W czym dzisiaj gramy?
Dzisiaj Liverpool po raz ostatni wystąpi na Anfield Road z Carlsbergiem jako sponsorem na koszulkach. Tym razem jednak, napis będzie inny niż zwykle.
Nazwa duńskiego browaru była obecna na każdym meczu u siebie przez ostatnie 18 lat. Carlsberg przygotowuje się do opuszczenia trykotów The Reds, a ten jeden ostatni raz, napis będzie w języku chińskim.
Liverpool jest jedynym angielskim miastem, które było przedstawiane na World Expo w Szanghaju, którego jest miastem partnerskim. Przedstawiciele Carlsberga wpadli na pomysł, aby w ten sposób skontaktować się z ogromną rzeszą fanów, którzy mieszkają w tamtym rejonie świata.
Dyrektor grupy sponsorskiej Carlsberga, Keld Strudahl, powiedział:
- Jesteśmy zachwyceni z możliwości pokazania się kibicom Liverpoolu w Chinach, gdzie klub jest niesamowicie popularny, to mały gest w ich stronę. Pracowaliśmy ciężko ze wszystkimi stronami, aby móc uczcić Expo.
Chiński napis będzie piątym, który pojawi się na koszulkach zawodników z Anfield. Zaczęło się od Hitachi, potem Crown Paints, Candy i od 1992 roku Carlsberg.
Komentarze (0)