TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1607

Przegrywamy z Unionem 1:2


Liverpool w eksperymentalnym składzie przegrywa w ostatnim meczu fazy grupowej Ligi Europy z Unionem Saint-Gilloise 1:2.

W 32. minucie spotkania gospodarze wyprowadzili akcję bramkową. Strata futbolówki przez Curtisa Jonesa była bardzo kosztowna. Z odbiorem nie zdążył Wataru Endō i Amoura po rajdzie przez pół boiska pokonał stojącego w bramce Kellehera. 

Radość Belgów z prowadzenia nie trwała długo. Siedem minut później padł wyrównujący gol. Po lekkim zamieszaniu po rzucie różnym piłkę do siatki silnym strzałem posłał Jarrell Quansah.

Odpowiedź drużyny Unionu była natychmiastowa. W 43. minucie Cameron Puertas skierował futbolówkę do siatki. Przy lepszym ustawieniu i decyzji bramkarza Liverpoolu można było uniknąć straconej bramki w tej sytuacji.

Piłkarze The Reds w drugiej połowie nie stworzyli żadnego zagrożenia pod bramką rywali. Mimo wprowadzenia kilku zawodników z ławki rezerwowych i poza okazałą przewagą w posiadaniu piłki przez zawodników Jürgena Kloppa sytuacji bramkowych było jak na lekarstwo. Liverpool mimo porażki 1:2 mógł spać spokojnie, będąc pewnym awansu z grupy z pierwszego miejsca.

Składy:

USG: Moris - Mac Allister, Burgess, Machida, Castro-Montes, Lazare (88' Ayensa), Sadiki, Lapoussin, Puertas, Nilsson (78' Rodriguez), Amoura (84' Rasmussen)

Liverpool: Kelleher - Bradley, Konaté (46' Gomez), Quansah, Chambers (63' Scanlon), Endō (46' Gravenberch), Jones, Elliott, Doak (63' Núñez), Gakpo, Gordon (75' McConnell)

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (159)

msobolo 14.12.2023 17:39 #
WRESZCIE! Trochę odpoczną chłopaki z podstawowej XI.
AirCanada 14.12.2023 17:40 #
Czyli Gomez i Virgil na diabły jako stoperzy 🧐😉
Bubek555 14.12.2023 18:22 #
Taka była moja pierwsza myśl po zobaczeniu składu.
użytkownik zablokowany 14.12.2023 17:41 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
marcinekk93 14.12.2023 17:41 #
Oby Konate ukończył ten mecz cały i zdrowy. Cieszy dużo młodzików w wyjściowej 11. Najbardziej czekam co pokażą Gordon i Doak.
Redzik90 14.12.2023 17:41 #
Gakpo na 9 czyli znowu ostry cień mgły i męki z przodu.
B9K 14.12.2023 17:42 #
Konate? Po co?
Karasu 14.12.2023 17:45 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
cynar 14.12.2023 17:50 #
Jak to Jurgen wykombinował, żeby w tym meczu w 1 składzie wystawić Konate i Endo to ja nie mam pojęcia...
kuczq 14.12.2023 17:51 #
Konate? Klopp to jednak świrus
everlast 14.12.2023 17:55 #
Konate mało grał ,też potrzebuje rytmu meczowego. pogra do 70min a potem wejdzie Gomez.
BigAnfield 14.12.2023 18:21 #
Pogra do 70' i potem trzy tygodnie u lekarza.
unnamed 14.12.2023 17:56 #
Endo i Konate, powiedzcie czemu nie jestem zaskoczony?
Hmmmmmm 14.12.2023 17:57 #
Nie rozumiem tego oburzenie o Konate. Przecież aktualnie to nie jest pierwszy stoper do pary z van Dijkiem. Na United wychodzi Gomez.
użytkownik zablokowany 14.12.2023 19:07 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Lajcior 14.12.2023 17:58 #
Ciekawe że Gordon po tak długiej kontuzji i zaledwie 105 minutach w tym sezonie dostaje tak o pierwszy skład w LE a Musiałowski pełniąc o wiele ważniejszą role w u21 nie łapie się nawet na ławkę
Hmmmmmm 14.12.2023 18:01 #
Bo Gordon rokuje na przyszłość. Musiałowski wraca do Polski po sezonie. Inna skala talentu.
Redzik90 14.12.2023 19:07 #
Hmmmmm tu nie skala talentu decyduje, tylko jakieś prywatne animozje Kloppa. Trener u21 zachwyca się w tym sezonie Polakiem. Dziennikarze związani z klubem także. Kibice angielscy domagają się go w składzie.
Hmmmmmm 14.12.2023 19:32 #
Jeśli ma na pieńku z Kloppem, to już w Liverpoolu nie zagra.
el_pistolero 14.12.2023 18:04 #
Jeżeli Konate ma grać jeszcze u nas to dobrze, ze wybiega w I składzie. Jeśli się połamie to może kogoś jakimś cudem kupią do obrony w zimie.
Piotr72 14.12.2023 18:05 #
Dużo młodzieży 👍👍Niech dziadki odpoczywają i szykują się na niedzielę
Hawken17 14.12.2023 18:06 #
Oby bez urazów dzisiaj!
cezarkop 14.12.2023 18:18 #
No i taki skład mi się podoba, może któryś z młodych zasłuży na więcej szans w pierwszym zespole.
Bubek555 14.12.2023 18:21 #
No i spoko skład. Bardzo dobry, gdzie najważniejsi gracze sobie odpoczną. Tylko Endo trzeba będzie zdjąć w przerwie.

