TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 2018

Klopp: Trzecia bramka nas pogrążyła


Jürgen Klopp czuje, że błędy popełnione w starciu z Realem zostały brutalnie wykorzystane przez ekipę gości. Liverpool wypuścił z rąk dwubramkowe prowadzenie, przegrywając ostatecznie 2:5 w pierwszym meczu 1/8 finałów Ligi Mistrzów. 

The Reds szybko wysunęli się na dwubramkowe prowadzenie za sprawą goli Darwina Núñeza oraz Mo Salaha. Dublet Viníciusa Júniora trafiony jeszcze przed końcem pierwszej połowy doprowadził jednak do remisu. 

Strzelanie w drugiej połowie meczu rozpoczął Éder Militão. Później kolejne bramki dołożył Karim Benzema, zapewniając drużynie Carlo Ancelottiego komfortową zaliczkę przed rewanżem w Madrycie. 

Przedstawiamy Państwu wypowiedzi Kloppa z pomeczowej konferencji prasowej... 

O wyniku i występie Liverpoolu... 

Naprawdę myślę, że wszystko jest dość oczywiste. Oddaliśmy im te pięć bramek, mogliśmy się spisać dużo lepiej przy każdej z sytuacji, choć każda z nich była zupełnie inna. W naszej sytuacji ważne jest, aby zauważać pozytywne aspekty. Dobrze weszliśmy w ten mecz. Pierwsze 45 minut, poza dwoma straconymi golami, być może było najlepszą pierwszą połową jaką rozegraliśmy w tym sezonie. Bardzo mi się to podobało. Okej, przy drugim golu ciężko było zrobić coś inaczej, to był rykoszet. Ale zadośćuczyniło rywalom naszą drugą bramkę. Przy pierwszej straconej powinniśmy lepiej zachować się w defensywie. Dookoła było wystarczająco wielu graczy, a mimo to nikt nie pokusił się choćby o wystawienie nogi. Było bardzo ciasno, a Vinícius zaprezentował światową klasę.

Na początku drugiej części meczu czuliśmy się pozytywnie. Pomyśleliśmy sobie, że "w porządku, stało się... musimy grać dalej w pewnych przestrzeniach, jeżeli będziemy to kontynuować to sprawimy im problemy". A później tracimy trzeciego gola. Straszna sytuacja, która całkowicie zmieniła przebieg meczu. Straciliśmy impet i nie wróciliśmy. Jeszcze w pierwszej połowie powinniśmy byli strzelić trzecią bramkę ale mieliśmy trochę pecha przy tej niefortunnej sytuacji w polu karnym. Drugą połowę zdominował Real, graliśmy tak jak tego chcieli. Nie broniliśmy dobrze, traciliśmy piłkę w złym momencie, wystawialiśmy się na zagrożenie ze strony kontrataków. I tak doszło do tego wyniku. To wszystko. 

O tym, że Ancelotti stwierdził, że wynik dwumeczu nie jest jeszcze przesądzony... 

Myślę, że Carlo myśli zupełnie inaczej. I ja myślę na ten moment podobnie. Ale za trzy tygodnie... w takich momentach działa to tak, że im bliżej jest danego meczu, tym większe stają się nasze szanse. Dzisiejsze starcie zakończyło się wynikiem 2:5. Widzieliście ten mecz. Są naprawdę dobrzy w kontratakach, a my musimy strzelić co najmniej trzy bramki na czysto żeby przedłużyć swoje szanse. To ryzykowne. Na ten moment nie mogę o tym myśleć. Jedziemy tam, aby spróbować wygrać mecz, mogę o tym zapewnić już teraz. Czy jest to możliwe - nie wiem. Spróbujemy i zobaczymy. 

O tym czy Joe Gomez doznał kontuzji...  

Zobaczymy. Pokazał, że coś jest nie tak i podjęliśmy decyzję. Jutro dowiemy się więcej. 

O tym czy ten wynik może wypłynąć na pewność siebie jego zawodników... 

Rozumiem dlaczego ludzie myślą o tych kwestiach, ale u nas to zabronione. Bezpośrednio po meczu powiedziałem chłopakom, że dziś wieczorem wydarzyło się wiele różnych rzeczy. Ten wynik był dokładnym przeciwieństwem, czego chcieliśmy. Popełnialiśmy błędy wokół naszej bramki. Porażka jest porażką jeżeli nie wyciągnie się z niej wniosków. Początek meczu był wyśmienity. To byliśmy my. To było to jak chcieliśmy grać. Musimy starać się o to dalej. Jeżeli pozwolimy, aby ten jeden mecz wpłynął na nas w tak dużym stopniu to oznacza, że jesteśmy naprawdę, naprawdę głupi. 

