TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1655

Klopp: Musimy wymyślić siebie na nowo


Jürgen Klopp podzielił się szczerą oceną występu swojego zespołu, po tym jak Liverpool został rozbity przez Napoli w pierwszym meczu grupy A Ligi Mistrzów w środowy wieczór.

The Reds ponieśli druzgocącą porażkę we Włoszech. Gospodarze osiągnęli trzybramkową przewagę już w pierwszej połowie - Andre-Frank Zambo Anguissa i Giovanni Simeone dołożyli po trafieniu do wykorzystanego rzutu karnego Piotra Zielińskiego w pierwszych minutach meczu.

W rzeczywistości przewaga Napoli mogła być jeszcze większa, gdyby Alisson Becker nie obronił rzutu karnego w wykonaniu Victora Osimhena.

Zieliński dorzucił czwartego gola natychmiast po przerwie - i choć Luis Diaz zmniejszył nieco stratę, The Reds zostali ostatecznie rozniesieni.

Jurgen Klopp podzielił się komentarzem odnośnie kilku kluczowych punktów:

O przeprosinach skierowanych do podróżujących kibiców po meczu…

To długi lot z Liverpoolu do Neapolu. Przy wszystkim, co zainwestowali, rozumiem w stu procentach, że to była bardzo rozczarowująca noc, więc oczywiście - podnoszę ręce i muszę przeprosić.

O tym, co według niego poszło nie tak…

To oczywiście nie pierwszy raz, kiedy rozmawiam z mediami, więc mówię to kolejny raz. Myślę, że problemy, które mieliśmy dziś wieczorem, były oczywiste. Po pierwsze, Napoli rozegrało naprawdę dobry mecz, a my zagraliśmy naprawdę zły mecz. Dlaczego zagraliśmy zły mecz? Nie możemy zignorować początku meczu i tego, jak się rozwinął - jak zaczęło się od rzutu karnego, a zaraz potem doszło do kolejnego. W takich okolicznościach nie jest łatwo, ale oczywiście naszym problemem było to, że po prostu nie graliśmy wystarczająco dobrze. Oznacza to, że w naszym konkretnym przypadku nigdy nie byliśmy zwarci. Nie pamiętam ani jednej sytuacji, w której byliśmy zwarci. Przez 60 minut nie mieliśmy ani jednej sytuacji kontr-pressowej w meczu, w którym straciliśmy dużo piłek, tylko dlatego, że byliśmy daleko.

To oznacza, że ​​byliśmy zbyt szeroko rozciągnięci w trakcie posiadania piłki, nie forsowaliśmy ostatniej linii, nasza pomoc nie była połączona, więc to są proste futbolowe tematy i są oczywiste. Pytania teraz, ponieważ wiem, że chłopcy chcą – chcą wygrywać mecze – i pytania, dlaczego tego nie robią - to oczywiście moje zadanie, aby to rozgryźć. To nie pierwszy raz, kiedy nie gramy doskonale, wiem o tym i są ku temu pewne powody, które znamy, ale naprawdę uważam, że przy tych wszystkich rzeczach, które się wydarzyły, powinniśmy zagrać dziś wieczorem znacznie lepiej – a nie zagraliśmy. Ponownie, to moja odpowiedzialność – problem polega jedynie na tym, że od zakończenia gry rozmawiam z mediami i nie miałem czasu, aby się zastanowić lub cokolwiek innego. Wierzę, że warto pomyśleć chwilę dłużej, obejrzeć ponownie mecz, spróbować zrozumieć, a potem przekazać chłopcom właściwy komunikat, ponieważ to jest najważniejsze.

O tym, czy musi „wymyślić” zespół na nowo…

Słuchaj, tak jak powiedziałem, nie myślisz za dużo po meczu, bardziej reagujesz. To prawda, zdecydowanie musimy wymyślić siebie na nowo, ponieważ brakowało nam podstawowych elementów. To trudny okres, bez wątpienia, ale jeżeli nie grasz wyjątkowo dobrze, nadal możesz bronić na naprawdę wysokim poziomie, powinniśmy być w stanie to zrobić i oczywiście zwykle jesteśmy, ale w tym momencie jesteśmy gdzieś pomiędzy. Początek meczu nie pomógł, więc jeśli chcemy bronić lepiej, a mamy rzut karny po trzech minutach, a kolejny nie wiem dokładnie kiedy… to oczywiste, że nie można tego zrobić. 