Czyżby na United szykował się środek obrony Virgil-Gomez?
radoLFC 14.12.2023 19:12 #
Może Konate łapie rytm i będzie partnerem Virgila, Gomez na prawo a Trent do środka, tak ja bym chciał, ale pewnie jest tak jak piszesz.
Kolumbjajo 14.12.2023 18:29 #
Czyli Diaz na muły w pierwszym, liczyłem że w końcu Gakpo dostanie szanse na lewej stronie zwłaszcza po tym w jakiej formie jest Kolumbijczyk
adamne 14.12.2023 18:54 #
Czy Ben Doak na pewno się czyta tak jak to robi pan komentator Viaplay?
pazienza 14.12.2023 19:11 #
nie xd
MG75 14.12.2023 19:12 #
Raczej tak, jak wymawiają w relacjach z PL.
unnamed 14.12.2023 19:41 #
A jak czyta? Bo gotuję i z kuchni nie słyszę 😃
Mitchell 14.12.2023 19:00 #
Nie lubię takich spotkań. Zamiast Liverpoolu to zbieranina przypadkowych graczy.
Prawie nic nie zostaje z wizji gry prawdziwego zespołu.
Hawken17 14.12.2023 19:01 #
A ja tam lubię obejrzeć raz na jakiś młodych zawodników.
radoLFC 14.12.2023 19:09 #
ja też lubię tym bardziej, że nie ma stresu.
MG75 14.12.2023 19:11 #
No i w czym problem? O to chodzi, żeby podstawowy skład wypoczywał przez ManU
użytkownik zablokowany 14.12.2023 19:28 #
nikt nie zmusza do oglądania, proste. Każdy wiedział jaki ten mecz będzie.
użytkownik zablokowany 14.12.2023 19:06 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
radoLFC 14.12.2023 19:13 #
rozwiń myśl
radoLFC 14.12.2023 19:08 #
Brawo "ręcznik"!
AquerdationLFC 14.12.2023 19:14 #
Ciekawe jak wiele jeszcze razy Endo straci piłkę w środku, bo nie potrafi przyjąć czy odegrać na czas. Kosmicznie słaby zawodnik pod względem szybkości czy błyskotliwości podejmowanych decyzji.
B9K 14.12.2023 19:19 #
Endo znowu strata.
radoLFC 14.12.2023 19:20 #
a nie Jones?
B9K 14.12.2023 19:20 #
Jones a potem Endo
caharin7 14.12.2023 19:23 #
Najważniejsza była strata Jonesa,moim zdaniem
Liverpoolczyk1986 14.12.2023 19:20 #
I już w plecy
mięso 14.12.2023 19:21 #
Quansah słabo dziś. Choć może jest to jeden z tych, na których presja dobrze wpływa, bo w meczach o stawkę wypadał dobrze.
Hmmmmmm 14.12.2023 19:24 #
Quansah dziś sam obstawia tamtą stronę, bo Chambersa to jeszcze dziś nie widziałem.
mięso 14.12.2023 19:26 #
Tak, ale nie radzi sobie kompletnie z tym strzelcem gola, przegrywa z nim pojedynki biegowe i nie jest w stanie go blokować. Napuścił go na Kellehera, kiedy ten wyjął jego strzał kolanem i przy golu też mógł zachować się lepiej.
mięso 14.12.2023 19:26 #
O a teraz strzeił
Hmmmmmm 14.12.2023 19:29 #
Wyrobi się chłopak.
MG75 14.12.2023 19:21 #
Jakim cudem tam nie było offside'u?
caharin7 14.12.2023 19:22 #
Dobre pytanie
radoLFC 14.12.2023 19:27 #
Darren England na VARze ;)
Hawken17 14.12.2023 19:26 #
Ładnie strzelił.
caharin7 14.12.2023 19:26 #
Brawo młody
Liverpoolczyk1986 14.12.2023 19:26 #
Brawo, jednak chłopaki coś graja
caharin7 14.12.2023 19:28 #
Jones to chyba nie dojechał na mecz jeszcze
mięso 14.12.2023 19:29 #
Nie udźwignął ciężaru grania z opaską kapitańską
B9K 14.12.2023 19:29 #
Kelleher...
radoLFC 14.12.2023 19:30 #
Teraz Kelleher zawalił, ale w obronie też sialala.
Hmmmmmm 14.12.2023 19:30 #
A teraz popis naszego ręcznika.
mięso 14.12.2023 19:31 #
Dlaczego Endo tak dziwnie biegł naokoło?
Madara 14.12.2023 19:31 #
Bramka na konto Kellehera, jak można nie pokryć słupka w takiej sytuacji?...
caharin7 14.12.2023 19:31 #
Szkoda,ale gramy dalej
el_pistolero 14.12.2023 19:32 #
Ręcznik w formie… Swoją droga Jones jest kiepski nawet na tle Royal’u. Nasi boczni obrońcy nie napawają żadnym optymizmem, podobnie skrzydłowi, kiepsko to wyglada. Na + jedynie Harvey, Quansah i Konate.