Mamy przed sobą kilka najbliższych dni, w których postaramy się wyciągnąć jak najwięcej. Tak, musimy się poprawić. Trzecia bramka, tragedia. Pierwsza to samo. Ale musimy też brać pod uwagę to co było dobre - czymś strasznym byłoby, gdybyśmy o tym zapomnieli. To zupełnie inny mecz niż ten w Paryżu, ale tak czy inaczej wysiłek jaki włożyliśmy, był tym o co pracujemy. Chcemy to kontynuować. Wiem, że 2:5 może być druzgocące ale mam nadzieję, że zrobię wszystko, aby tak nie było. 

O tym jak Liverpool może utrzymać poziom swojej gry z pierwszej połowy przez całe spotkanie...

Nie wiem jak często nas oglądałeś, ale mieliśmy wiele momentów jak te z pierwszej połowy. To nie jest tak, że przed każdym rywalem musisz się bronić z nieustającą intensywnością. Oczywiste jest to, że Real to jedna z najlepszych ekip na świecie, ale na szczęście nie mierzymy się z nimi co trzy dni. Są rzeczy do poprawy, powinniśmy częściej grać spokojniej piłką. Chcieliśmy za bardzo, ale wydaje mi się, że im też mogło to sprawiać problemy. Ale tak, graliśmy już tak w przeszłości. 

O znaczeniu trzeciej bramki Realu... 

Myślę, że gol na 2:3 miał gigantyczny wpływ na wynik. Pierwsze dwie pierwsze stracone przez nasz bramki nie miały, aż takiego znaczenia. Przy pierwszej źle broniliśmy, druga to był rykoszet. Myśleliśmy sobie, że musimy to przezwyciężyć i grać od tego momentu swoje. I dokładnie na samym początku drugiej połowy zdobyli trzecią bramkę. Nie poradziliśmy sobie z tym wystarczająco dobrze. Nie chcemy tracić goli, ale gdy myśleliśmy o pierwszej połowie mieliśmy w głowie: "Wow, to było naprawdę dobra połowa", nawet pomimo tego, że dwukrotnie trafiali do naszej siatki. Nasi kibice to widzieli, cudownie się dzisiaj spisali, pomimo trudnego meczu. Po pierwszej części spotkania łatwo nam było pozostać optymistycznymi. Ale w drugiej połowie to się zmieniło, a oni nas wciąż wspierali. Jestem za to wdzięczny. 

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (74)

Man_In_Red 22.02.2023 04:32 #
Real zaczął od straty dwóch goli i nic sobie z tego nie robił a my musimy słuchać przez większość konferencji jak to trzecia bramka była tragiczna w skutkach. Żal
Isengrim 22.02.2023 06:05 #
Panie Klopp panu już chyba trzeba podziękować gość już nie ogarnia
jay7575 22.02.2023 06:14 #
Nie będę krytykował tego co w tym sezonie było już wiele razy krytykowane . Jeżeli ktoś nie oglądał PL to nie wiedział w jakiej beznadziejnej kondycji jest Nasz klub teraz to widział cały świat . Czy jestem rozczarowany? Nie pamiętam czy kiedykolwiek byłem bardziej .
Jeżeli nic się nie zmieni i nadal będą w zespole osoby którym się nie chce grać czekają nas ciężkie chwile...bardzo ciężkie ... Rolą Nas kibiców jest wspierać klub bez względu na wynik ale rolą piłkarzy jest udowodnić że są warci reprezentowania Naszego klubu ...moja lista się kurczy z każdym meczem ...ale co ja tam mogę ...nie jestem na miejscu bo jeżeli bym był to już organizowanym wyjście na ulicę i protestowanie przeciwko polityce właścicieli klubu ...dziwię się tej ciszy na stadionie i poza nim !!!! YNWA
cezarkop 22.02.2023 06:16 #
Gdyby nie trzecia bramka na bank wygrali byśmy, co on kurwa bredzi.
ManiacomLFC 22.02.2023 06:25 #
Kocham to przekręcanie słów. Klopp nic takiego nie powiedział. Stwierdził tylko, że trzecia bramka nas dobiła i że zespół nie poradził sobie po jej stracie. Ja miałem dokładnie takie same odczucia po meczu.
Jedi13 22.02.2023 07:23 #
A według mnie dobiła nas 2 bramka. Chłopaki zapierdalają a Alisson wylew ... nie pierwszy w tym sezonie. Zresztą z Wilkami też mu się przytrafiło.
cezarkop 22.02.2023 07:26 #
Nie przekręcenie tylko metafora kolego i doskonale wiem co mówił Klopp.
roberthum 22.02.2023 07:42 #
Wylew Courtoisa jakoś nie dobił Realu. Prawda jest taka, że zaskoczyliśmy drużynę z Madrytu agresywnym i szybkim początkiem. Potem Los Blancos po prostu się otrząsnęli i zaczęli grać swoje
Isengrim 22.02.2023 06:28 #
Ten mecz to kompromitacja klubu i Kloppa wszyscy Cisna z nas bekę
ManiacomLFC 22.02.2023 06:31 #
Zastanawiam się jakiej wypowiedzi Kloppa oczekujecie po przegranym meczu? Zawsze jest to samo. Co by Klopp nie powiedział po porażce to każdy się przypierdala. Po 1 to Klopp nie może wyjść i powiedzieć całemu światu: "właściciele są winni bo nie kupili kogo chciałem" - jeżeli ktoś oczekuje takich słów to szkoda w ogóle z kimś takim rozmawiać.