Wciąż jest to zadanie do wykonania i to właśnie mam na myśli, więc musimy na nowo wynaleźć nowy rodzaj gry w piłkę. Zawsze staramy się rozwijać, ale w tym momencie oczywiście wszyscy byliby szczęśliwi, gdybyśmy po prostu wrócili do stylu, w jakim graliśmy kiedyś, powiem to w ten sposób. Dzisiejszy mecz to był najmniej zwarty występ, jaki widziałem przez długi, długi czas w naszym wykonaniu, a z kolei Napoli było naprawdę dobre, aczkolwiek ułatwiliśmy im to. Traciliśmy piłkę, a następnie dochodziło do kontrataków, a tak nie powinno być. Kilka rzeczy jest naprawdę jasnych. Musimy się zmienić, a powody, dla którego aktualnie jest tak jest, również stają się coraz jaśniejsze, ale potrzebuję czasu, aby sformułować odpowiedni przekaz.

O tym, czy wysoka linia obrony stanowiła ryzyko przeciwko Napoli…

Wysoka linia stanowi ryzyko, jeśli nie nakładasz pressingu. Jeśli grasz wysoko i nie naciskasz gościa przy piłce, to tak, to jest ryzyko. Ale zwykle tak nie jest, problemem nie jest wysoka linia obrony, potrzebujemy wysokiej obrony, aby cały zespół był zwarty, problemem jest to, że nigdy nie byliśmy wystarczająco blisko, aby wywierać presję na przeciwniku.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (73)

manero 08.09.2022 09:42 #
Brakowało pressingu bo linią pomocy dowodził 36 letni emeryt i zajechany Fabinho. Ale kto by pomyślał, że tak będzie...
nadaj4 08.09.2022 09:52 #
znawco a powiedz
czym ten Fab jest tak zajechany? czy piszesz żeby sobie popisać?
LiverpoolFan10 08.09.2022 10:23 #
nadaj4, Fabs gra wszystko od deski do deski. Już pod koniec poprzedniego sezonu było widać, że chłop nie ma sił. Okienko zamknięte a nadal nie ma zmiennika i dalej będzie grał wszystko.
Guzik14 08.09.2022 09:45 #
Zdecydowanie Fabinho powinien sobie odpocząć w weekend (Arthur, twoja szansa), chłop jest zajechany jak łysa kobyła. Dobrze, że wraca Thiago, to trochę kreatywności dostaniemy w środku pola.
użytkownik zablokowany 08.09.2022 09:50 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
mayro78 08.09.2022 09:58 #
Zeby się nie okazało, ze wydalismy nieptrzebnie furę kasy na napastnika, który jest nieefektywny. A wszystko za sprawą naszej drugiej linii. Nawet Haland by tu nie pomógł. Napastnik musi miec przestrzen którą wypracuja mu pomocnicy. Rozgrywanie obroncami juz nie dziala Panie Klopp
WojtekYNWA 08.09.2022 12:48 #
Lewy o Benzema nic by tu nie zdziałał
Po tych kilku meczach ufam tylko Alissonowi no i troche Diazowi
Isengrim 08.09.2022 09:58 #
Chyba zmierzch Kloppa się nieuchronnie zbliża a szkoda bo to najlepszy trener od 30 lat
Owen89 08.09.2022 09:59 #
Lewy mówił po meczu że cieszy ich każda minuta na boisku i granie w piłkę. Tego niestety u nas nie widać.
Czekam na słońce po burzy
użytkownik zablokowany 08.09.2022 10:21 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Pabloitto 08.09.2022 09:59 #
Ciężka sprawa, bo to nie jest jeden czy dwóch graczy w słabej formie tylko większość składu.
użytkownik zablokowany 08.09.2022 10:09 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Hawken17 08.09.2022 10:14 #
Może sam skorzystasz z swojej rady. #Fresh88Out
użytkownik zablokowany 08.09.2022 10:21 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
RedKoks 08.09.2022 10:34 #
A moderacja śpi.
Dla niektórych niezrównoważonych emocjonalnie chłopaczków zdecydowanie przydałby się odpoczynek od tego serwisu.
użytkownik zablokowany 08.09.2022 10:42 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
cezarkop 08.09.2022 10:48 #
Fresh może z krzyża spuść to ci ulży.
Jedi13 08.09.2022 10:10 #
Chłopaki są przemęczeni i to widać gołym okiem. Za zmęczeniem fizycznym przychodzi też psychiczne i nawet jeżeli organizm odpocznie to głowa może wracać do formy dłuższą chwilę.
Rozegrane wszystkie możliwe mecze w zeszłym sezonie plus ta nieszczęsna Liga Narodów zaraz po finale LM. Podejrzewam również, ze niktórzy nasi zawodnicy nie chcą nabawić się kontuzji przed MŚ.