KasparTAG 14.12.2023 19:34 #
Ah ten nasz ręcznik na bramce :) niech sobie chłopaki graja wiadomo że to jest jak sparing , co prawda o kilka euro ale sparing
Kijoraptor 14.12.2023 19:35 #
Jones pokazuje ile jest wart, czyli daleka ławka.
użytkownik zablokowany 14.12.2023 19:37 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 14.12.2023 19:38 #
Gość ma już 22 lata a nie wie co to regularność i rozwój. Z niego nic nie będzie. Oby nie pociągnął za sobą Elliotta bo ten chłopak naprawdę dobrze się w tym sezonie prezentuje.
mayro78 14.12.2023 19:37 #
Gdzie te linie varu?
cider 14.12.2023 19:45 #
No właśnie oglądam powtórki i widze spalony jak ch..
MG75 14.12.2023 19:46 #
Varowcy zgubili instrukcje obsługi
ZGRDWR 14.12.2023 19:37 #
Szkoda, że Jurek nie daję szansy innemu młodemu bramkarzowi...Pitagula chociażby.Jones jak to Jones cienki jak dupa węża
MG75 14.12.2023 19:40 #
Też byłbym ciekaw gry Pitalugi, mam wrażenie, że Kelleher osiągnął już swój sufit, Brazylijczyk być może mógłby w dalszej perspektywie być następca Alissona. Kelleher na pewno nie.
Redzik90 14.12.2023 19:56 #
Pitaluga to jeszcze większy bot :)
BigAnfield 14.12.2023 19:38 #
Mam wrażenie, że Kelleher jest jakiś obrażony na wszystko dookoła, od momentu gdy klub nie pozwolił mu na odejscie. Stoi na tej bramce jak za kare ........
Właściwe to "stoi" doslownie
unnamed 14.12.2023 19:39 #
Ale ten Jones, co on? Masakra
mięso 14.12.2023 19:39 #
Mam nadzieję, że młodzi pokażą mi, że się mylę, ale radzą sobie znacznie gorzej niż radzili sobie Jones, Hoever czy Neco Williams będąc w ich wieku i nie spodziewam się po nich nic specjalnego.
mięso 14.12.2023 19:46 #
Nie mówię o Eliotcie oczywiście, on gra dobrze, Quansah po kilku słabych momentach na początku się rozkręcił i oprócz gola zanotował kilka trudnych interwencji. Mówię o Gordonie, Doaku, Bradleyu i Chambersie.
cider 14.12.2023 19:43 #
Młodzi na bokach obrony nie istnieją.
Jones, który chyba powinien wziąć na siebie grę w środku pola nie istnieje.
Za Gakpo lepiej jakiegoś młodego wstawić i tak nie ma z kim za bardzo pograć bo skrzydłowi nie istnieją.
Endo gra to co potrafi.
Caju co wybronił sam na sam to potem oddał na 2:1.
Quensah i Harvey dla mnie na plus, Konate chyba stara się unikać kontuzji ;)
Bramka na 1:0 ze spalonego, nie rozumiem dlaczego nie narysowano linii.
RedKoks 14.12.2023 19:45 #
Za Kellehera po tym sezonie to my nie dostaniemy nawet 5 baniek :/
Alisson w folie bąbelkową do końca sezonu, jeśli myślimy o tytule.
everlast 14.12.2023 20:04 #
A pisalem latem, żeby sprzedac jak ponoc była oferta
roberthum 14.12.2023 21:08 #
A jaka była oferta za niego? Szczerze nie pamiętam o jakimkolwiek zainteresowaniu Irlandczykiem o którym donosiłoby wiarygodne źródło
Redzik90 14.12.2023 19:55 #
Szczerze powiedziawszy od dłuższego czasu na bieżąco śledzę występy u21 i uwierzcie mi, że Pitaluga to taki sam ręcznik jak Kelleher. Jeśli jeszcze nie większy. Więc mimo tego co myślę o naszym Irlandczyku, to nie życzę Wam i sobie, żeby oglądać Marcelo w bramce LFC. Tu na gwałt potrzeba solidnego zmiennika dla Alissona.
ZGRDWR 14.12.2023 20:09 #
Bardzo możliwe...tyle, że Pitagula ma 20 lat i rozwój jeszcze możliwy a Irlandczyk już 25 i raczej osiągnął swój max
roberthum 14.12.2023 21:06 #