A po 2 graczy opierdalać będzie w szatni, ale przed kamerą będzie ich bronić. Jak miałby potem współpracować z kimś kogo publicznie szkaluje? Mourinho może i tak robi, ale dlatego zmienia kluby co 3 lata.
użytkownik zablokowany 22.02.2023 18:14 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
mnk2 22.02.2023 06:39 #
Nie, Jurgen, żadna 3 bramka. Zabić mecz powinien Salah bo okazję ku temu miał. Może przy 3-0 Real by się nie podniósł. A może by się zrobiło 4-0. Poprzedni finał LM obecny sezon to problem starego wypalonego zajechanego składy. W klubie jest za dużo zgniłych jak, co dewastuje resztę piłkarzy. Bajcetic (też popełnia błędy ale on jest młody, wyskoczył z konieczności) czapką nakrywa Oxa, Fabsa, Keitę. Skoro nie można ich tak po prostu wywalić to powinni być w rezerwach. Jakiś leń Arthur, który tylko po kasę tu przyszedł. Zgroza jakich mamy naiwny sztab. W normalnie działającym klubie tacy są w rezerwach. Murinho się nie bawił z Zaniolo tylko wywalili go do Turcji. Klub nie może tak dalej działać bo będziemy walczyć za rok o utrzymanie.
jaszyn 22.02.2023 06:52 #
Taki Romero ze Spurs wjechałby na poczatku meczu w Viniciusa i tym samym "obsikał" swoje terytorium...
Niestety naszym chłopakom z obrony pomyliły sie dyscypliny , stracili jaja lub nigdy ich nie mieli a drużynie brakuje troche huliganskiego charakteru. Krycie na radar stało się już znakiem rozpoznaczym nie tylko wielkiego VVD ale całego bloku. Trudne decyzje przed Kloppem w lato ale sądze że w klubie poważnie rozważą sprzedaż VVD którego Kuyt słusznie nieco z przekąsem nazwał Liverpoolskim celebrytą.
Kijoraptor 22.02.2023 07:09 #
3 minuty po przerwie tracimy gola i Jorguś uważa, że to nas pogrążyło ? gdzie był przez pozostałe 42 minuty ? Nie widział co sie dzieje ? Mecz się super zaczął, ale spoczęliśmy na laurach zamiast cisnąć dalej. Awaria elektryczna Alisona również nie pomogła.
Ares 22.02.2023 07:53 #
Panie Klopp! Lubię pana, ale nie rozumiem tej pana upartości. Czy zawsze trzeba grać 4-3-3? Czy chociaż raz nie można zmienić taktyki i ustawić się pod rywala? Zero pragmatyzmu i myślenia "cel uświęca środki"! Mając taki tartak w pomocy należało wyjść na Real 4-5-1? Maksymalnie zarzucić drewnem środek pola? Jak się nie ma zajebistego perkusisty, to się nie gra heavy metalu, prawda? Ale nie, on uparcie dalej swoje...
ManiacomLFC 22.02.2023 08:17 #
Tu się zgodzę. Z Kloppa żaden taktyk nie jest. Opracował jedną super taktykę która w dużej mierze opiera się jednak na intensywności, bieganiu i szybkim odbiorze piłki. Ale jak ktoś to rozpracuje to nie ma już innych alternatyw. Do tego Klopp chyba musiałby mieć co 3-4 lata wymieniany niemal cały skład żeby utrzymać tę intensywność.