Ja jestem dobrej myśli. YNWA
Zalewsky 08.09.2022 10:41 #
Jakie zmęczenie fizyczne? Fakt trenowali latem bardzo ciężko, aby efekty tej pracy były widoczne w późniejszej fazie sezonu.
Jedi13 08.09.2022 10:53 #
Doskonale to napisałeś. W "późniejszej"
farsaprzeciezkradnie 08.09.2022 10:13 #
witam kibiców Liver :)

wybieram się na Anfield w przyszłym roku a na oficjalnej stronie nie ma biletów na przyszły rok w sprzedaży. czy wie ktoś może kiedy zaczyna się sprzedaż?
jaszyn 08.09.2022 10:19 #
Niestety wychodzą nam bokiem asekuranckie okienka transferowe to przekłada sie bezpośrednio na brak konkurencyjnosci i jakości w składzie. Dodatkowo poszczególni zawodnicy którzy przez media kreowani byli na niemal Bogów maja splatane nogi i głowy ze strachu przed tym co te same media z nimi zrobią gdy popełnią błąd. Presja jest ogromna, chłopacy zostali prze-hypowani a rzeczywistość weryfikuje. Jesteś tak dobry jak twój ostatni mecz to im trzeba kłaść do głowy aby wyzwolić głód i ambicję. Rola psychologów oraz trenerów żeby wyłapać ze składu tych którzy potrzebują odpoczynku i zwyczajnie obsrywają zbroję jescze przed pierwszym gwizdkiem. Byle do MŚ.
thomas 08.09.2022 11:48 #
Popieram w 200% jeśli chodzi o okienko transferowe, o brak jakości, konkurencyjności w składzie. Nasze transfery tego lata są doraźnym łataniem dziur w składzie, po piłkarzach którzy od nas odeszli. A przecież taki klub jak LFC, powinien mieć opracowany ambitny, długofalowy plan rozwoju, z uwzględnieniem realnego wzmacniania składu, rozwoju drużyny, a nie tylko łatania dziur. Z drugiej strony, przy obecnych właścicielach klubu, możemy chyba o tym zapomnieć o takich ambitnych celach, niestety...
LiverpoolFan10 08.09.2022 10:29 #
Mocno przebudować skład na sobotę i liczyć, że nasze gwiazdy się obudzą.

Ali-Gomez(z konieczności, nie wyboru)-Matip-Virgil-Kostas-Artur-Thiago-Elliott-Diaz-Nunez/Firmino-Jota.

Salah, TAA, Robbo, Fabs ławka w trybie pilnym.
w1cked93 08.09.2022 10:29 #
Wymyslic siebie na nowo? No wypadaloby zmienic po latach na bardziej nieprzewidywalna niz pierdyliard wrzutek na pale z bocznych sektorow.
AngryRedGoose 08.09.2022 10:33 #
Nawet nie wiem co miałbym powiedzieć tym chłopakom na pierwszym treningu po takim meczu. Salah jest cieniem samego siebie, TAA i Robertson są w najgorszej formie, Virgil to samo, a do tego w środku pola nie ma jakiegokolwiek błysku kreatywności. Wystawiając w podstawie 36 letniego Milnera osłabiamy się jeszcze przed 1 gwizdkiem. Wydaliśmy 100mln na Nuneza, który ewidentnie nie radzi sobie z presją. Kolejne okienko przespane. Przyszedł Arthur, o którym sam Klopp powiedział, że najbardziej potrzebuje regularnych treningów... Zwycięstwo z Bournemouth było tylko chwilowym zmieceniem problemów pod dywan.
