LIV
Liverpool
Towarzyski
26.07.2026
00:00
SUN
Sunderland
 
Osób online 840

Salah: Heavy metal musi wrócić


Mohamed Salah podzielił się miażdżącą opinią na temat stylu gry Liverpoolu i zaapelował o powrót do 'powrotu do heavy metalowej, ofensywnej piłki, której przeciwnicy się boją, a która wygrywa trofea'.

Reprymenda ze strony 33-latka pojawiła się w mediach społecznościowych dzień po wyjazdowej porażce 2:4 z Aston Villą, która wzmogła tylko presję na Arne Slocie, pierwszym trenerze Liverpoolu.

Curtis Jones, kolega z zespołu Salaha polubił ten post i w odpowiedzi zamieścił komentarz z emotką klaszczących dłoni, tę samą publikację polubił Dominik Szoboszlai.

Salah, który na Villa Park powrócił po kontuzji uda i pojawił się na murawie w końcówce meczu stwierdził, że Liverpool zagubił swoją tożsamość w trakcie koszmarnej serii, podczas której z mistrzów Anglii zespół stał się ekipą walczącą o kwalifikację do przyszłorocznej Ligi Mistrzów. 

Egipski skrzydłowy nie powstrzymywał się w wypowiedzi, która momentalnie trafiła do pozbawionych złudzeń kibiców i dołożyła się do toksycznej atmosfery wokół klubu.

Odnosząc się do wysokooktanowego podejścia Jürgena Kloppa okraszonego triumfami w Lidze Mistrzów i Premier League Salah zasugerował, że Slot odszedł od tego etosu.

- Byłem świadkiem tego, jak ten klub zmieniał się z wątpiących w wierzących, a z wierzących w zwycięzców - napisał Salah, który w następną niedzielę, o ile znajdzie się w składzie, rozegra swój ostatni mecz w barwach klubu przeciwko Brentfordowi. - Wymagało to od nas ciężkiej pracy, ja zawsze robiłem wszystko co w mojej mocy, aby pomóc drużynie to osiągnąć. Nic nie napawa mnie większą dumą.

- Kolejna porażka w tym sezonie była bardzo bolesna i nie była czymś, na co zasłużyli nasi kibice. Chciałbym, żeby Liverpool wrócił do heavy metalowej, ofensywnej piłki, której boją się rywale, a także do bycia zespołem, który wygrywa trofea. 

- To styl gry, który potrafię stosować na boisku, jest to również tożsamość, którą trzeba odnowić i utrzymać na dobre. To nie powinno podlegać negocjacji i każdy, kto dołącza do zespołu powinien się do tego przystosować. Wygrywanie meczów od czasu do czasu nie powinno być akceptowalne w Liverpoolu. Wszystkie ekipy czasami zwyciężają.

Styl gry Slota, który dał Liverpoolowi tytuł mistrzowski w ubiegłym sezonie, ma z założenia być mniej chaotyczny i bardziej opanowany od filozofii Kloppa, który używał określenia 'futbol heavy metalowy' do opisywania swojego intensywnego stylu.

W tym sezonie zespół odniósł jednak 20 porażek, wliczając w to przegraną po rzutach karnych w starciu o Tarczę Wspólnoty. Slot nie jest w stanie zatrzymać tego marazmu, a liczne kontuzje kluczowych piłkarzy nie ułatwiają sprawy.

Komentarze Salaha są najnowszym odcinkiem opery mydlanej, która rozgrywa się na Anfield. To trzeci raz, kiedy ten zawodnik krytycznie wypowiada się na temat metod stosowanych przez Slota na przestrzeni ostatnich sześciu miesięcy.

Po tym, jak gracz został odsunięty od składu na trzy spotkania z rzędu, Egipcjanin w grudniu wygłosił tyradę na temat Slota, w której stwierdził, że jego relacja z trenerem znacznie się pogorszyła, jest kozłem ofiarnym obwinianym o złe wyniki zespołu, oraz że klub obarcza go całą winą.

To właśnie ten konflikt spowodował, że Salah zaczął ubiegać się o wcześniejsze zakończenie wartego 400 tysięcy funtów tygodniowo kontraktu, do którego oficjalnego końca miał jeszcze 12 miesięcy. Teraz odejdzie na zasadzie wolnego transferu. 

Całkiem niedawno Salah przyznał, że podzielił się z zarządem Liverpoolu obawami o to, że na jego odejściu ucierpi kultura klubu. Spowodowało to stanowczą odpowiedź Slota, który powiedział, że standardy najważniejsze są na boisku, a nie na siłowni, gdzie etos pracy Salaha przez całe dziewięć lat był wzorem do naśladowania dla innych.

W tym sezonie liczby Salaha są nieco słabsze, mimo to Liverpool w 2026 nie wygrał żadnego z dziewięciu spotkań, w których Mo nie znalazł się w wyjściowej jedenastce.

Liverpool cały czas stoi murem za Slotem i planuje kluczowe okienko transferowe pod okiem dyrektora sportowego Richarda Hughesa i Michaela Edwardsa, dyrektora do spraw piłki nożnej w Fenway Sports Group, właścicieli klubu, aby naprawić błędy w planowaniu składu, które pojawiły się mimo wydania 450 milionów funtów ostatniego lata.

Aby zachować filozofię Liverpoolu do samowystarczalności konieczne jest zakwalifikowanie się do przyszłorocznej Ligi Mistrzów, a zapewni to wygrana z Brentfordem w następną niedzielę.