Kelleher jak na bramkarza jest jeszcze młody, więc to nie wiek jest w jego przypadku ograniczeniem, ale zwyczajnie brak umiejętności. Irlandczyk miał farta do paru spotkań, które przyniosły nam trofea krajowe i tak zaczął się mit o najlepszym rezerwowym świata. Jednak nie ma co liczyć na zmianę, bo żaden topowy bramkarz nie przyjdzie siedzieć na ławie, a Ali ma pozycję niekwestionowaną. Nie Kelleher to będzie inny przeciętniak
everlast 14.12.2023 20:05 #
Sędzia zajebisty. Dal przywilej a potem nie wrocil
marcinekk93 14.12.2023 20:07 #
Nie wrócił, to nie wrócił, ale karta za takie umyślne faulowanie się należała.
użytkownik zablokowany 14.12.2023 20:06 #
Boże chroń Alisonna przed kontuzjami bo z nim nie mamy na co liczyć.
everlast 14.12.2023 20:07 #
Nie uważacie, że znowu byl źle ustawiony Kelleher i za późno się rzucil
Fanlive94 14.12.2023 20:08 #
On to był nawet nieźle ustawiony, ale sama reakcja beznadziejna jak zwykle
Hmmmmmm 14.12.2023 20:08 #
Znowu Kelleher.
cider 14.12.2023 20:09 #
Caju w formie, VAR tym razem pomógł
mięso 14.12.2023 20:09 #
Była ręka.
mnk2 14.12.2023 20:09 #
3 wnioski po pierwszej połowie, przy czym 3 wynika z 2. Kelleher niesamowicie obniżył poziom i jego postawa wyglaąda jakby był za kare. 2, zaplecze zespołu na poziomie słabeuszy z ligi szkockiej. 3 Trzeba chuchać i dmuchać za pierwszy zespół bo nikt z młodych nie rokuje na przyszłość.
Redzik90 14.12.2023 20:10 #
On nigdy nie był na poziomie, żeby miał co obniżyć.
Hawken17 14.12.2023 20:11 #
Uwielbiam takie oceny po tego typu meczach. Gramy o nic składem, który gra pierwszy raz ze sobą, wątpię nawet by dużo mieli treningów w takim zestawieniu.
everlast 14.12.2023 20:13 #
A ty pierwszy mecz oglądasz? To jest kolejny mecz, gdy zawala nam bramki.
ZGRDWR 14.12.2023 20:13 #
Akademia bardzo słaba...zastanawia mnie co jest tego przyczyną.Szkoda, że nie mamy poziomu Benfiki w tym aspekcie 😅
Hawken17 14.12.2023 20:15 #
Ale moja odpowiedź nie dotyczyła Kellehera, tylko ogólnie całego zespołu.
everlast 14.12.2023 20:21 #
A chyba ,że. Ale akademia i tak słaba 1 strzal w 76 min.
mnk2 14.12.2023 20:39 #
Hawken a po jakich meczach ich oceniać? Chciałbyś ich w lidze co kolejkę widywać?
marcinekk93 14.12.2023 20:09 #
Klopp zrobił zmiany na ratowanie wyniku, a tu anulowali bramkę.
Redzik90 14.12.2023 20:09 #
Darwin robi zdecydowanie więcej, żeby piłka nie wpadła dla bramki niż Kelleher 😂
radoLFC 14.12.2023 20:10 #
Sędzia się stara bo wie że Braunowi zostało jeszcze trochę proszku w gaśnicy
użytkownik zablokowany 14.12.2023 20:10 #
Kelleher wygląda momentami jakby bał się piłki.
cider 14.12.2023 20:11 #
Doak bardzo słaby dziś, szkoda :(
mięso 14.12.2023 20:11 #
Ładny ten drybling i długie podanie do Nuneza.
użytkownik zablokowany 14.12.2023 20:13 #
Lista potrzebnych transferów powiększa się o potrzebę kupna nowego zmiennika Alisonna.
everlast 14.12.2023 20:15 #
W fazie pucharowej musi grać Allison
cider 14.12.2023 20:20 #
Chyba, że pierwszy mecz wygrywamy 5:0 ;)
WojtekYNWA 14.12.2023 20:16 #
Krzyżyk na drogę dla Kella i szukać kogos
radoLFC 14.12.2023 20:21 #
Oprócz słabej obrony i bramkarza, to karygodna jest gra w pomocy, każda strata w tej strefie pachnie bramką, tak nie może być.
cider 14.12.2023 20:37 #
Ryan gra na pół gwizdka a grę Jonesa przemilczmy ... choć zaliczył asystę ;)
kombajn 14.12.2023 20:23 #
Z mlodych tylko Quansah na plus, reszta fatalnie.
cider 14.12.2023 20:34 #
Jeśli Harveya nie traktujesz jako "młodego" to rzeczywiscie tylko Quensah wyróznia się na tle kolegów
roberthum 14.12.2023 20:35 #
Harvey jest młody wiekiem, ale w drużynie ma już niezły staż ;)
