TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 2001

VVD: Jestem ciekawy w jakim kierunku to pójdzie


Virgil van Dijk powiedział, że nie wie czy będzie częścią ery post-Jürgen Klopp w Liverpoolu. Niemiecki menedżer ogłosił w zeszłym tygodniu, ze po sezonie odejdzie z klubu, a kapitan zespołu przyznał, że jest ciekawy w jakim kierunku pójdzie teraz klub.

Środkowy obrońca ma 18 miesięcy do końca kontraktu, podobnie jak Mohamed Salah czy Trent Alexander-Arnold. Jego dzisiejsza wypowiedź sprawia jednak, że klub nie może być pewny co do przyszłości swojego zawodnika.

- To wielkie pytanie. Cóż, nie wiem - odpowiedział Virgil na pytanie czy widzi siebie jako część następnej ery Liverpoolu.

- Tak, dokładnie. Dobrze liczysz, ale słuchaj ja naprawdę nie wiem - kontynuował kapitan, gdy wspominano fakt, że zostało mu 18 miesięcy do końca kontraktu. 

- Klub ma teraz w swoich rękach wielkie zadanie i każdy to wie. Musi zastąpić menedżera, ale nie tylko, ponieważ odchodzi również sztab, więc tak wiele rzeczy się zmieni. Jestem bardzo ciekawy w jakim kierunku to pójdzie. Gdy wszystko zostanie ogłoszone, to zobaczymy w jakiej będziemy sytuacji. Nie mogę zbyt wiele o tym powiedzieć.

Głównym kandydatem do zastąpienia menedżera ma być Xabi Alonso, a na liście potencjalnych trenerów jest także Roberto De Zerbi. Klub musi także znaleźć nowego dyrektora sportowego, który przyjdzie w miejsce Jorga Schmadtke. Wydaje się, że to właśnie to stanowisko ma być obsadzone jako pierwsze. 

 - To będzie oczywiście koniec ery Jürgena Kloppa. Bardzo się cieszę, że nadal jestem jej częścią. Dlatego nie lubię o tym rozmawiać, ponieważ cały czas jest tego częścią. 

- Na tym się teraz koncentruję i zobaczymy na koniec sezonu. Mam nadzieję, że osiągniemy sukces, o którym wszyscy marzymy, i o który każdego dnia walczymy. Do tego czasu prawdopodobnie wyjaśni się czego klub chce w przyszłości i wtedy zobaczymy.

Paul Joyce

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (52)

jaszyn 29.01.2024 13:43 #
Żal to czytać.
użytkownik zablokowany 29.01.2024 13:48 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Ziaja 29.01.2024 13:51 #
Nie ma co wyciągać jakiś wniosków z tego. Klub i on sam nie wie kto będzie menedżerem to co ma mówić, że tak? Szczególnie że nowy trener może nie mieć go w planach(w co wątpię) Ale jednak. A VVD w swoich wypowiedziach jest bardzo szczery. I my też nic nie wiemy.
Bigos1892 29.01.2024 13:57 #
Gdyby ktoś 2 tygodnie temu mi powiedział ze będziemy musieli czytać takie wypowiedzi zawodników stwierdziłbym że nie zna sie na piłce i co on pier...
Przykra sprawa ale mocno trzymam kciuki nad jej szybkim wyjaśnieniem
użytkownik zablokowany 29.01.2024 14:05 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
MG75 29.01.2024 13:59 #
Poza Gomezem wszyscy zawodnicy znają tylko Kloppa jako trenera Liverpoolu, w innych klubach normą są zmiany co 2 lata.
Zakładam, że jak się wyjaśni kto przejmie stery w klubie wszystko będzie się dalej toczyło w dobrym kierunku, już pod przewodnictwem Xabiego.
użytkownik zablokowany 29.01.2024 14:12 #
Też tak sądzę że będzie to dalej w dobrym kierunku. Nie będzie to samo bo Jurgen to ikona tego klubu ale widzę pozytywną przyszłość. Klub będzie pozostawiony w idealnym stanie, jak zadbany Rolls Royce.
użytkownik zablokowany 29.01.2024 14:02 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
B9K 29.01.2024 14:24 #
De Zerbi nie jest nonamem. Chlop ma przecież większe doświadczenie i sukcesy niż Alonso
użytkownik zablokowany 29.01.2024 14:45 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Hmmmmmm 29.01.2024 14:49 #
Zgadzam się z Grzegorzem. Oby to nie był De Zerbi, bo będzie podobna wymiana jak Ferguson-Moyes. Chłop uwali Liverpool na lata.
roberthum 29.01.2024 15:55 #
Problem, że nie ma sytuacji jak w 2015, kiedy żegnaliśmy Rodgersa - był dostępny świetny manager. Teraz jak patrzymy na listę dostępnych nazwisk to delikatnie mówiąc ona nie powala. Sytuacja może się zmienić przed końcem obecnej kampanii, ale jak na razie De Zerbi jest jednym z mocniejszych nazwisk. Choć jeśli trzeba będzie zapłacić kupę siana, zeby wyciągnąć go z Brighton to pewnie inni kandydaci będą stać wyżej