- Liverpool zawsze będzie klubem, który znaczy bardzo wiele dla mnie i mojej rodziny. Chciałbym, żeby zespół odnosił sukcesy jeszcze na długo po tym, jak odejdę. Tak jak zawsze mówiłem, kwalifikacja do Ligi Mistrzów jest absolutnym minimum i zrobię wszystko co w mojej mocy, aby pomóc to osiągnąć - dodał Salah.

Paul Joyce

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (79)

Redzik90 16.05.2026 21:13 #
Kocham Cię Mo!
Sebkovsky 16.05.2026 21:15 #
Brawo Salah!
Kibice i zawodnicy publicznie wyrażają swe niezadowolenie, a mimo to w następnym tygodniu znowu przeczytamy o pełnym poparciu zarządu dla Nikosia Dyzmy.
Sebkovsky 16.05.2026 21:15 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Tommyy 16.05.2026 21:22 #
Dzięki Mo za komentarz.
Ale sam zgłupłeś, bo pierwszy się cieszyłeś z tego, że za Dyzmy nie musisz biegać. A potem zamiast o klubie myślałeś tylko o sobie. Trochę za późno na ten komentarz - Xabi już nie zawita na Anfield, więc romantyzmu nie będzie. Chciałbym chociaż Iraolę, ale to nagroda pocieszenia której nie dostaniemy, bo Hughes i Edwards do błędu się nie zamierzają przyznać.
Ziaja 16.05.2026 21:37 #
Co ty pieprzysz teraz? Co miał ganić go za to, że wtedy to działało i był dobrze przygotowany na tyle, że TO on nie dyzma dał nam ligę.
Tommyy 16.05.2026 22:27 #
To że Slot odpuścił wszystko co Klopp zbudował to dało nam bonus na pół roku i to zadziałało. A teraz ponosimy tego koszty.
I to że Salah nie musiał i sam się publicznie z tego cieszył działało było jednym z pierwszych kroków do mentalnego upadku tego klubu. Salahowi też sodówa uderzyła, że jest za wielki na ławkę. To mistrzostwo było na kredyt i fakt, że Mo miał w nim gigantyczny udział to fakt - ale nie w pojedynkę - w pojedynkę to tylko Suarez prawie mistrza zrobił.
Nie miał go ganić przecież, bo wtedy każdy myślał, że to działa mimo tego że taki Elliot czy Quansah byli traktowani jakby nie byli częścią drużyny.

Masz prawo patrzeć na Mo bezrefleksyjnie - ale ja łączę kropki w ten sposób i stąd to "pieprzenie".
MaxPower 16.05.2026 22:40 #
Jak się nie zamierzają przyznać, to może to za nich zrobić FSG. Kwestia jednej decyzji z Bostonu. Od czego oni są? FSG mogłoby się po blisko 15 latach nauczyć wyciągania wniosków z własnych błędów, bo już raz zrobili to z Rodgersem - nie potrzeba było wtedy Hughesa i Edwardsa, którzy teraz są uważani za główną przeszkodę w zwolnieniu Slota (a czy tak faktycznie jest, to nie dałbym sobie ręki uciąć). I ta decyzja nie skończyła się spektakularną klęską tylko dlatego, że z nieba spadł im Klopp, a teraz trenera tej klasy dostępnego na rynku nie ma i nie będzie.
Ziaja 16.05.2026 22:45 #
To nie łącz bo ci to nie wychodzi. Jak porównujesz Salaha z Suarezem gdzie Suarez miał mniejszy udział przy golach niż Salah i zdobył mniej punktów. Salah pobił rekord Kanadyjki w zeszłym sezonie. Tym bardziej jeśli weźmiemy że drużyna Rodgersa strzeliła więcej goli to procentowo Suarez miał mniej udziału przy golach. Mało tego 21 goli miał Sturridge, a Gerrard miał udział przy ponad 20 golach. Także no.
Tommyy 16.05.2026 23:07 #
No to fajnie masz, jeśli zakładasz jednakową jakość tych zespołów.
Liverpool bez Suareza zdobył 5 bramek w 5 meczach. Możesz wyciągać Sturridge'a, ale wtedy bramki się na 4 zawodników rozdzieliły, abstrahując od tego, że było ich 15 więcej.

Kropki dotyczyły czegoś innego, ale ta dyskusja Cię chyba nawet nie interesuje, więc skąd Twoja niechęć do dyzmy, skoro moje kropki Cię tak wzburzyły? IMO łabędzi śpiew Salaha przykrył jego niekompetencję w połączeniu z zapasem mocy jaki został po Kloppowskim prowadzeniu zespołu.
Tommyy 16.05.2026 23:20 #
@MaxPower
Pewnie masz rację, ale jako kibice widzimy tylko rękę FSG a to Hughes i Edwards są ta ręką. Alonso był takim mini Kloppem dla społeczności, więc dyskusja zamknięta. Zostaje nam nowy Rodgers, który może zakwitnie na namiastkę Kloppa, ale wszyscy wiemy, że ktoś taki jak Niemiec był jednorazowym doświadczeniem w skali całego tego sportu.
Radek91 16.05.2026 23:24 #
@Ziaja

No wow, Suarez miał mniej w statystykach i dlatego jest słabszy, a czepiają się zarządu, że patrzą tylko na tabelki ;)

A rzuty karne też bierzesz pod uwagę? Bo jakoś Luis w ogóle ich nie wykonywał w Liverpoolu, a Salah tylko w zeszłym sezonie miał ich 9 w lidze. Tak samo jak liczbę dryblingów, otwierających podań, asyst drugiego stopnia, odbiorów...? Więc nie mów, że komuś nie wychodzi łączenie kropek.