W tym sezonie próbował zmieniać taktykę, ale szybko wrócił do starego 4-3-3
użytkownik zablokowany 22.02.2023 07:56 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
roberthum 22.02.2023 08:05 #
Tak naprawdę zagłosowanie na kogokolwiek na "zawodnika meczu" jest nieporozumieniem. Bajcetic jest najmłodszy i najmniej pretensji mozna miec do młodego, że głowa nie dojechała na mecz.

W takich sytuacjach powinna być sonda o antybohatera spotkania wg społeczności LFC.pl
cider 22.02.2023 08:00 #
Starczyło sił na 20 minut, w środku pola nie biegający Hendo z Fabsem i 18-latek, na ŚO Joe to czego można się było spodziewać?
W takim meczu nie potrafimy nawet sfaulować, ledwo dziewięć fauli i jedna żółta kartka w 93minucie, którą zobaczył rezerwowy Harvey.
Nie widziałem w tym meczu walki i zaangażowania.
mnk2 22.02.2023 08:26 #
W tym meczu jedynym co walczy był Nunez i momentami Bajcetic, Robertson i Arnold pozostali jaja zostawili gdzieś na wakacjach. Lepiej sprzedać nasze "upadłe gwiazdeczki" i kupić młodych głodnych tak jak to zrobił Arsenal. A przy okazji zwolnią się tygodniówki. Płacenie za takie kompromitację nie powinno mieć miejsca. Trzeba też modyfikować kontrakty. Mniejsza podstawa większe bonusy bo to motywuje do gry. Salah jak by miał 200 plus 150 w bonusach to by inaczej wygladał.
Jedi13 22.02.2023 08:48 #
Akurat Robertson grał z jajami i uratował nas przed stratą conajmiej dwóch bramek.
mnk2 22.02.2023 09:06 #
Tak napisałem, ująłem go w grupie tych co jeszcze mają jaja.
Jedi13 22.02.2023 09:58 #
Tak masz rację, źle przeczytałem. Przeczytałem, że Robertson i TAA pozostawili jaja na wakacjach :D
lukigerrard 22.02.2023 08:28 #
Chciałbym tylko to tutaj zamieścić:

Mistrzostwo Anglii: 2019/20
Puchar Anglii: 2021/22
Puchar Ligi Angielskiej: 2021/22
Tarcza Wspólnoty: 2022
Liga Mistrzów UEFA: 2018/19
Superpuchar Europy UEFA: 2019
Klubowe mistrzostwo świata: 2019
Finał Pucharu Ligi Angielskiej: 2015/16
Finał Ligi Mistrzów UEFA: 2017/18, 2021/22
Finał Ligi Europy UEFA: 2015/16

Jurgen zbudował wielki Liverpool, który obecnie jest w kryzysie. Ja wierzę w niego dalej. Nie wierzę zaś w kilku zawodników (m.in. w Gomeza).

Klopp, jestem z Tobą!