mięso 14.12.2023 20:38 #
Eliott ma już takie doświadczenie, że nie ma co zaliczać go do młodych. Podobnie było z Trentem, gdy był w jego wieku.
KasparTAG 14.12.2023 20:34 #
Są dwa plusy tego meczu . Po pierwsze na szczęście ostatni raz w tym sezonie gramy takim składem. A po drugie przynajmniej wiemy że poza Quansahem niemamy na kogo z młodych liczyć w walce o mistrzostwo ( ale to nie jest niespodzianka ) .
roberthum 14.12.2023 20:37 #
To, że nasza młodzież, delikatnie mówiąc, nie powala to wiemy od dawna. Pytanie czy i kiedy Quansah dołączy do trendu naszych młodzieżowców - niezłe początki i rozbudzanie nadziei na przyszłośc, a później dramatyczny zjazd
MG75 14.12.2023 20:44 #
Zawsze może pójść drogą Trenta.
roberthum 14.12.2023 20:53 #
I każdy ma na to nadzieję. Ale większość naszych produktów akademii tuła się po niskich ligach
KasparTAG 14.12.2023 21:32 #
Oby tak było jak mówisz bo papiery ma duże na granie . Ale sie nie podpalam narazie bo kilka lat temu Woodburn też miał pójść droga Owena :)
Matson 15.12.2023 07:14 #
Panowie, ale w takim zestawieniu, na wyjeździe w dodatku ciężko było zaprezentować swoje umiejętności. Ja tam tych młodych chłopaków nie oceniam, bo grali sami juniorzy plus nowy Endo, Gakpo i Jones, którzy nie pomogli młodym, jedynie Eliot próbował.
Sytuacja Trenta czy Quansaha jest zupełnie inna, Trent wszedł do drużyny z powodu kontuzji podstawowych zawodników, ale grał z pierwszym garniturem było mu zdecydowanie łatwiej. Quansah też w presezonie grywał u boku doświadczonych kolegów, teraz wystąpił z młodzieżą i nie ustrzegł się błędów.
Pewnie macie racje, ze większość z nich nie zrobi kariery, ale jeden z nich może być takim Trentem. Taki młody chłopak, jeśli ma umiejętności, a według Kloppa mają to potrzeba im tylko zaufania i szans w zespole doświadczonym. Tak urósł Trent, Foden, Rashford
użytkownik zablokowany 14.12.2023 20:41 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
CzerwonyBartek 14.12.2023 20:43 #
hahagahajahahahahs
MG75 14.12.2023 20:43 #
Olsena? Po co nam ręcznik z Ikea?
CzerwonyBartek 14.12.2023 20:50 #
Fabiański, młody perspektywiczny talent z Polski xD Ładna odkleja tym bardziej, że Kelleher to bramkarz nr. 2 który został w klubie tylko dlatego, że nikt się nie chciał nabrać i zapłacić 20 mln za średniaka.
Co się mamy szczypać? Fabiański? Odrazu De Gea niech przychodzi z wolnego transferu. Jak się bawić to się bawić, Kellehera wyj*bać, Davida wstawić.
everlast 14.12.2023 20:42 #
Się zastanawiam czy ta akademia taka słaba. Czy o co chodzi. Bo na koniec sobie klepali pilke i nic nlpotrafilismy zrobić. Tylko podania dookola
roberthum 14.12.2023 20:45 #
Tak, mamy niesamowicie słabą akademię i to od lat. Niezwykle rzadko wypuszczamy piłkarza, który zadomowi się w pierwszej drużynie i odegra tam znaczącą rolę. Większośc po początkowych obiecujących występach zalicza dramatyczny zjazd i kończy na poziomie League 1-2
everlast 14.12.2023 20:48 #
No to wiem. Ale przegrywając nawet nie próbowali powalczyć. Ja nie mowie o tym, żeby któryś zagrał kiedyś w pierwszym składzie. Bo sam pisze od lat, że nasza akademia to dramat.
roberthum 14.12.2023 20:50 #
Jeśli młodym grającym od wielkiego dzwonu nie chce się zrobić czegoś nieschematycznego, żeby próbować zawalczyć to albo kompletnie brakuje im umiejętności, albo trener nie akceptuje wychodzenia poza ustalony przez siebie schemat
Tomek199229 14.12.2023 20:42 #
Najważniejszy jest mecz w niedzielę 💪
Bubek555 14.12.2023 20:43 #
Oh no!