I to pitolenie, że ostatni tytuł to puchar imienia Salaha i Kloppa... rzygać się chce od powtarzania tego farmazonu. Wystarczy porównać oba sezony i zobaczyć, że CAŁY zespół był w lepszej formie - Graven, Maca i Szobo w środku pola. Ali, VVD i Konate z tyłu itd.
Ziaja 16.05.2026 23:55 #
Ja nadal uważam że Suarez rozegrał spektakularny sezon w kampani 2013/2013. Ale też nie był sam. I faktem jest co podałem.
Jednym z innych faktów przez który nie wygraliśmy mistrzostwa jest jego idiotyczne zachowanie z poprzedzającego ten wybitny sezon sezonu. Przez to Liverpoolu z Suarezem zapewne by wygrał wtedy mistrzostwo. Ale jako że był zawieszony też tym odebrał wiele swoich szans. Jeśli już tak łączymy kropki. Nie zapominajmy o tym że sam Suarez osłabił zespół.
Lubię opierać się o faktach i o liczbach w tym wypadku bo one są obiektywne. A co do rzutów karnych wiadomo miałby wtedy z 40+ goli i rozegrałby sezon niedościgniony. Ale karny to też jest gol. Messi, Ronaldo, Lewandowski też nie bili by tych rekordów bez karnych. Ba ja nawet uważam do dzisiaj że zasłużył Suarez na złotą piłkę wtedy i to jest jeden z 3 ulubionych piłkarzy dla mnie ogólnie. Ale w tym wypadku posługuje się suchymi faktami. A innym faktem jest że można gdybać czy by strzelił te karne czy nie. Pewnie tak.


Zarząd nie patrzy w tabelki kto ile goli zdobył i co wygraliśmy tylko kto ile zarobił. To jest problem patrzenia w tabelki.

Łabędzi śpiew Salaha? Chyba całej drużyny. Wszyscy zjechali ale ty jesteś ślepy na to. I pomijasz to. Jak Klopp wznosił piłkarzy na wyżyny to Slot ich zaniża. Ale widzę że to ciężkie dla twojej wiadomości.
Tommyy 17.05.2026 00:57 #
Sam zgasiłeś swoje argumenty i jeszcze rzucasz się, że ciężkie dla mojej wiadomości jest to co sam napisałem :D łabędzi śpiew Salaha, bo już nigdy takiego nie zagra, a kilku graczy z tej drużyny ma potencjał, żeby jeszcze ten poziom osiągnąć, a w poprzednim sezonie grali jeszcze na tym, co wypracowali za Kloppa - chyba że faktycznie uważasz, że m.in. 24-letni Gravenberch zagrał swój ostatni dobry sezon to zwracam honor, ale nie komentuję. Za Kloppem każdy chciał pijący ogień, a ze Slotem mało kto chciałby muchę ubić w kiblu, ale jeśli pracujesz używać argumentu, że tylko Ty to rozumiesz to bez sensu polemika - nie będę schodził do poziomu, że sam jesteś ślepy, bo raczej sensownie się odzywasz zwykle, ale to nie ja wyznaczam poziom.