WojtekYNWA 08.09.2022 12:45 #
Nunez ma ten problem ze wdepnął w gówno. W Benfice był lepszy zespół od obecnego naszego
AngryRedGoose 08.09.2022 14:18 #
To że nie potrafimy złapać wiatru w żagle, nie oznacza, że jesteśmy zespołem gorszym od Benfiki... Rozumiem złość u Ciebie z powodu ostatnich wyników, ale głupiego pierdolenia nie zniese. To jest dalej ten sam złoty Liverpool, tylko staliśmy się czytelni, a wraz z tym u zawodników rodzi się frustracja, jak są czytani przez nawet przeciętnych przeciwników. Potrzeba odświeżyć nie tylko zespół, ale przede wszystkim taktykę i pomysł na grę.
RealPePe 08.09.2022 10:34 #
Całkowite przemeblowanie składu i zmiana taktyki, innej opcji nie ma. W zimowym okienku powinno polecieć kilka głów, a do klubu trzeba sprowadzić nowych i głodnych zdobywania trofeów piłkarzy.
Zalewsky 08.09.2022 10:40 #
Żadnego przemeblowania zimą nie będzie. Tylko uzupełnienia składu. Od tego jest lato, aby nowi zawodnicy zapoznali się z reżimem treningowym, współpracą i taktyką.
hubertus93 08.09.2022 11:22 #
To trzeba mieć normalnych właścicieli na takie działania o których piszesz
RealPePe 08.09.2022 11:34 #
@Zalewsky, o to mi chodzi, zimą wzmocnienia na teraz, a latem rewolucja
użytkownik zablokowany 08.09.2022 12:20 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
cezarkop 08.09.2022 10:47 #
Piękne mądre słowa tylko zabrakło jednego, jaki jest powód tego że gramy tak jak gramy. No i druga kwestia jak długo Klopp będzie wymyślał zaspól na nowo bo z Borusią ewidentnie mu nie wyszło
AndyLFC 08.09.2022 10:48 #
Prawda jest taka, że pół składu powinno usiąść na ławce (VVD, Salah, Milner, TAA, Robertson, Fabinho)...
Salah... dostał kontrakt i lipa... ok, że pomoc zawodzi, ale w takich momentach, skoro domagał sie takiego kontraktu powinien wziąć grę na siebie.
VVD... Każdy powie, że wczoraj Gomez zagrał słaby mecz... ale Anglik chociaż nie uciekał od walki, a Holender od czasu kontuzji boi się walczyć, nie jest agresywny... a przy rozegraniu to wystarczy go nacisnać i na lewą nogę zepchnąc i jużgo nie ma...
Fabinho... w formie, to on by większość tych dziur pozałatał i by nie było o czym mówic...
TAA i Robertson... widać, że coś jest nie tak, ok, oni przez kilka lat postawili w cholere wysoko poprzeczke i teraz każdy mniejszy zjazd będzie mocno to widać....