Anyways
kuczq 14.12.2023 20:44 #
Ale pajace z Belgii świętowały odpadnięcie z ligi europy :D Jeszcze gdyby to było zwycięstwo z naszym pierwszym składem to bym zrozumiał, ale tak to zachowanie idiotyczne
Edum 14.12.2023 20:47 #
No i po co te wyzwiska?
Klub który jeszcze parę lat temu grał po 2 ligach w Belgi pokonuję jeden z najbardziej utytułowanych klubów świata i ma nie świętować, bo kuczq czuję się zażenowany.

Idiotyczny to jest Twój komentarz.
roberthum 14.12.2023 20:48 #
Niech się cieszą. Nieczesto goszczą i pokonują zespoły takiej marki jak Liverpool. To, że graliśmy składem jakim graliśmy to nie ma dla nich znaczenia. Poza tym przypieczętowali dalsza grę w europejskich pucharach (choć szczebel niżej)
użytkownik zablokowany 14.12.2023 20:49 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
kuczq 14.12.2023 20:53 #
Jak zawsze skupiacie się na nieistotnych rzeczach. Przegrali w walce o awans, odpadli z LE, a świętują jakby wygrali mistrzostwo. Pajace z Belgii i zdania nie zmienię
roberthum 14.12.2023 20:57 #
Odpadli z LE, ale przypieczętowali grę w LKE. Szanse na awans z drugiego miejsca i tak był iluzoryczny. Pokonali słynny Liverpool i cieszą się - brawo dla nich. Całkowicie zasłużyli na ten wynik
użytkownik zablokowany 14.12.2023 21:00 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
kuczq 14.12.2023 21:05 #
@Fresh88 ty za to trenowałeś.