A co do Suareza oczywiście, że osłabił, ale pod kątem jakości jaka wniósł jest niedościgniony w erze PL. I szanując Salaha to schyłkowy Gerrard i kiełkujący Coutinho że Sturridgem i Henderson w prime to dalej nie jest poziom zespołu jaki został po Jurgenie. Posługując się liczbami to ludzie jedzący lody topią się częściej. Trochę więcej składa się na interpretację.
Ziaja 17.05.2026 01:24 #
Mi się wydaje że myśmy się wyminęli w interpretacji a nam o to samo chodzi. Bo uważam że Salaha łabędzi śpiew nie ma nic wspólnego z z tym że obniżył wiele loty przez wiek, ale przygotowanie do sezonu i trenera.
Po prostu uważam że Slot jest obecnie antytezą Kloppa. Uważam że zjazd piłkarzy był aż nad to widoczny nie względu na ich indywidualnie preferencje, a kwestia tego co zrobił z nich sztab czyli Slot. Ja się w 100% zgadzam że za Kloppem każdy szedł i każdy oddawał z siebie wszystko albo tyle ile mógł. Bo wiedział że trener zrobi to samo dla nich. Niestety intepretecja zawsze jest subiektywna. Nigdy obiektywna. Dlatego tak zawsze ciężko ocenić dzieła sztuki. Ale mogę zgodzić się że najbadziej spektakularny sezon w historii tej ligi rozegrał Suarez, ale najlepszy juz Salah. Mimo pewnych niesnasek nie różni nas wiele w rozumowaniu. Kwiestia definicji teraz wychodzi. I sorki za do pieprzenie głupot. Bo po dłuższej rozmowie wiem że nasza interpretacja nie wiele się różni.
Tommyy 17.05.2026 10:53 #
Też mam poczucie, że mimo drobnych różnic w odczuciach to piszemy o tym samym. Zwłaszcza w kwestii holenderskiego parodysty.
No i klasa - zawsze fajnie mi wymienić kilka zdań z kimś kto nie jest z LFC od wczoraj ;)
Ziaja 16.05.2026 21:47 #
Ten komentarz Salaha to powinno być ostatnie co powinien przeczytać Slot jako menedżer Liverpoolu. Wszystkie inne powinny być już po informacji że wyleciał.
HUN 16.05.2026 22:22 #
Cieszę się że to to właśnie Mo ma na tyle odwagi że mówi o wartościach jakimi kierował się do tej pory Liverpool, za Szrota niestety rozsypało się to jak domek z kart prowadząc do totalnej degrengolady. Brawo Mo Królu Liverpoolu .
Brodwej 16.05.2026 22:24 #
To styl gry, który potrafię stosować na boisku, jest to również tożsamość, którą trzeba odnowić i utrzymać na dobre. To nie powinno podlegać negocjacji i każdy, kto dołącza do zespołu powinien się do tego przystosować. Wygrywanie meczów od czasu do czasu nie powinno być akceptowalne w Liverpoolu. Wszystkie ekipy czasami zwyciężają. - wszystko w temacie, dzięki Mo King, miejmy nadziej, że kiedyś wrócimy na swoje miejsce w hierarchii piłkarskiej.
Horseman_LFC 16.05.2026 23:11 #
Heavy metal, ale już na prwno bez Alonso, bo właśnie dogadał się z niebieskimi.
smoruslfc 16.05.2026 23:32 #
Alonso!? Myślę że nie dałby rady.Po JK będzie ciężko znaleźć kogoś kto poprowadzi nas do takiej gry w najbliższym czasie. Niestety Slot z marszu zrobił to czego chyba nikt się nie spodziewał ale w tym sezonie zepsuł wszystko że szybko tego nie da się naprawić. Idą chude lata .Obym się mylił.
smoruslfc 16.05.2026 23:37 #
A po za tym jeżeli jest prawdą że przyjął ofertę Chelsea to już jest wykluczone ze kiedykolwiek mógłby zostać trenerem u nas.
Ziaja 17.05.2026 08:56 #
Tak jak Benitez w Chelsea czy w Evertonie XD
Raf 16.05.2026 23:41 #
I cały ten konflikt i poświęcenie naszych najważniejszych graczy ostatniej dekady dla Slota i zarządu, których za rok tu nie będzie.
DavidHilbert 16.05.2026 23:50 #
No zobaczymy, czy w Chelsea odpali. Szczerze mówiąc wątpię, chociaż na pewno Liverpool by przy nim odżył. Mam wrażenie, że Alonso to taki typowy trener motywator. Jedzie na motywowaniu i utrzymywaniu dobrego mentalu, aż potencjał się wyczerpie i potem zaczyna brakować pomysłów taktycznych. Nie mówię, że Slot jest lepszy (u niego raczej i mental i taktyka są na fatalnym poziomie), ale myślę, że Xabi daleko by nie zajechał. Pożyjemy, zobaczymy co ugra z londyńczykami
Brodwej 17.05.2026 01:34 #
na pewno odpali, tylko My jesteśmy na dzień dzisiejszy pajacami, Slot to w środowisku trenerskim ma zaj....ty szacunek i czołowe Kluby tylko czekają i marzą o zatrudnieniu tego wspaniałego holenderskiego Czarodzieja,
radoLFC 17.05.2026 07:40 #
Mam nadzieję na ostatni zryw w tym maraźmie i zagranie intensywnego meczu na przekór Slotowi, wybieganie tego zwycięstwa, żeby godnie pożegnać Salaha, Robertsona i chyba Alissona.
MszarnyLFC87 17.05.2026 07:53 #
Jeśli "heavy metal musi wrócić", drużynę powinien objąć Oliver Glasner. Człowiek, który - podobnie jak Kloppo - uczył się grać heavy metal od Ralfa Rangnicka.
Ziaja 17.05.2026 08:55 #
XD co do h
MszarnyLFC87 17.05.2026 09:46 #
Salah zaapelował o powrót stylu prezentowanego przez drużynę, za niesłusznie mionionych czasów Kloppa. Subiektywnie uważam, że człowiekiem, który mógłby to zapewnić (najelpsza z dostępnych opcji), jest Oliver Glasner. Wyznaje podobną do Kloppa filozofię grania. Jego Palace wielokrotnie nas ośmieszało. Jest duża szansa, że chłop im wygra europejski puchar w tym sezonie. Lepiej wygrać LKE niż, nie wygrać niczego. Glanser by tu pasował z wielu powodów. Nie przypadkiem był już co najmniej dwa razy łączony z Liverpoolem. Czego nie rozumiesz?
Ziaja 17.05.2026 09:54 #
To że wciskasz totalnego no-name’a kolejnego po Slocie dla którego piłkarze nie będą mieli poważania
MszarnyLFC87 17.05.2026 10:06 #
To, że dla Ciebie Glasner jest anonimowy, to jeszcze o niczym nie świadczy. Na jakiej podstawie sądzisz, że nie miałby poważania u piłkarzy?. Co najwyżej Ty mógłbyś go nie poważać. Nie świadczyłoby to o nim tylko o Tobie.
Ziaja 17.05.2026 11:31 #
Typie, oni nie szanują Slota. I mają szanować glasnera XD puknij się łeb.
Adihaa 17.05.2026 11:48 #
Lubie takie odklejone rozkminy. Glasner, Iraola, de Zerbi, Amorim. Wszyscy z jednego wora
Radek91 17.05.2026 11:50 #
Sam się puknij w łeb, bo z prawie każdej wypowiedzi wynika, że jesteś bucem, arogantem i ignorantem.