Xabi tez nie daje gwarancji sukcesów. Nieźle sobie radzi w Lverekusen, ale tez jeszcze niczego nie osiągnął (ale z tej dwójki postawiłbym na Baska)
Madara 29.01.2024 15:57 #
De Zerbi uwali Liverpool na lata, przestań pierdolić kolego, nie wiesz jak by było gdyby to On objął stery, nikt nie wie, fakty są jednak takie że ma papiery na wielkiego trenera, Guardiola widzi go jako swojego następcę w City, padły takie słowa, ale kolega wie lepiej.
B9K 29.01.2024 16:04 #
A co wygrał Alonso?
Pippen 29.01.2024 17:33 #
@Madara Guardiola to widział tylu swoich następców że byśmy mięli trenerów do końca wieków: Xavi w czerwcu będzie wolny, Luis Enrique też nie wiadomo co odwali włodarzą PSG, Arteta zajęty ale co w czerwcu? Maresca - to tylko z ostatnich kilku sezonów. Jeszcze 2 sezony temu 80% tu piszących chciało Gerarda ciekawe że dzisiaj cisza. Ludzi wolnych jest kilku Flick, Conte, Mourinho, Potter, Blanc, Zidane po ME jeszcze dojdzie Nagelsmann możliwe że Tuchel. Na teraz pisze się o de Zerbim i Alonso ale obu trzeba kupić a nie wiadomo jak zareagują właściciele. Kto nie trafi na Anfield z dużych nazwisk np Tuchel Flick będą chcieli wiedzieć na kogo stać FSG jak będą mięli grać tym co jest to lista będzie się robić krótsza i np taki Alonso będzie wolał pograć i popracować w Bayerze bo spokój ciśnienia nie ma bo mistrz wyznaczony a zdobędzie doświadczenie. Na teraz pismaki mówią o 2 nazwiskach ale może Jurgen coś podpowie ...
Madara 29.01.2024 22:42 #
Pippen nie masz pewności czy Xabi będzie chciał jeszcze trochę na "spokojnie" popracować w Leverkusen, On dobrze wie że jeśli się pojawi oferta ze strony LFC to może to być ostatnia taka szansa.
roberthum 30.01.2024 09:18 #
Z jednej strony może być "jedyna taka szansa", choć raczej nie zgadzam sie z tym. Jeśli będzie rozwijac się w mniejszym klubie i robić tam genialną robotę to co rusz będzie miał propozycje od gigantów (niekoniecznie Liverpoolu, ale też nie sądzę, że Xabi jest aż tak bardzo związany z naszym klubem). Natomiast za szybki ruch i odniesienie całkowitej porażki w topowym klubie, faktycznie może mu zamknąć drzwi do elity na resztę kariery
użytkownik zablokowany 29.01.2024 14:03 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 29.01.2024 14:10 #
Jakimi myślami gdzie indziej? A co ma mówić że co by nie było to tu zostanie? A jak sam nowy trener nie widziałby Van Dijka w składzie tylko wolałby kogoś od siebie? Mówi tak bo tak należy mówić.
jaszyn 29.01.2024 14:15 #
Martwi mnie ostatnia opieszałość FSG. Kiedyś byli krok przed resztą stawki, na wszystko byli przygotowani. Od upadku pomysłu Superligi kolejno odchodzili najważniejsi dyrektorzy a światło zgasił w piątek Jurgen z całym sztabem. Szczerze to myślałem że w sobotę ogłoszą nazwisko nowego dyrektora wszak od listopada wiedzą że Klopp odchodzi.
PorucznikKolano 29.01.2024 14:49 #
W którymś wywiadzie było to poruszone, że od listopada dział danych zbierał informacje o kandydatach a czas na właściwą akcję przyjdzie po ogłoszeni Jurgena. Logiczne.
Edum 29.01.2024 14:20 #
Prosty wydźwięk - przyjdzie ktoś ogarnięty, to zostaje, przyjdzie jakiś nie ogar, to bye bye.
Hmmmmmm 29.01.2024 14:35 #
Nie ma co wyciągać wniosków z tej wypowiedzi. Dla piłkarzy to też jest trzęsienie ziemi, przez lata mieli stabilność, a teraz będą musieli zmierzyć się z nową rzeczywistością bez Kloppa. U Virgila dochodzi też wiek i końcówka kontraktu. Musiałby być debilem, gdyby teraz coś zadeklarował.