Mecz i tak bez znaczenia, nie ma co wracać
Edum 14.12.2023 21:13 #
@kuczq

Dla Ciebie to jest nieistotne, dla tych piłkarzy już tak. I przestań się już ośmieszać pls.
kuczq 14.12.2023 21:17 #
Ok, mój błąd. Mają prawo się cieszyć z odpadnięcia rozgrywek, bo wygrali z znaną firmą. Zamykamy temat i do tego nie wracamy
Mitchell 14.12.2023 20:47 #
Straszne te roczniki mamy. Skład węgla i papy.
Nie wystarczają nawet na tak nędzną rundę grupową LE.
Z tych starszych też cięzko kogoś wybrać do składu.
Żyjemy tylko przez brak kontuzji.
mięso 14.12.2023 20:54 #
Przepraszam, że się czepiam, ale nazwisko obrońcy USG pisze się "Burgess".
użytkownik zablokowany 14.12.2023 20:55 #
Zagrali na pół gwizdka to i mecz był słaby, ale celem była regeneracja zawodników i przygotowanie się pod maraton który jest niebawem.
everlast 14.12.2023 20:57 #
Ale.ktorych zawodników, bo chyba nie tych młodziaków co więcej już w tym sezonie nie zagrają w pierwszym skladzie
kuczq 14.12.2023 21:09 #
Dawać to United
Batistuta 14.12.2023 21:10 #
Dlaczego nie było spalonego przy pierwszej bramce??Jakieś fory dla słabszych??
el_pistolero 14.12.2023 21:26 #
Oj tam, jeden nam zabrali to teraz oddali naszym rywalom, czego nie rozumiesz?
adamne 14.12.2023 21:22 #
Po pierwsze, nasz podstawowy bramkarz nazywa się Alisson, nie Allison albo Alisonn bo taką wersję też można tu znaleźć.
Po drugie Kelleher na tle ogólnej beznadziei był jednym z lepszych naszych zawodników w tym meczu. Kilka jego dobrych interwencji, szczególnie w drugiej połowie, uratowało nas od blamażu. A obie bramki to były trudne sytuacje które niewielu rezerwowych by obroniło.
el_pistolero 14.12.2023 21:27 #
Tak tak, strata bramek wynikała nie z tego, że jest kiepski, ale ze względu na filozofię gry.
Bubek555 14.12.2023 21:42 #
A to jakies straszne farfocle i szmaty były, podobne do tego sit jakie wpuscił, chyba w pierwszym meczu po kontuzji Aliego?

Chyba nie. A kilka okazji nam wybronił. Ja zapamiętałem tę sam na sam (którą sprokurował tak bardzo chwalony Quansah) którą obroniła nogą, ale i tak był potem spalony.
el_pistolero 14.12.2023 21:47 #
Na 2:1 szmata moim zdaniem, na 1:0 miał trochę pecha, ale tez nie pomógł
MG75 14.12.2023 21:36 #
Dla nas mecz do odhaczenia i zapomnienia, w którym najważniejszą kwestią było uniknięcie kontuzji.
Dla rywali jeden z najważniejszych meczów w historii i szansa na pozostanie w pucharach.
W sumie jedni i drudzy mogą być zadowoleni.
Norton 14.12.2023 21:45 #
Śmiać mi się chce jak przypomnę sobie te wypowiedzi o najlepszym rezerwowym bramkarzu ligi. Gość jest tragiczny. Niedawno widziałem zestawienie drugich bramkarzy kilkunastu klubów europy i tam ten nasz jest na samy końcu na dnie tego rankingu. Najgorsze statystyki ze wszystkich bramkarzy, taki Fabiański - drugi bramkarz, bije na głowę naszego wirtuoza. Sredniaki mają lepszych rezerwowych bramkarzy.
LiveTom 14.12.2023 21:58 #
No bo myśmy powinni mieć takiego rezerwowego jak Fabiański. Doświadczonego, który zjadł zęby na Premier League i jak będzie trzeba to wejdzie i nie pęknie na robocie.
Snatchi 14.12.2023 21:56 #
To był ciężki test dla młodych :P Jednak grali na większych facetów z rytmem meczowym na wyjeździe. Co wcale nie oznacza, że nasza młodzież zachwyca.
Redzik90 14.12.2023 22:11 #
Akurat w tym meczu nie zwalałbym winy na Kellehera, bo owszem zawalił bramkę, ale nie przez to przegraliśmy. Przegraliśmy przez dziadostwo prezentowane przez młodzież. Ciężko wygrać mecz grając z Gakpo na 9, wspieranym przez jeźdźca bez głowy w postaci Doak’a oraz Gordona, który podziwia w u21 występy Musialowskiego. O dramatycznych zawodnikach w postaci Chambersa czy Scanlona nie wspomnę. Z takimi graczami to nie jest zły wynik szczerze powiedziawszy i niczego innego się nie spodziewałem.
Fanlive94 15.12.2023 12:46 #
Doak jest na razie tragiczny i nie widzę większych perspektyw dla niego. Gordon po ciężkiej kontuzji nie umie się odbudować. Reszta, to szkoda strzępić ryja. Nasza akademia jest beznadziejna od lat niestety. Jak ten Quansah się dobrze rozwinie to naprawdę będzie cud.
cezarkop 14.12.2023 22:44 #
Endo jest tak beznadziejny że szkoda na niego czcionki.
AdaŚ24121994 14.12.2023 22:50 #
Nie bardziej niż na Ciebie tlenu.
cezarkop 15.12.2023 07:57 #
No to błysnąłeś komentarzem.
Swiader92 14.12.2023 23:25 #
Prawda jest taka, że jedynym plusem, że zagrali młodzi jest to, że podstawa mogła odpocząć i tyle w temacie. Nie wiązał bym z nimi żadnej przyszłości a jak uda się ich sprzedać za paczkę fajek to będzie dobrze. Ci zawodnicy co się wyróżnają w akademi wcześniej przebijają się do składu i łapią minuty już w ważniejszych meczach (czyt. Quansah, wcześniej Jones)
AquerdationLFC 14.12.2023 23:30 #
Tak szczerze to nie rozumiem trochę narzekań na młodych i już wieszczenia kolejnych straconych pokoleń. Znaczy nie jestem jakoś zadowolony ani bynajmniej żaden nie przekonał mnie swoją grą (żeby być chociaż jakąś poważniejszą opcją ławkową), ale- jak grasz 3 garniturem, to ogólne dziadostwo udziela się wszystkim. Taki Doak fajnie wyglądał jak grał jako jedyny junior, a wyglądał już tragicznie w grupie juniorów na tle profesjonalnych piłkarzy- czyli jest badziewny czy nie :D?