Jak się nie zgadzasz z Glasnerem (ja też) to nie. Podaj swoich kandydatów i zobaczymy czy jest o czym mówić i czy może ktoś inny tutaj nie powinien się walnąć w łeb.
Radek91 17.05.2026 12:01 #
Pięknie widać jak pogarda rodem ze środowiska piłkarzy i kibiców Realu wjechała na całego.

Jak ktoś nie szanuje osiągnięć Glasnera, Iraoli i Amorima (z czasów Sportingu) to nie będzie też szanować Alonso przy pierwszym, lepszym kryzysie.

Ale fajnie, że przyznajecie to, o czym mówiłem wiele razy - piłkarze oraz ich podejście są problemem i mają spory udział w aktualnym bajzlu tyle, że są chronieni i nikt ich nie wywali z dnia na dzień.
MszarnyLFC87 17.05.2026 12:19 #
Ziaja typie, nie wiem skąd u Ciebie przekonanie, że piłkarze nie szanują Slota. Jeśli masz jakiekolwiek argumenty za brakiem potencjalnego szacunku również dla Glasnera to je przedstaw. . Chętnie też się dowiem kogo Ty byś widział za Slota. Kogo by drużyna sznowała?.
Ziaja 17.05.2026 12:22 #
Wczorajszy wpis Salaha dużo mówi o Slocie.

Radek91 XD tobie to już lepiej nie odpowiadać by się nie zniżać do dna
Ziaja 17.05.2026 12:22 #
Wczorajszy wpis Salaha dużo mówi o Slocie.

Radek91 XD tobie to już lepiej nie odpowiadać by się nie zniżać do dna
MszarnyLFC87 17.05.2026 12:46 #
Przesadzasz z XD i ewidentnie nie odróżniasz krytyki od braku szacunku. Kandydatury Iraoli czy Glasnera to po prostu najbardziej realne, dostępne opcje. Wcale nie zdziwiłbym się też kandydaturą Marco Silvy. Jeśli Slot zostałby zwolniony, co prawdopodobnie się nie wydarzy.
Adihaa 17.05.2026 12:48 #
@MszarnyLFC - najbardziej prawdopodobne? Na podstawie Twojej kariery w Fifie czy jak ?
MszarnyLFC87 17.05.2026 12:58 #
Adihaa, raczej na podstawie doniesień medialnych. Też mógłbyś zaproponować swoją kandydaturę w dyskusji. A jak jesteś taki mundry to ją logicznie uargumentuj ;)
Adihaa 17.05.2026 13:14 #
No właśnie problem tkwi w tym, że nie bardzo ci wyciągnę królika z kapelusza, bo nie uważam żeby była na rynku jakąś dobrą opcją, która jest w naszym zasięgu. Wiec nie mam zamiaru rzucać nazwiskami , tylko dlatego, że ktoś trzyma środek tabeli z ogórkami.

O tyle o ile glasner ma jakąś tam gablotkę, to Iraola już całkiem jest odlotem. To jest LFC a nie jakiś bazarowy klub. Przechodziliśmy przez to z Rodgersem, Hodgsonem, przechodzili w MU przez to z Amorimem. Wszyscy dostając pracę grali obiecujący football I co ? Ten schemat po prostu się u nas nie sprawdza
Adihaa 17.05.2026 13:36 #
A jak już pytasz, to moim faworytem jest Enrique, ale od razu zaznaczam, że nie wierzę w jego dostępność dla nas - na pewno nie w najbliższym sezonie.
Tommyy 17.05.2026 13:39 #
@Adihaa, to co się burzysz na Slota jak nikogo nie chcesz w zamian?
Slot zazwyczaj dobrze reaguje na to, co się dzieje na boisku, ale fizycznie i mentalnie wrzucił piach w tryby. Zgadzam się z tym, że szatnia go nie szanuje, bo już zdążył pokazać, że nie szanuje piłkarzy. A jeśli szatnia się na to godzi to już nie jest drużyną.
Z opcji dostępnych na rynku Iraola jest najlepszy, ale boje się, że nie rozwiąże mentalnego aspektu, bo nie wydaje się być charakterem. Z drugiej strony po Kloppie każdy menadżer świata wydaje się być bez charakteru.
Adihaa 17.05.2026 13:43 #
@tommy do wczoraj chciałem Alonso
Adihaa 17.05.2026 13:45 #
A jeżeli twierdzisz, że slot dobrze reaguje na to co dzieje się na boisku taktycznie, to mi się nie chce nawet z tobą gadać - pozdrawiam
grypkareinkarnacja 17.05.2026 13:54 #
Dobre, Glasner i heavy metal, oglądasz mecze CP w tym sezonie? Po Arsenalu to najnudniejszy futbol, na drugim miejscu miałem Liverpool umieścić, ale przez te durne, paniczne zmiany Łynia gdy przegrywamy i się robi 2-0-8 , dla neutralnego widzą się robi wesoło.
grypkareinkarnacja 17.05.2026 13:54 #
Dobre, Glasner i heavy metal, oglądasz mecze CP w tym sezonie? Po Arsenalu to najnudniejszy futbol, na drugim miejscu miałem Liverpool umieścić, ale przez te durne, paniczne zmiany Łynia gdy przegrywamy i się robi 2-0-8 , dla neutralnego widzą się robi wesoło.
Tommyy 17.05.2026 14:04 #
@Adihaa, rozumiem rozgoryczenie, więc co teraz? Obrażamy się, chcemy zwolnienia Slota, ale wszyscy będą źli? xD
Żebyś nie nadinterpretował - Slot całościowo jest zerem, ale całkiem uczciwie zmiany jakich dokonywał w zeszłym sezonie podczas meczów i z początku sezonu wydawały się działać, co akurat nigdy nie było mocną stroną Kloppa. Ale to oczywiście kwiatek do kożucha, żeby nie być całkowitym defetystą w jego żałosnej sprawie.
Ale jak już uznałeś, że jesteś ponad to to Twoja sprawa.
Adihaa 17.05.2026 14:20 #
@tommy - los zdaje się być przesądzony. Jedynie cud w którym Bournemouth jakimś magicznym sposobem bije City, a my wdupiamy z Brentford (to już akurat możliwe) może nas uratować. Tylko no właśnie, co dalej... Nie wierzę w projekt Iraola/Glasner. To nie jest ten format osobowości ani kultury pracy, który do nas by pasował. Poza tym jak już wcześniej napisałem, Iraola poza "fajnym" stylem nie ma za bardzo co pokazać.
Radek91 17.05.2026 14:35 #
@Ziaja dno to twoje wpisy, gdzie gość przedstawia swoje zdanie i potrafi je jakoś uzasadnić, a ty jedynie "co do h", "puknij się w łeb" i "XD", więc niżej się nie da