Wg mnie, jesteśmy ofiarą poprzedniego sezonu i szybszego startu tego sezonu. Zapewne nie zdążyli wszyscy odpowiednio odpocząć, może został gdzieś popełniony błąd w przygotowaniach... ten sztab zawsze robił wszystko najlepiej jak potrafił, najwidoczniej doszło gdzieś do pomyłki.. trudno, zdarza się...

Co by należało zrobić? Musimy zmienić taktykę lub ustawienie. By brak formy, wydolnościowej, szybkościowej itp... nie możemy grać tak wysoko i z tak ofensywnymi obrońcami, bo Fabs nie połata sam wszystkiego, więc musimy grąć na 2 DM, albo z jednym DM, ale wtedy boczni obrońcy muszą się troche mniej zapędzać
WojtekYNWA 08.09.2022 12:43 #
4-2-3-1 bedzie lekarstwem
Snatchi 08.09.2022 10:58 #
Możne zamiast od razu zwalniać Kloppa po słabszym okresie, zastanówcie się i poczekajcie, bo zaraz się okaże, że zaczniemy łapać formę i te dawne paplanie o zwolnieniu Jürgena pójdą w kiche, będzie wam wstyd.
Kalbiafka87 08.09.2022 11:15 #
Ja nie wiedzę innego wyjścia jak zmiana taktyki. Bo my kibice przecież już wiemy jak będziemy grać,a co dopiero przeciwnik kiedy ma rozłożone na małe elementy jak gramy i jak mają grać pilkaże przeciwnej drużny. Wystarczy dokładnie zobaczyć jak wszyscy grają 3-4 szybkie podania w strefie obronnej, środkowej i dluga lub prostopadła piłka za naszą linie obrony. To działa już każdy tak gra na nas, do tego dobre przesuwanie się całego zespołu i liverpool nie wie co zrobić. Moim zdaniem jabym cofną zepsół do tyłu bo myślę ,że mało kto się zodziewa po nas takiej gry. Dać przeciwnikowi grać,a my wiecje kontr. Na temat formy się nie wypowiadam naszych zawodników bo gołym okiem widać jaka jest.
Wujci 08.09.2022 12:15 #
Ja bym nie zrezygnował z presingu ale rzeczywiście dzielił bym mecz na etapy w których byśmy się cofnęli i grali z kontry. Mamy szybkich zawodników z przodu. Problem w naszym pressingu to słaba pomoc. Potrzebujemy kogoś jak gini który pomoże z przodu i nie zawiedzie z tylu a obecnie jest tylko fabs do wspierania vvd i matipa a to za mało
Kalbiafka87 08.09.2022 13:51 #
Tak pressing jął najbardziej bo to fajnie wychodziło i to prawda,że nie mam teraz zawodników to tego ,a inni są bez formy. Ale nawet takie ustawienie 4-4-2 może by zaskoczyło by innych. Bo szczerze jaki by nie był system 4-3-3 to każdy wie,że tak będziemy grać i stawiać na bocznych obrońców z wysoko ustawioną obroną. Jak wcześnie pisałem 3-4 szybkie wymiany podań na mniejsze przeszczeni pozniej prostopadłe podanie i piłka po za naszą linia obrony jest. To już słabo działa.
użytkownik zablokowany 08.09.2022 11:19 #
Powodów niestety jest wiele, znużenie, zmęczenie, kontuzje, brak nowych pomocników, podwyżka Salaha, odejście Mane, najlepiej fizyczne wyglądają obecnie Diaz z Elliottem, co też może mieć negatywne skutki bo są to akurat zawodnicy, którzy grają trochę inaczej niż graliśmy do tej pory, wszyscy mieli swoje miejsce na boisku, a Elliott z Diazem robią sporo wiatru przez co wprowadzili w to wszystko spory zamęt, nie wygląda to dobrze, i nie wygląda na to żeby się to zmieniło z dnia na dzień, w środku jest jedna wielka dziura. Mam jednak nadzieję, że nikomu decyzyjnemu nie przyjdzie do głowy żeby zwalniać Kloppa, no i mam nadzieję, że Klopp to jakoś ogarnie. Wiem, że Diaz wygląda na takiego któremu najbardziej się chce, ale ja bym choć na jeden mecz go odstawił, żeby zobaczyć czy coś się zmieni, Elliotta również, bardziej go widzę na zmianę Salaha, no ale kto miałby grać w tej nieszczęsnej pomocy jeśli tam nie ma za bardzo kto grać.
kajtekk34 08.09.2022 11:21 #