YNWA
kolek1996 22.02.2023 08:46 #
W pełni się zgadzam
Jedi13 22.02.2023 08:47 #
Ja w Gomeza wierzę, ale na PO i coraz bardziej mam wątpliwości co do Alissona. Za często mu się te wylewy przytrafiają.
użytkownik zablokowany 22.02.2023 08:59 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
caharin7 22.02.2023 11:44 #
Popieram
B9K 22.02.2023 12:41 #
Jedi
Przecież gdyby nie Alisson to bylibyśmy na 15 miejscu
Jedi13 22.02.2023 14:01 #
Potrafi bronić to prawda, ale ilość jego wylewów przygnębia
użytkownik zablokowany 22.02.2023 08:45 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
PHILIPS-182 22.02.2023 10:00 #
Panie @Grzegorzu jak ocenia Pan przygotowanie LFC do turnieju?
Igtrun 22.02.2023 08:49 #
Oby dżoł doznał urazu i żeby zszedł mi z oczu do końca sezonu
Jedi13 22.02.2023 08:51 #
#debil
aronley 22.02.2023 12:48 #
Rozumiem frustrację, ale życzyć krzywdy naszemu piłkarzowi to gruba przesada.
użytkownik zablokowany 22.02.2023 08:57 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Igtrun 22.02.2023 09:09 #
Wróciłeś
ManiacomLFC 22.02.2023 09:12 #
Strzelenie dwóch bramek w 15 minut po rozpoczęciu meczu to typowy objaw przegrania meczu już w szatni.
AngryRedGoose 22.02.2023 09:13 #
Pogrążyła nas 1,2,3,4 i 5 bramka. Gramy tak źle w obronie, że nawet najbardziej beznadziejny napastnik jest w stanie się przełamać grając przeciwko nam. Z Newcastle mieliśmy Alissona który obronił z 3 genialne okazje, a wczoraj Alissona zabrakło. Ja nie mogę patrzeć na naszą defensywę począwszy od środka pomocy. Fabs nie ogarnia nic, Hendo nigdy nie był dla mnie klasowym piłkarzem bez względu na to jakim jest kapitanem. O Gomezie nawet nie chce nic mówić bo ten gość od 2 sezonów powinien kopać w Southampton albo Watford a nie grać pierwsze skrzypce w naszej obronie. Dojechać do końca sezonu tym rozklekotanym matizem którym jeździmy i rozpoczynamy rewolucję. Jak to się nie wydarzy to następny sezon również możemy spisać na straty i to już na starcie.
użytkownik zablokowany 22.02.2023 09:48 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 22.02.2023 10:14 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Mateo98 22.02.2023 10:44 #
Ciężko sobie wyobrazić powrót w rewanżu , bo nie przypominam sobie klubu ,który by nadrobił 3 bramki na wyjeździe wszystkie wielkie powroty takie jak nasz z Barceloną czy Barcelony z psg albo Romy, która też odrobiła 3bramki były efektem tego, że rewanż grali u siebie
Edum 22.02.2023 11:01 #
Przecież ten dwumecz jest skończony, o jakim odrabianiu ty piszesz. Klopp z hiszpańskimi zespołami na hiszpańskich boiskach zawsze dostawał.
TheRedEnergy 22.02.2023 11:25 #
@Edum, Atletico??
Edum 22.02.2023 11:39 #
Przegrana 1:0 ?
użytkownik zablokowany 22.02.2023 12:57 #
Rewanż bedzie nudny i bez polotu. Nasi nic nie strzela a Real będzie się oszczędzał.
hoster 22.02.2023 10:50 #
Jak tragicznie trzeba bronić żeby Modrić po prostu kopnął piłką w głowę Militao, który tamtędy biegł🤦🏻‍♂️
Ten rzut wolny wyglądał jak z orlika jakby przyjechała drużyna z 2 ligi i grała sparing z jakimiś licealistami na wuefie.
Kijoraptor 22.02.2023 10:58 #
Mam wrażenie, że im więcej naszych w polu karnym przy rożnym tym większe prawdopodobieństwo, że rywal strzeli bramkę. Bo po prostu każdy stoi i liczy, że kolega to zrobi.
er1c 22.02.2023 11:03 #
Pogrążył to nas brak remontu pomocy przez ostatnie lata.