MG75 29.01.2024 14:45 #
Odejście Kloppa jest oczywiście szokiem i końcem epoki w Liverpoolu, ale z drugiej strony Jurgen zostawia klub na topie, z doskonałym składem, sporą grupą młodych zawodników, potencjałem na dalszy rozwój.
Tu nie trzeba budować czegocls od zera jak w ManU, Chelsea czy niedawno w Arsenalu.
W Anglii tylko City może się równać z Liverpoolem, w Europie jeszcze Real.
CzerwonyBartek 29.01.2024 14:52 #
Bayern 🥱🥱
Pollock27 29.01.2024 14:59 #
Mnie nie specjalnie dziwi taka wypowiedź ze strony VVD. Jakby nie patrzeć odejście Jurgena, zostawia za sobą nie małe trzęsienie ziemi. Nie ma pewności co do tego jaka era nastanie teraz. Tak jak ktoś niżej napisał. Nie wiadomo kto zastąpi Bossa, a co za tym idzie w którym kierunku ruszy klub. Musiałby być na prawdę małointeligentym człowiekiem by składać teraz deklaracje. A co jeżeli FSG wpadnie na jakiś głupkowaty pomysł zatrudnienia kogoś kto piłkarzom nie będzie odpowiadał ? Oni nie znają nic po za Jurgenem. Znają za to nasz klub, być może wiedzą, że tylko on trzymał to wszystko przez te lata. Idą ciekawe czasy dla naszej drużyny. Czy ciężkie, zobaczymy. Dopóki nie będzie jasnych informacji dotyczących tego co nastanie, takie wypowiedzi nie będą mnie specjalnie dziwić.
josif 29.01.2024 15:04 #
Van Dijk i Alisson tutaj powinni być przynajmniej na następne 5 lat.
Hmmmmmm 29.01.2024 15:07 #
Ali tak, Virgil będzie już za stary.
użytkownik zablokowany 29.01.2024 15:15 #
Niekoniecznie musi być za stary.
lfc257 29.01.2024 15:07 #
Od początku mówiłem, że odejście Kloppa to tragedia i nóż w plecy wbity w rozwój klubu. Jeśli odejdą kluczowi piłkarze - to wszystko może się posypać jak to było u schyłku Beniteza i później
użytkownik zablokowany 29.01.2024 15:35 #
Ktoś kto pisze twierdzenia, że Jurgen wbija nam swoją decyzją nóż w plecy i to jest zły czas na taką decyzję, to odpowiadam że jest według mnie całkiem odwrotnie. Jurgen sam po sobie czuł w zeszłym, katastrofalnym sezonie, że ma pewne oznaki zmęczenia. Jednakże był na tyle odpowiedzialnym pracownikiem że nie mógł pozostawić drużyny w stanie rozsypki. Podjął się ostatecznego wysiłku by jeszcze raz wyciągnąć ten team na sam szczyt i wtedy go pozostawi osobie z nową energią i determinacją. To była bardzo odpowiedzialna i trafna decyzja.
B9K 29.01.2024 16:07 #
Jaki nóż w plecy? Gość zrobił dla tego klubu wszystko, zostawia go na szczycie. Jak można pisać że to nóż w plecy?
lfc257 29.01.2024 17:57 #
A dlaczego poprzedni sezon był zły? Bo nie było transferów do wymagającej natychmiastowego wzmocnienia pomocy. A odejście oczywiście że jest nożem w plecy. Mógł odejść za rok gdyby znalazł zastępstwo za van Dijka i Salaha. A teraz to jak wymontujemy te dwa elementy z układanki bez godnych następców to równa się katastrofie
użytkownik zablokowany 29.01.2024 18:16 #
Poprzedni sezon był zły, bo drużyna była mentalnie wypalona. Na nowy sezon odświeżyli wszyscy swoje umysły i zresetowali się. W tamtym czasie to był żałobny okres po klęsce w PL i LM.
lfc257 29.01.2024 18:33 #
No tak, przyjście Szobo i Maca nie ma z tym nic wspólnego. Jakby Hendo i Fabihno dalej grali i kopali się po czołach - dalej byśmy byli liderami tabeli
Irek 30.01.2024 00:33 #
Nóż w plecy? Tak jak kolega wyżej napisał, Jurgen zrobił dla klubu wszystko, a nawet więcej.
Albo jesteś młody i mieszkasz u rodziców, a o życiu masz małe pojęcie, albo jesteś dorosłym, ale małym człowieczkiem.