Nie ma co oceniać młodzieży i juniorów w de facto "sparingu" o nic- gdzie grali na tle znacznie, znacznie lepszych piłkarzy. (pomimo tego, że to Belgia- to wciąż droga pomiędzy juniorem, a piłką zawodową jest ogromna i to też zobaczyliśmy).

Z pozytywów? Kilka lepszych momentów Quansaha, ale i nie wystrzegł się kilku wylewów.
Bradley miał też fajne momenty i zagrania. Chyba to on był autorem tych 2 fajnych długich piłek.
Elliott ze swoim podejściem- nie grał dzisiaj dobrze, ale brał grę na swoje barki- widać, że nie jest już juniorem- zmężniał w grze.

Z minusów?
Trochę niestety Curtis, bo właśnie od niego wymagałbym tego co pokazywał Elliott- wzięcia odpowiedzialności za grę, czego niestety nie widzieliśmy.

No i Endo. Piękna bramka z Fulham będzie mu zapamiętana- ale on jest absolutnym kasztanem w zakresie techniki użytkowej i decyzji. Ile już strat zaliczyliśmy przez to w środku to już nawet nie zliczę.
Nie mówiąc już o jego fizyczności, czasie reakcji, doskoku. Nie da się mu odebrać woli i chęci, ale to wystarcza na orlik. Wiecznie spóźniony, omijany jak tyczka, notorycznie źle ustawiony. Piłkarsko gorszy Leiva- i to już z tych końcowych dogorywań. Jak idzie kontra to ja już wiem, że Endo z pewnością nie pomoże jej zatrzymać.

A na dodatek jest jakiś niezdarny, piłka odbija mu się zawsze od nogi czy pomiędzy nimi i ląduje u przeciwnika. (chociaż równie dobrze to może być efekt- tych wszystkich czynników razem, które wymieniłem wyżej).
Fanlive94 15.12.2023 12:50 #
Idealne podsumowanie Endo. Ten transfer za dość sporą kasę to będzie kandydować do najgorszych transferów ery Kloppa. Jeszcze jakby przyszedł za paczkę fajek, jako odciążenie prawdziwego DMa, to bym to przełknął, ale to jest nasz jedyny ,,prawdziwy" DM. Dramat.
liverpoool 15.12.2023 05:27 #
Skoro graliśmy w tym meczu o czapkę gruszek to dlaczego nie dali szansy Musialowskiemu przecież teraz idzie mu bardzo dobrze.

Pozostałe aktualności

Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (5)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (2)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (5)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com