Chociaż nie - życzenie swojemu zespołowi przegranej w ostatnim meczu i wypadnięcie poza LM to jeszcze większe dno i pokazuje, że ktoś nie ogarnie kibicowania... komukolwiek, nie tylko Liverpoolowi.

Jeśli Slot ma polecieć to decyzja zapadnie niezależnie od tego czy w tym ostatnim meczu wygramy czy nie. LM jest po prostu niezbędna i jak ktoś tego nie rozumie to chce pozbawić klub prestiżu i grubych milionów...
Adihaa 17.05.2026 14:54 #
Choć z tego co widzialem Paddy Power, stawiają na Enrique... Kurs 4.5
MszarnyLFC87 17.05.2026 15:26 #
@grypkareinkarnacja, gdybyśmy mieli zatrudnienie nowego mistera opierać na dokonaniach jego zespołu za ten sezon, powinniśmy od razu brać Farioliego. Przyszedł do FC Porto, zaraz po kompromitacji z Ajaxem i zdobył mistrzostwo w stylu godnym pozazdroszczenia. Co świadczy o jego charakterze. Smoki od pierwszej do ostatniej kolejki zajmowały pierwsze miejsce w tabeli. Dodam od razu; nie, liga portugalska nie jest ogórkowa. Chcę powiedzieć, że przy zatrudnieniu trenera klub nie patrzy przez pryzmat jednego czy dwóch sezonów. Bez wątpienia się to liczy. Ale z pewnością jest jeszcze wiele innych kryteriów jak filozofia gry, charakter, umiejętność komunikacji. Poza tym o niczym nie przesądzam. Ludzie jak Glasner, Farioli czy Marco Silva, to moje subiektywne kandydatury. Przy założeniu, że ściągnięcie Luisa Enrique wydaje się niemożliwością.
grypkareinkarnacja 17.05.2026 20:25 #
Może jeszcze do Polskiej ligi zejdźmy?. To musi być tylko i wyłącznie ktoś z topu Klopp, Flick, Enrique, absolutnie żadnych sezonowcow spoza Top5 lig, a jak nie to niech to już będzie w ostateczności ktoś kto się chociaż sprawdził w Anglii, z dwojga złego wolę Iraolę, zaimponował mi tym co zrobił w Bournemouth, które mimo regularnych odejść najlepszych grajków, gra szybko i całkiem atrakcyjnie. Dałbym mu szansę, ale jasne gwarancji że da radę nie ma (patrz Frank). Dodam, że Łysy jest u nas spalony i nikt i nic go nie uratuje, z nim nie ma żadnej nadziei, po przyjściu kogoś nowego nadzieje powrócą. Reasumując za Łysego ktokolwiek ale jeśli musiałbym wybrać kogoś z dwóch Iraola/Glasner wybieram tego pierwszego, bo raz Glasner obok heavy metalu to nawet nie stał, a dwa za szopki z Guehim jakoś bym go tu po prostu nie chciał, ale jak już pisałem, ktokolwiek byle nie wskoczyć w nowy sezon z Arnim Legendom Slotem.
MszarnyLFC87 17.05.2026 21:25 #
Wszytskie te rozważania opierają się na tym, że żaden trener z topu nie obejmie Liverpoolu, ani w przyszłym sezonie, ani w jeszcze następnym, trudno zgadnąć co wydarzy się w jeszcze kolejnym. Jasne, że wolałbym trenera z topu (osobiście -Kompany > Flick), ale bądźmy realistami. Wolisz Iraolę, szanuję to. Ale też nie jest tak, że Glasner to kompletnie odklejony pomysł. Nie wiem dlaczego się tak upierasz przy tym, że nie stał przy "heavy metalu", nie wiem ile wiesz o tym jak Glanser chce grać w piłķę i czy chce Ci się takie rzeczy sprawdzać. Nie będę już w to wnikał. Możliwe, że gdyby dostał lepszych piłkarzy, efekt byłby bardziej i częściej zauważalny.
Radek91 17.05.2026 22:18 #
Oczywistym jest, że każdy chciałby trenera typu Enrique, Flick czy Klopp, ale jak ktoś podaje inne kandydatury np. Iraola czy Glasner to zwyczajnie szuka różnych, może bardziej prawdopodobnych scenariuszy. Nie, że nie chciałby kogoś lepszego..