Są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze. Gość od 9 lat siedzi pod presją i daje z siebie Maxa. Chyba należy mu się dłuższa chwila dla rodziny jeśli ma taką potrzebę? Sam powiedział, że w momencie narodzin syna zrozumiał, że futbol nie jest najważniejszą (dla niego) kwestią w życiu. Jako ojciec zgadam się z nim w 100%.
Za 20 lat będzie dla niego ważniejsze to, że dzieci pamiętały jego nieobecności aniżeli to że garstka kibiców światowego futbolu miałaby być zadowolona, że został w pracy do której nie był już w 100% przekonany i zmotywowany. Wydaje mi się to logiczne aczkolwiek perspektyw jest tyle ile osób na świecie i każdy ocenia to na podstawie własnych doświadczeń i sytuacji, a oceniać nie powinniśmy w ogóle. Jedynie zaakceptować i z respektem przyjąć decyzję pomimo smutkiu, żalu i pustki w sercu.

Chyba żaden z nas nie zostałby w firmie, w której dużo zarabia, ale jest również częściowo wypalony. Wszystko tylko po to aby uszczęśliwić kierownictwo i osoby spoza firmy aczkolwiek z nią związane? I to wsztstko kosztem ogromnego stresu i braku czasu dla rodziny. Czasem wypada według mnie spojrzeć na to jako pracę pewnego człowieka i odsunąć emocje i miłość do klubu na bok. Nie należy oceniać takich decyzji z pozycji fana w mojej oponii.

