w przeciwieństwie do naszego Hendersona, Sergi Roberto miał czas aby się przystosować i najpierw grał na tej pozycji w meczach niskiej rangi. Dopiero po odejściu Alvesa, został mianowany podstawowym kiedy przepracował na tej pozycji już spory kawał czasui. Nasz Il Capitano został włączony w tą pozycję w ciągu jednego tygodnia. Równie dobrze Mignolet mógłby wejść na tą pozycję od zaraz. Przypomina mi to trochę rozgrywki jakiejś ligi powiatowej, gdzie Pan Henio nie był w stanie dojechać na mecz. Ale nic straconego bo czołowy strzelec drużyny Pan Zbigniew stanie na bramce. Na tym poziomie rozgrywek, biorąc pod uwagę że jest to profesjonalny klub sportowy, było to skrajnie niedojrzałe + irracjonalny transfer zawodnika, gdzie w jego miejsce nie sprowadzono NIKOGO.
MoMateo 07.02.2019 10:13 #
RadoLFC ale to nie zmienia faktu, ze na PO powinien grać PO, a nie ŚP
tasebo 07.02.2019 11:47 #
no shit Sherwood
Mort 07.02.2019 12:33 #
Myślę że Barcelona niezależnie od tego z kim gra i jaka jest ranga rozgrywek chce wygrać i każdy mecz jest ważny. Ok, są mecze bardziej prestiżowe, jak z Realem czy Atletico. Oni muszą wygrywać wszystko, bo jak nie to zrobi to właśnie Real czy Atletico i odjadą na kilka punktów, które będzie trudno odrobić. Więc nie zgodzę się że stwierdzeniem, że Roberto miał łatwiej, bo mógł się do czego przygotować. Do tego Millner miał za sobą cały sezon gry na LO, czy bliźniaczej pozycji. Do tego miał doświadczenie z gry na skrzydle. A wracając do Clynea, to czy skrajna nieodpowiedzialnością nie było by właśnie wystawianie na ważne mecze gracza, po kontuzji, bez ogrania, bez zgrania z resztą, bez formy sportowej. Czy zamiast tego zaryzykowanie z Millnerem, będącym w rytmie, znającym taktykę, oczekiwania Kloppa co do bocznego obrońcy było faktycznie takim złym pomysłem?
Mort 07.02.2019 12:36 #
A tak swoją drogą to czy w tak wychwalanym tu za głębię składu City, na LO nie gra na zmianę środkowy obrońca, środkowy pomocnik i skrzydłowy?
Gensheimer 07.02.2019 12:40 #
Mort zgadza się. Pod nieobecność Mendy'ego na tej pozycji występuje Laporte, Delph, Zinchenko
Mort 07.02.2019 12:49 #
No i jskos nikt z tego powodu tam nie wpada w panikę. A warto wspomnieć, że ostatnio Delph grał tam raczej słabo. Zinczenko też nieregularnie, a Laporte nie daje za dużo w ofensywie jako LO. I nie było paniki, że w zimie trzeba szybko kogoś ściągać na tę pozycję. A u nas dramat i ogólnie czarna rozpacz
consigliere 07.02.2019 14:43 #
większym błędem było to że nie przyszedł żaden wartościowy atakujący na ławkę. a opcji na rynku nie brakowało.

Pozostałe aktualności

Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (5)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (2)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (5)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com