śmieszne są te wywody o zwalnianiu Kloppa. Bez Kloppa nie istniejemy. To że Liverpool liczy się teraz w europie to jego zasługa. To są tylko bardzo dobrzy piłkarze ale wybitnych w składzie nie mamy. Wybitnych ma Real i City i PSG. I to że my jeszcze coś możemy to tylko zasługa Kloppa. Ci faceci bez niego ponownie staną się tylko dobrymi piłkarzami.
JulyLFC 08.09.2022 13:55 #
Nie zgodzę się.
Alisson, TAA, VVD, Robertson, Thiago, Salah to są piłkarze wybitni. Po prostu nie są aktualnie w formie. W formie każdy z nich jest abosultnym światowym topem na swojej pozycji.
sebix129 08.09.2022 18:10 #
Mam wątpliwości co do wybitności TAA i Robertsona ale z resztą się zgadzam co nie zmienia faktu że takie Reale czy PSG mają znacznie więcej wybitnych zawodników niż my.
użytkownik zablokowany 08.09.2022 11:23 #
Mój skład na następny mecz:
Ali, Gomez, Matip, VVD, Tsimi, Fabinho, Thiago, Firo, Jota, Nunez, Salah/Elliott.
użytkownik zablokowany 08.09.2022 11:27 #
Nawet chętnie Salaha bym posadził, a młody niech gra od początku.
użytkownik zablokowany 08.09.2022 12:17 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Wujci 08.09.2022 15:39 #
Gomez to będzie teraz grał jak wszyscy śo złapią kontuzje. Zagrał tragiczny mecz jak karius w Stambule, myśle ze na jakiś czas jest całkowicie skreślony
użytkownik zablokowany 08.09.2022 16:52 #
Zagrał nędznie, zszedł dostał gonga, odstawienie go teraz zupełnie od składu byłoby błędem, bo będzie jeszcze potrzebny, a że Trent też gra piach mógłby odpocząć, ja bym go nie skreślał i myślę że Klopp też tego nie zrobi, poza tym na prawej stronie radził sobie całkiem nieźle. A na środku sam go na razie nie chce widzieć bo jest Joel.
Esz 08.09.2022 11:24 #
W momencie gdy straciliśmy obronę przez kontuzje i wielu naszym zawodnikom zjechała forma też niektórzy chcieli zwalniać Kloppa a co było w kolejnym sezonie ? Walka o majstra do końca i wszystkie możliwe finały z czego połowa z nich wygrana wiec dla tych którzy by chcieli go już zwalniać radził bym się trochę zastanowić bo nieraz przyczyna kryzysu nie tkwi w szkoleniowcu a może podejściu piłkarzy ? Mentalności ? Lub zwyczajnie formie i przemęczeniu po wyczerpującym sezonie więc dajmy na spokojnie czas Jurgenowi bo jak ktoś ma nas wyprowadzić z dołka to właśnie ten gość ja w niego wierzę tylko potrzeba dać mu czas
18LBoY92 08.09.2022 11:51 #
Jestem za banami dla użytkowników piszących o zwolnieniu Kloppa. Gdyby do tego doszło to ten klub skończyłby dużo gorzej od united który dopiero teraz, po 10 latach zaczyna grac jakąkolwiek piłkę.
manero 08.09.2022 12:04 #
Nie jestem za zwolnieniem Kloppa bo to bezsens, ale bany dla użytkowników o zdaniu innym niż twoje czy moje to jeszcze większy bezsens.
użytkownik zablokowany 08.09.2022 12:16 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 08.09.2022 12:28 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Sherwood97 08.09.2022 16:41 #
Moim zdaniem mamy taką reputację, że nie skończyli byśmy jak United, a nawet bym chciał skończyć jak United bo tam przynajmniej kupują zawodników, a tutaj marazm jest dobry trener ale to nie wystarczy do sukcesu
Wujci 08.09.2022 12:12 #
„Musimy się zmienić, a powody, dla którego aktualnie jest tak jest, również stają się coraz jaśniejsze, ale potrzebuję czasu, aby sformułować odpowiedni przekaz.” Ciekawe co miał na myśli…
Madara 08.09.2022 12:12 #
Trzeba jakoś dotrwać do tych Mistrzostw świata, może jakimś cudem nadal będziemy się liczyć w Premier League do tego czasu, o LM jestem narazie spokojny.
radoLFC 08.09.2022 12:12 #
To przypomina ten sezon gdy mieliśmy kryzys z obrońcami, oby to trwało jak najkrócej.
unnamed 08.09.2022 12:38 #
Ryzykować młodym Bajceticem zamiast Milnera ZAWSZE! To jest właśnie odkrycie nas na nowo a nie orać tym samym cały czas.