Także oburzanie się, że ktoś podaje argumenty za tym czy tamtym trenerem, bo nie są to jego faworyci i wydaje mu się, że nie będą mieć szacunku piłkarzy, bo on ich nie szanuje - nie jest zbyt dobre
MarkoLFC 18.05.2026 09:28 #
Jeśli już myślą o zmianach włodarze,to nie sądzę,żeby szukali na naszym podwórku.Może juz nawet robią wstępny research przy nazwiskach Enrique cz Flick.Ten drugi nie spełniony jest jeszcze w Barcelonie bez LM,Enrique jesli wygra drugi raz LM,może być cień nadziei.Z drugiej strony,te niby półśrodki ,jak niektórzy piszą,w postaci Iraoli cz Glasnera,nie wiadomo czy odpalą póki nie staną za sterami tak dużego klubu,jak Liverpool.Slot stracił szatnie,to pewne,ale nie jest aż takim zerem,skoro reaguje/reagował zmianami (w przeciwieństwie do Kloppa),zrobił z Gravena w zeszłym sezonie kota,miał też do dyspozycji szerszą ławke,no i 'jakoś' majstra jednak zdobył.
Krzysztof 17.05.2026 09:37 #
Brawo Mo , wszyscy dookoła widzą co się dzieje a zarządowi żal wypłacić łysemu dzbanowi kasę jak go zwolnią,więc ciągnie nas ten osioł na same dno
Marcel1934 17.05.2026 09:49 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Marcel1934 17.05.2026 09:49 #
Slot spierd...i najlepsze lata kariery Wirtza.
HUN 17.05.2026 10:21 #
Heavy metal wrócił do Chelsea, Xabi podpisał czteroletni kontakt.
AdamowskiLFC 17.05.2026 11:58 #
Ale Xabi nie jest gwarantem Heavy Metalu to kolejny taktyk. Hoeneß jest dużo lepszą alternatywą.
Lenii 17.05.2026 11:26 #
U Alonso nie byłoby heavy metalu. Przypomnijcie sobie, co dwa razy zrobił Arne Slot temu heavy metalowi od Xabiego.
Jeżeli ktoś oczekuje piłeczki takiej jak za Kloppa, to są lepsze kandydatury od sympatycznego Hiszpana.
WojtekYNWA 17.05.2026 11:28 #
Raz to zrobił gdy bylismy na silniku Kloppa a drugi raz to w Madrycie są pizdeczki gwiazdeczki, dlatego
Lenii 17.05.2026 12:00 #
Wiadomo, bo jak przegrywamy to przez Slota, a jak wygrywamy to przez wszystko tylko nie przez Slota.
Alonso nie jest żadną gwarancja upgrade'u względem Arne, ale życzeniowe myślenie nie pozwala tego przyznać wielu osobom. Jak chcemy pewności, że sytuacja ulegnie poprawie, to są tylko dwa nazwiska - Enrique i Klopp. Ten drugi tu nie wróci, a pierwszy jak odejdzie z PSG to za rok. No i wcale się nie zdziwię, jak ktoś zostawi tutaj Arne, żeby spróbować ściągnąć za rok Enrique.
Kijoraptor 17.05.2026 12:10 #
Leni przypomnij sobie co Amorim zrobił ze Slotem na Anfield, co Tudor zrobił ze Slotem na Anfield. Co zespoły pokroju Crystal Palace czy Nottingham zrobiły ze Slotem.
Lenii 17.05.2026 12:32 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Lenii 17.05.2026 12:32 #
No dobrze pamiętam, ale też nie zapominam, ile razy jednak to Slot wychodził z pojedynków obronną ręką. Nie mam zamiaru go tutaj jakoś przesadnie bronić, sam bym chciał, żeby stąd wyleciał, ale też byłbym ostrożny z oczekiwaniami względem takich trenerów jak Alonso, Iraola czy Hoeness. To wcale nie są goście, którzy osiągali jakieś lepsze wyniki od drużyn Slota, ani też nie grali jakiejś dużo lepszej piłki. Oczywiście biorąc tutaj pod uwagę całość kariery, a nie tylko ostatni sezon.
Moim zdaniem z jednym Arne miał rację - konieczne są transfery, bo nasza kadra jest bardzo źle zbalansowana. Nie usprawiedliwia to aż takiego paździerzu jaki grają, ale dodanie do tej drużyny defensywnego pomocnika z prawdziwego zdarzenia, dwóch skrzydłowych i ogarniętego środkowego obrońcę wiele zmieni i to niezależnie od tego, kto będzie trenerem.
Pavele 17.05.2026 11:58 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Adihaa 17.05.2026 12:13 #
Iraola - trener średniaków, który stabilnie leci na poziomie 1.4-1.5 PPS. Nie wygrał żadnego trofeum w liczących się ligach , jedyny argument, że gra SUPER DUPER FOOTBALL... no świetny wybór
Tommyy 17.05.2026 13:28 #
@Adihaa, to że nigdy nie dostał Ferrari może mieć jakiś wpływ, ale się nie znam.