Fabinho, Henderson, Alcantara, to powinna być głęboka ławka, a Milnera, Keity i Oxa dawno nie powinno tu wogóle być. Jak będzie szansa żeby ściągnąć w lato Sancho i Kante, to powinni pójść all-in, bo inaczej będziemy szorować po dnie.
Gomez to już który raz jest beznadziejny? Aż szkoda wyliczać.
TheRedEnergy 22.02.2023 11:24 #
Alcantara?? To byłby zawodnik w rotacji nawet w City bo nie powiesz mi, że jest gorszy od Gündogana który jest teraz ich pierwszym rezerwowym
er1c 22.02.2023 15:15 #
Przecież go nie będę tyrał, bo wczoraj nie grał, ale facet ma mecze albo dobre, albo totalnie beznadziejne. No i prędzej bym zaryzykował stwierdzenie, że u nas więcej by grał Kalvin Philips, niż w City Thiago.
RealPePe 22.02.2023 11:47 #
Jurgen już się wypalił w tym klubie, podobnie jak Gomez, Henderson i Fabinho. Jego taktykę rozpracował już każdy. Dał nam dużo, ale najwyższa pora się pożegnać, zero sentymentów, bo inaczej będziemy tkwić w tym marazmie przez kolejne sezony i bić się o TOP 10 w lidze, a co za tym idzie w pucharach europejskich trzeciej kategorii, o ile w ogóle do takich awansujemy. Tak więc, aliwederczi roma, karawana jedzie dalej, ale już bez zbędnego balastu.
hoster 22.02.2023 11:52 #
Ok i kto w miejsce Jurgena?
artixsan 22.02.2023 11:59 #
Zgadzam się z hosterem. Kto w miejsce Jurgena? Łatwo napisać niech Klopp odejdzie.
RealPePe 22.02.2023 12:21 #
Po pierwsze nowemu trenerowi trzeba ponownie dać kilka lat na renowację składu i poukładanie nowych klocków. Musi to być ktoś młodszy od Kloppa, ktoś z pasją i świeżym pomysłem. Pierwszym moim wyborem byłby Eddie Howe, ale on niestety jest nie do wyjęcia. Drugą opcją jest Tuchel, myślę, że gdyby dostał szansę, wykorzystałby ją w stu procentach. Kolejni w kolejce są Zidane, Enrique i Pochettino. Idealny byłby też Nagelsmann, ale on jest nie do wyjęcia, podobnie jak wyżej wymieniony Howe.
użytkownik zablokowany 22.02.2023 13:57 #
czterech z nich to ogórki. Tylko Howe rokuje na coś więcej.
artixsan 22.02.2023 14:17 #
Howe i Nagelsmann spoko ale jak mówisz nie do wyjęcia. Do reszty nie jestem przekonany.
Niemniej zgadzam się ze trzeba dać trenerowi czas na renowacje klubu. Tylko czy to powinien być ktoś inny niż Jurgen? Moim zdaniem zmiana trenera na wyżej wymienionych nic nie da jeśli nie wydamy kasy na transfery. To, że przyjdzie nawet Nagelsmann a dalej nie będzie wzmocnień w składzie nic nie da. Klopp jest znany z wyciągania maksa z piłkarzy i to robił ostatnie sezony. Brak systematycznego odświeżania składu jest przyczyna obecnych problemow. I czy ktoś inny wyciągnie więcej z obecnego składu? Nie wydaje mi się.
LFCfanSLUPSK 22.02.2023 14:55 #
Tuchel skłóciłby szatnię w mniej niż pół roku.
Isengrim 22.02.2023 12:19 #
Już są plotki że Kloppa po sezonie wywalą bo są z niego niezadowoleni
FabianMrozek 22.02.2023 12:36 #
Na debilpage?
Isengrim 22.02.2023 12:44 #
Na meczyki.pl nawet Romano sie wypowiada
użytkownik zablokowany 22.02.2023 12:58 #
No ale po co zwalniać trenera ? Może najpierw spróbujmy dać mu szanse gdy będzie już miał tych zawodników o których zabiega.
Isengrim 22.02.2023 13:01 #
Jak nie awansujemy do ligi mistrzów w przyszłym sezonie to pewnie Klopp poleci
FabianMrozek 22.02.2023 13:24 #
Jakie my? Ty się wypowiadasz tylko po porażkach. Po srokach i Evertonie siedziałeś cicho. Kibic „porażek” czy kibic innego klubu?
firo9 22.02.2023 13:13 #
Ta Klopp poleci, a cwele się wybielą, że to wina trenera XD