Gomez na ŚO tylko w pucharach.

Trent i Salah odpoczynek z dwa tygodnie.

Elliot na prawy atak.

Diaz na lewy atak.

Nunez,Firmino, Jota, Carvalho na dwie pozycje 10 i 9. Rotacja

Modlić się za zdrowie Thiago i Flaco. Może Arturo cos wniesie. To jeszcze Hendo do nich dołączy. Będzie z młodym 5 pomocników.

Wróci Konate, no to z 2-3 mecze bez Virgila.

Jest tyle możliwości, nic nie jest stracone. Do przerwy na MS jest jakiś 10 kolejek. Damy rady. Ja w nas wierzę.

Już mnie wkurwia oglądanie ciągle tylko laga, laga, laga nie idzie już paczyc na to.

Odrzucić sentyment, spiąć dupe i od meczu do meczu.

Piłkarze mają być dumni, jak założą koszulkę Liverpoolu FC.
użytkownik zablokowany 08.09.2022 14:18 #
Dla mnie ok, ale Jota wyłącznie w miksie z lewej z Diazem lub na środek z Nunezem, prawa absolutnie nie, na 10 też nie jestem przekonany, grał Milner bo znał wytrenowany schemat Kloppa, czyli zapierdalanie, zawężanie, odbieranie itd, niestety nie dojechał z formą, a i są zawodnicy którzy od tego schematu trochę zbaczają i porobiły się dziury, dlatego gramy tak źle. Bajcetica jak dla mnie próbować jak najczęściej, zuch chłopak, perełka.
elnino91 08.09.2022 12:50 #
Od triumfu z City do marazmu. Niestety Klop nie uczy się na błędach kolejne przespane okienko . Obawiam się że coś się skończyło i wypaliło.
użytkownik zablokowany 08.09.2022 13:38 #
Czas odsunąć staroci. Milnera przyspawać na ławkę. Dawać regularnie szanse młodym. Ok. Być może nie będzie top 4, być może nie wyjdziemy z grupy LM, różnie może być, ale trzeba robić prawdziwą ewolucję. Jorgen to ogarnie, ale musi przestać się oglądać na to co było kiedyś.
użytkownik zablokowany 08.09.2022 14:23 #
Oni by to wszystko od nowa wytrenowali tylko, że teraz nie ma kiedy bo gramy środa sobota i w tym widzę problem największy, dla tego nie wierzę, że to się szybko zmieni na lepsze. Obym się mylił.
użytkownik zablokowany 08.09.2022 16:39 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
MarcelowskyLFC 08.09.2022 14:22 #
Dlaczego Gramy ciągle uparcie 433 zamiast spróbować zagrać np 352 z trentem na pp i diazem na lp na ataku jota nunez za nimi firmino fab i arthur w obronie trojka so matip joe i virgil i alison.
wtedy jest kim postaszyc z Ławki salah andrew kostas Eliot thiago . Według mnie problem leży w taktyce i mentalu
Wujci 08.09.2022 15:41 #
Wszystko fajnie tylko obecnie bez gomeza. Chłop niech się zastanowi gdzie gra i czy mu się chce bo bardzo go lubiłem ale zagrał jak gościu z trzeciej ligi. Robili z nim co chcieli
Raku 08.09.2022 18:07 #
No to za Gomeza Konate, jak nie mamy pomocników na odpowiednim poziomie a nasi boczni obrońcy bardziej atakują niż bronią to też jestem zadania ze powinniśmy grać 3 obrońcami, bardziej zabezpiecza tyły a Matip też potrafi wyjść i zrobić przewagę w rozegraniu
Mkbewe 08.09.2022 20:12 #
Wujci, KIEDYŚ go lubiłeś ale już nie bo zagrał słabo, tak ? Z Ciebie widocznie taki kibic jak ze słonia baletnica. Po pierwsze "You'll never walk alone" chyba nic dla Ciebie właściwie nie znaczy a po drugie od strony czysto psychologicznej odstawienie teraz Gomeza na dłużej było by fatalnym posunięciem i jestem pewien, że Klopp tego nie zrobi, jest na to za mądry. Chlopak musi miec szansę się zrehabilitować.
lfc75 08.09.2022 14:36 #
Osoby które chcą zwolnienia Kloppa chyba niezbyt interesowały się klubem zanim On przyszedł.
Sherwood97 08.09.2022 16:39 #
Ja się interesowałem i Klopp zbudował dobrą renomę firmy, wyniósł na szczyt i teraz nawet gdyby odszedł nie przyszedłby tu byle jaki trener. Klopp kiedyś odejdzie i to może być dużo wcześniej niż się spodziewamy
Szmuggi 08.09.2022 14:42 #
Chyba trzeba się zastanowić nad tym ile lat można grać tą samą taktyką i nadal wygrywać. Wydaje mi się, że nasza elastyczność w sferze taktycznej polega jedynie na wymianie pozycji skrzydłowych napastników lub środkowego napastnija z lewym bo Salah jest raczej przyspawany do prawej strony. Raz na jakiś czas trafi się rajd Trenta lub Andrew i to tyle. Czy przeciwnik to City czy Wiśienki to my wychodzimy tą samą taktyką... Taktyka była kiedyś dobra bo mało kto umiał się przed nią dobrze bronić a trójka napastników była bardzo kreatywna i dobrze zgrana... Dziś wygląda to inaczej i coraz częściej przeciwnicy wychodzą dobrze taktycznie na nasz zespół. Oby Kloppo ogarnął ten temat bo jesteśmy świadkami najbardziej bezzębnego Liverpoolu od pewnie 10ciu lat.
użytkownik zablokowany 08.09.2022 17:33 #
Kloop nigdy nie był taktycznym geniuszem, raczej do bólu będzie schemat 4-3-3 stosował...
Snatchi 08.09.2022 14:56 #
W dodatku pressing nie działa, jak tłumaczy Klopp. To może niech każe im biegać? xD Co w tym nadzwyczajnego? (żart).