Z @Pavele w kwestii Alonso się nie zgadzam - uważam, że to był najlepszy wybór z uwagi na przeszłość i podobieństwa do Juergena. Było widać, że tworzy więź z piłkarzami za czasów Leverkusen.
Ale w związku z tym, że pokpiliśmy zostaje Iraola jako najlepsza opcja, Glasner jako druga z tego, co obecnie jest na rynku.
lfcarty 17.05.2026 12:30 #
Dla mnie to smutny moment.Salah to nie tylko król Egiptu ale i król Liverpoolu.Lecz smutniejsze jest pogodzenie się z faktem pozostania Slota w klubie:(
MaxiKing 17.05.2026 14:44 #
Na razie to jest daddy rock w stylu Nickelback czy pop-punk w stylu Blink 182 a to ma być Death metal w stylu wczesnego Vader!
czarus142 17.05.2026 15:26 #
Wg. bukmacherów, jeśli zwolnią Slota największe szanse mają Enrique, później Iraola i Nagelsmann.
MrocznyJaszczomp 17.05.2026 19:25 #
No już widzę, jak Enrique opuszcza kombajn z Paryża, żeby babrać się w gunwie, jakie opracował tu Slot. Brzmi jak świetny i realny plan, zwłaszcza, że LFC na pewno będzie w stanie przebić finansowo PSG.
MaxiKing 17.05.2026 20:12 #
Wytłumacz mi jedno: po co LE miałby tutaj przychodzić?
czarus142 17.05.2026 20:19 #
Ja tylko przedstawiłem typowania, nie moje fantazje.
Lenii 17.05.2026 20:56 #
Przecież dla takiego Enrique, który zaraz pewnie zdobędzie drugi puchar LM z PSG, odejście do Premier League wydaje się być naturalnym posunięciem. W PSG już sufit osiągnął (a nawet go przebił), a prowadzenie Liverpoolu to prawdopodobnie najlepsza opcja, jeżeli chciałby objąć jakiś klub Premier League.
Już tak sobie nie umniejszajmy, Liverpool jest świetnym pracodawcą i jeżeli komuś nie przeszkadza mieszkanie w Anglii, to na pewno rozważy ofertę The Reds.
Pietialiv 18.05.2026 06:48 #
Problemem jest czy zarząd zgodzi się na trenera który ma własne zdanie?
SlotYNWA 17.05.2026 16:51 #
Ale będzie stypa po ostatnim meczu. Takie pożegnanie legend, tak zepsuć drużynę. Brawo zarząd, brawo Slot. Na stałe meldujemy się na swojej grzędzie, czyli miejscach 5-8.
enngiv 17.05.2026 19:25 #
Hipoteza badawcza...gram w fm26...próbowałem wielu taktyk, wielu rankingowych, które najczęściej grają jednym napastnikiem itd...szło mi średnio. Myślałęm sobie jak ta drużyna po tych transferach jest słabo przemyślana. Wtedy mnie olśniło. Zagrałem na dwóch wysunietych napastników. Za nimi w rolach bocznych rozgrywajacych podwiesiłęm Wirtza i Saboszlaja, za nimi DM i CR w roli Jones, MCcalister i Gravenberch...2 srodkowych obroncow, 2 ofensywnych bocznych i płynną kontrę. Efekt był taki, że zacząłem miażdzyć konkurentów. Mamy 2 wysokich szybkich dobrych technicznie napastników. Najlepszy duet na świecie. Za nimi 2 bardzo dobrych, świetnie biegających ofensywnych rozgrywających. Top na świecie. Jones, McCalister i gravenberch mogą grać na z przodu i z tyłu. Faktycznie brakuje nam silnego, mądrego DP. Tyle. Gakpo, Chiesa i reszta to zmiennicy. W tym zespole drzemie ogromny potencjał. Slot przegrał szatnie. Wtedy nikt nie gra.
BigAnfield 17.05.2026 20:39 #
Odstaw cukier i to nie są żarty
Pabloitto 17.05.2026 21:10 #
Salah ma rację heavy metal musi wrócić, ale pamietęć też trzeba, że Mo nie pomógł druzynie za bardzo w tym sezonie i kopał się w czoło. Wiadomo sukces ma wielu ojców, a porażka jest sierotą Tutaj trzeba pamiętać, że jednym z ojców tęj klęski jest Faraon, Slot ponosi największą winę, ale jest wielu winnych.

Pozostałe aktualności

Thompson: Liverpool potrzebuje McGinna (1)
19.06.2026 17:19, FroncQ, Liverpool echo
Micky van de Ven nie dla Liverpoolu (0)
19.06.2026 16:52, Gall1892, thisisanfield.com
Z Newcastle na inaugurację sezonu! (14)
19.06.2026 11:06, Gall1892, liverpoolfc.com
RB Lipsk odrzucił pierwszą ofertę za Diomande (18)
19.06.2026 10:23, Gall1892, thisisanfield.com
Liverpool znów uprzedził Newcastle (1)
19.06.2026 10:22, RosolakLFC, The Athletic
Poznajcie Victora Muñoza (0)
18.06.2026 23:26, Armani87, liverpoolfc.com