U nas gra Bajcetic z Hehe w środku, a w Realu Tchoumeni z Kroosem na ławce. Nacho obecnie byłby naszym najlepszym obrońcą. Tu potrzeba ludzi, a nie zmiany trenera.

Nie powiem jednak, że zachowanie Kloppa mi się podoba, na chuj się szczerzy? Przy 1:2 wyglądał jak gość, który zaraz dostanie wpierdol i dostał, nawet się fajnie przy tym bawił. Zero sportowej złości.
LFCfanSLUPSK 22.02.2023 14:57 #
Sam za nich nie będzie biegał, a krycie na radar w środkowej strefie przez pomoc nie pomaga.
hubertus93 22.02.2023 13:26 #
Podejrzewam, że sam zrezygnuje.
FabianMrozek 22.02.2023 13:28 #
Gomez i Maguire to materiał na świetną książkę. Obaj są piłkarsko słabi, pierwszy to poziom championship, drugi to dół premier league. Pierwszy gra w Liverpoolu i wychodzi w podstawie na mecz z Realem Madryt, drugi jest najdroższym obrońcą na świecie. Życie pisze piękne scenariusze
Borow 22.02.2023 13:33 #
Klub z tej "farmerskiej" laligi poraz setny weryfikuje potęgę premier league? stare, znałem.
Redzik90 22.02.2023 13:34 #
NIGDY NIE SKREŚLAJCIE LIVERPOOLU PRZED KOŃCOWYM GWIZDKIEM. NIGDY.
hubertus93 22.02.2023 13:46 #
Robimy listę potencjalnych następców J. Kloppa. Taki research. Wpisujcie pod komentarzem.
Jedi13 22.02.2023 13:55 #
Koniec listy
Snatchi 22.02.2023 13:57 #
Mam pomysł:
czerwonyy 22.02.2023 14:07 #
John W. Henry będzie idealnym kandydatem. Musi się tylko troszkę podszkolić w wystąpieniach przed dziennikarzami, bo niestety nie jest zbyt chętny do komunikacji z nimi.
hubertus93 22.02.2023 14:07 #
Yyyyy
hubertus93 22.02.2023 14:26 #
A Joachim Loew?
użytkownik zablokowany 22.02.2023 14:34 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
hubertus93 22.02.2023 14:43 #
Gerrard niech się bierze i zrobi porządek 😂
cezarkop 22.02.2023 14:57 #
Hary Potter
mnk2 22.02.2023 14:35 #
Do wszystkich co chcą zwalniać Kloppa, jeszcze raz popatrzcie w jaki sposób zdobywaliśmy gole w poprzednich latach: pressing, wysoki odbiór piłki 3, 4 podania z pierwszej piłki i strzał. Na siłę i szybkość nie ma mocnych. Tego piłkarzy nauczył Klopp, podobnie jak dyscypliny i asekuracji. Nasi piłkarze się zestarzeli nie ma dynamiki. Na początku meczu jak siedliśmy na Real to niewiele mogli zrobić. Podobnie było w poprzednich sezonach, pierwsze połowy z reguły były dobre, problemy zaczynały się po 70 min. Teraz wytrzymujemy 20 min. My bazowaliśmy na fizyczności bo wirtuozów było niewielu. Pokażcie mi klub z pierwszej 8 Premier League gdzie Fabs, Hendo graliby pierwsze 🎻. O Oxe, Kwocie, Gomezie nawet szkoda wspominać. Guzik inny trener zmieni, może być efekt nowej miotły na 2-3 mecze i tyle. Z gów... bata nikt nie ulepi. Z Newcastle nie wiem czy byśmy wygrali gdyby nie babol bramkarza i czerwona bo rewelacji nie było a większość meczu graliśmy z przewagą i Allisona 3 dobre okazję wybronił. Z zespołem stało się dokładnie to samo co z Arsenalem czy United w przeszłości. Od dwóch lat wiele osób (ekspertów, dziennikarzy i nas kibiców) pisało że kroczymy drogą United. Gdyby Ten Hag nadal trzymał Ronaldo to nadal nic by nie grali. Tylko że tam mają lepszą szkółkę i pojawiają się piłkarze jak Malacia, Garnacho. U nas takich "Ronaldo"jest przynajmniej 8, 10. Jest mało piłkarzy po 30 którzy fizycznie dadzą radę w Premier League grać dobrze. U nas większość jest w okolicach takiego wieku.
mnk2 22.02.2023 14:40 #
Od nas tylko West Ham i Fulham mają starszy zespół. Wiem, że za chwilę ktoś napisze, że np. Southampton ma młody zespół ale też weźmy pod uwagę ambicje, możliwości i target zawodników.
Owen89 22.02.2023 14:58 #
A wczoraj pisałem że 5 podcięła nam skrzydła
😅 Srogo nas wczoraj zlali, oj srogo. Szkoda ze rewanż bez emocji będzie.

Pozostałe aktualności

Jota o prezencie dla Alexandra-Arnolda  (0)
22.12.2024 11:36, BarryAllen, thisisanfield.com
Solanke: Za wcześnie trafiłem do Liverpoolu  (0)
22.12.2024 11:25, Ad9am_, thisisanfield.com
Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (6)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (3)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com