Zawsze graliśmy ostrym pressingiem, więc dlaczego teraz tego nie ma? Brak chęci, brak woli walki. Jak ktoś pisał - przegrana Ligi Mistrzów i porażka w PL poraz KOLEJNY jednym punktem siadła im na psychice. Zagrać każdy mecz, wygrywać prawie wszystkie, a i tak nie zdobyć najważniejszych trofeów. Zupełnie inaczej by to wyglądało, gdyby udało się wygrać chociaż jeden puchar z kategorii UCL i EPL.
czerwonyy 08.09.2022 15:18 #
Nie ma teraz pressingu, bo zawodnicy się przecież zmienili, a ci którzy zostali już nie nadają się do grania na takiej intensywności. Moim zdaniem w tym leży problem, że od lat chcemy grać to samo z innymi zawodnikami, a tak się nie da. Pod względem pressingu na rywala Nunez to nie jest Firmino 2017-2020, Elliott to nie Wijnaldum, Milner i Henderson w 2022 to nie Milner i Henderson 2016-2020 i Diaz to nie Mane, chociaż Kolumbijczykowi najlepiej wychodzi rola następcy. Dodajmy do tego wysoką linię obrony, która gra chyba z meczu na mecz coraz wyżej, a bez doskoku napastników i pomocników to jest samobójstwo, bo naprawdę na tym poziomie to nie jest problem dla Anguissy, Zielińskiego, Kroosa, Modricia, Nevesa, każdego pomocnika na poziomie Premier League i Ligi Mistrzów zagrać precyzyjną piłkę za plecy Gomeza i tam już szybki napastnik będzie wiedział co robić. Według mnie pierwsze co trzeba zrobić to cofnąć środkowych obrońców, kazać grać Trentowi i Robertsonowi niżej i obrona powinna się chociaż trochę poprawić. Wtedy cała odpowiedzialność za bramki będzie ciążyć na Diazie, Nunezie, Salahu i Jocie. Niestety, ale mamy taką pomoc jaką mamy i dopóki gramy Milnerami, to nie możemy grać wysoko. Teraz gdybym był trenerem rywala Liverpoolu to cieszyłbym się na mecz z nami, bo odcinasz prawą stronę LFC, Salah odbija się od lewego obrońcy, ten podaje do najbliższego pomocnika, on posyła lagę właśnie na prawą stronę LFC do szybkiego napastnika (Trent wtedy jest oczywiście pod bramką rywala, więc cała lewa strona rywala jest wolna) i już jest sytuacja co najmniej 2v2. Nie uda się w 10 minucie? To uda się w 20, bo zawsze rywale mają dwie, czy trzy takie groźne sytuacje, a Ali wszystkiego nie obroni. My oglądamy co 3 dni ten sam mecz i ten sam scenariusz, a zawodnicy i sztab trenerski popełniają te same błędy.
Sherwood97 08.09.2022 16:44 #
Po kloppie jest przyszłość tego klubu, Klopp to nie żaden mesjasz, nie ma ludzi nie do zastąpienia tylko trzeba dobrze znac rynek trenerski i piłkarski i nie popełniać błędów. Nie jestem zwolennikiem zwolnienia Kloppa. Przyzwyczaiłem się do niego i dał dużo radości, ale jak go zwolnią gdy będzie więcej takich meczów jak z Napoli to nie będę w żałobie i nie będę płakał
użytkownik zablokowany 08.09.2022 17:10 #
I niby kto za kloppa?
użytkownik zablokowany 08.09.2022 17:37 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
hubertus93 08.09.2022 18:06 #
Raczej Bayern go nie puści w najbliższej przyszłości
Raku 08.09.2022 18:02 #
Zawsze będziemy klubem w cieniu Wielkiego Manchester City i Realu, może i walczymy z nimi jak równy z równym ale nie potrafiliśmy przypieczętować trofeami, nikt nie będzie mówił o naszej wygranej lidze jak City wygrało 4 w ciągu 5 lat, i teraz pewnie też wygrają oni potrafią sprzedać zawodników którzy są przydatni i wymienić na nowych którzy dają chęć walki, a u nas tej chęci nie widać, Salah już piłki przyjąć nie potrafi, Trent i Fabinho stoją w polu karnym i patrzą jak Napoli spokojnie rozgrywa piłkę. Nie chcę żeby Klopp odchodził ale musi znów ich zarazić mentalnością zwycięzców i trzeba dużych przetasowań w kadrze
pawel188 08.09.2022 18:18 #
nie ma co się porównywać z City. Oni jak chcą jakiegoś zawodnika to wyciągają bańkę i go mają... jak się okazuje że to za mało to wyciągają 2 bańki to to robią, a my jak mamy wydać 50 mln na pomocnika to już jest problem... Popatrzcie co było z City w obronie, otamendi - lipa, to przychodzi Stonse - lipa - to przychodzi Laport - lipa to przychodzi Diaz... każdy za 50-80 mln co sezon itd, my tego nie robiliśmy tylko czekamy aż odpali Ox, Keita, Gomez czekamy już 4, 5 sezon?
Madara 08.09.2022 18:44 #
City będzie można z nami zestawiać jak wygrają tyle co my a to się stanie nie prędko.
Raku 08.09.2022 19:28 #
Ale to dzięki Wielkiemu Liverpoolowi lat 70 i 80 a nie Liverpoolowi z teraz
użytkownik zablokowany 08.09.2022 19:31 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
wlad73 08.09.2022 23:53 #
Ci,którzy chcą zwolnienia Kloppa w większości dołączyli tutaj jak LFC stało się znowu potęgą,która powstała właśnie dzięki niemu. Pamiętam jak po meczach za Brendana było tu kilkanaście komentarzy. Włączcie myślenie sezonowcy.
RedMat 09.09.2022 13:08 #
Dokładnie, większość to sezonowcy . Nie wiedzą co było jak Kloppa za sterem nie bylo

Pozostałe aktualności

Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (5)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (2)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (5)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com