Niech chłop cieszy się czasem wolnym i wydaje ciężko zarobione pieniądze.
Olidaen 30.01.2024 09:01 #
Mieliśmy to szczeście, że mogliśmy od początku do końca (w zależności od stażu kibicowania, u mnei to od 2005) być świadkami narodzin legendy Kloppa w Liverpoolu. Należy mu się szacunek i dozgonna wdzieczność za to co zrobił z klubem, a to co Ty wypisujesz kolego to jest czysta kpina. ogarnij się i przemyśl na spokojnie. To jest jego życie, czemu oczekujesz wiec że będzie żył tak jak inni tego chcą?
roberthum 30.01.2024 09:10 #
"Za 20 lat będzie dla niego ważniejsze to, że dzieci pamiętały jego nieobecności aniżeli to że garstka kibiców światowego futbolu miałaby być zadowolona, że został w pracy do której nie był już w 100% przekonany i zmotywowany." Ale wiesz, że syn Kloppa ma już 35 lat? Tak samo dziecko jego drugiej żony jest juz dorosłym facetem. Mylisz chyba z faktem, że Klopp został dziadkiem, ale tutaj ciężko poruszać argument, że dziecko będzie pamiętało o nieobecności

Podjął taka decyzję i trzeba to uszanować. W przypadku managera, który spaja klub na wielu poziomach tym bardziej ma uzasadnienie "z niewolnika, nie ma pracownika". Co nam by dało na siłę p;ozostawienie go na stanowisku, bo ma ważny kontrakt, skoro nie byłby w stanie dalej pracowac na rzecz klubu z wielkim zaangażowaniem. Jak na warunki nowoczesnego futbolu to i tak jego pobyt w jednym miejscu trwał długo

W 2015 tez miał sobie zrobić roczną przerwę, a ostatecznie wyszło jak wyszło - do pracy wrócił po 3 miesiącach. Tutaj tez bardzo prawdopodobne, że przed zimowym okienkiem zwiąże się z nowym pracodawcą
Beol 29.01.2024 15:13 #
ŚO z jego fizyką i umiejętnością ustawiania się mogą spokojnie grać do 36-37 roku życia na poziomie. Nie ma opcji, żeby nas opuścił, jest zbyt ważną częścią tej układanki, szczególnie teraz jako kapitan - jak zaczniemy na raz za mocno mieszać, to wszystko znowu się posypie.
imacooci 29.01.2024 15:33 #
my chcemy żeby najlepsi nasi gracze zostali, FSG też chce ale oni czekają, Klopp to to trener, jak FSG nie ściągnie kogoś ogarniętego tylko np. Gerarda to odejdą i nie pomoże zwiększenie pojemności stadionu, rozbudowa akademii, i nowoczesna baza treningowa, dla takich graczy jak Virgill, Mo,, TAA liczy się sukces sportowy, Jurgen gwarantował walkę o trofea mimo przeciwności losu, czekają na trenera i jego wizję, żaden piłkarz nie patrzy na ośrodek treningowy jaki ma drużyna tylko na możliwość osiągnięcia sukcesu sportowego.
imacooci 29.01.2024 15:38 #
Niektórzy boją się że FSG zawsze ściągało trenerów bez klauzuli, myślę że to nie jest dla nich problem zapłacić np. 20 mln za trenera, bardziej martwi to czy nie wezmą i nie wybiorą trenera który nie będzie wtrącał się w transfery i chciał sprowadzać piłkarzy z topu, tylko takiego który będzie zadowolony z każdego grajka za 5 mln z jakiejś albaniii, portugalii czy szkocji.
Aklerua 29.01.2024 16:04 #
Wyluzujcie, gra o podwyżkę i tyle, smacznej kawusi
MaxPower 29.01.2024 16:47 #
I być może daje do zrozumienia, żeby nerdy z FSG nie zatrudniły jakiegoś wynalazku trenerskiego pokroju Rodgersa dlatego, że wyświetlą im się odpowiednie cyferki w programach analitycznych. W tych czasach to już nie przejdzie, mamy za dobrych, zbyt ambitnych zawodników by mógł ich prowadzić jakiś cudak wypowiadający się jak parodia Davida Brenta.
Liczby mogą się nie zgadzać, ale przede wszystkim musi zgadzać się człowiek. Musi być dobrym trenerem, ale też mieć odpowiedni charakter i aurę wokół siebie. To są standardy jakie wyznaczył Klopp i Liverpool powinien się na nich wzorować. Również w polityce transferowej, by zawsze trafiały tutaj odpowiednie charaktery (Kloppowe "no dickhead policy").
Myślę że jeżeli trafi tutaj odpowiednia osoba i piłkarze zobaczą, że klub wciąż zmierza w tym samym kierunku co z Kloppem, to wszyscy będą chcieli zostać.
Hmmmmmm 29.01.2024 17:12 #
Ale Rodgersa to szanuj. W tamtym czasie to był dobry wybór i prawie załatwił mistrzostwo.
Fanlive94 30.01.2024 11:28 #
Hanys. To Suarez prawie załatwił mistrzostwo, grając jak kosmita i pociągając za sobą w większości totalnie przeciętnych grajków (głównie atak oraz Hendo wtedy dobrze grał), obrona to była komedia. A co się stało, jak Suarez odszedł, wszyscy widzieli.
mnk2 29.01.2024 19:16 #
Będzie dobry manager to nie powinno być problemów z kontraktami, jak będzie niespodzianka in minus to piłkarze też się mocno zastanowią nad przyszłością.
Luki123408 29.01.2024 19:23 #
I słusznie, czekac na ruch fSG bo oni sa nieobliczalni. Bedzie dobry trener zostana i najlepsi.
Raf 29.01.2024 20:17 #
Spokojnie, nie powiedział nic zaskakującego. Po pierwsze, wzmacnia swoją pozycję negocjacyjną, żeby nikt nie myślał, że ze względu na wiek i opaskę podpisze wszystko, co mu podsuną. Do tego zostawia sobie małą furtkę, gdyby nowy menadżer nie widział go w planach, chociaż akurat tu pewnie z miejsca go każdy będzie przekonywał do pozostania.
Kolumbjajo 29.01.2024 21:05 #
Bardzo dobrze że tak powiedział, właściciele muszą wiedzieć że tylko poważny trener, dyrektor sportowy i inwestycja w drużynę bo piłkarze będą się zastanawiać
ivers 30.01.2024 08:14 #
Wszystko pójdzie w takim kierunku jakim ma iśc.Jurgen zostanie.Wspomnicie moje słowa.
krok8 30.01.2024 08:23 #
Wątpię w to ale szczerze to chciałbym wspomnieć Twoje słowa
mnk2 30.01.2024 09:13 #
Nie ma szans, że Klopp zostanie. To jest zbyt poważny człowiek żeby rzucać słowa na wiatr. Po prostu na tym poziomie to się nie zdarza. To by była największa szopka medialna po tej stronie Rio Grande. Takie rzeczy to tylko w polityce się zdarzają.
Rush68 30.01.2024 11:34 #
Witam Wszystkich.Od wielu wielu m-cy śledzę tę stronę i czerpię informacje z Waszych komentarzy.Jestem tu również w trakcie rozgrywanych meczy bo sam nie ogladam-nerwy mi nie pozwalają.
Rush68 30.01.2024 11:38 #
W związku z ostatnimi wydarzeniami postanowiłem się,,tutaj znaleźć".Tak się mi wydaje że Jurgen miał odejść nieco wcześniej i nieoczekiwanie przedłużył ostatni kontrakt??Ktoś pamięta??
Rush68 30.01.2024 11:46 #
Przyszłość na pewno jest wielka niewiadomą.Kazdy z nas decyzję Kloppa może odebrać inaczej.Pytanie-majac osobistego trenera który jest już wypalony i pozbawiony energii uczestniczymy w dobrym treningu...??
Rush68 30.01.2024 11:51 #
A może wiąże się to tez z sędziowaniem oszukiwaniem i bezsilnością wobec możliwości zmiany takiej sytuacji.Pamietamy przecież kary finansowe i zawieszenia.Przeciez to punkty których nikt nie odda.
Rush68 30.01.2024 11:57 #
A może po prostu facet chce najzwyczajniej w świecie usiąść wygodnie w fotelu i nie musieć myśleć o taktyce na jutrzejszy mecz...należy mu się przecież ...pozdrawiam

Pozostałe aktualności

Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (6)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (3)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (5)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com