TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1640

Welbeck: Nie mogę się już doczekać


Napastnik Manchesteru United, Danny Welbeck przyznał, że z niecierpliwością wyczekuje niedzielnego starcia swojego zespołu z Liverpoolem i pojedynku z kolegą z reprezentacji, Danielem Sturridgem.

Obaj napastnicy znajdują się w dobrej formie i mogą pochwalić się już dwoma trafieniami w lidze. Sturridge dwukrotnie zapewniał jednobramkowe zwycięstwo the Reds, a również wczoraj dołożył dwie bramki w wygranym 4:2 meczu Capital One Cup z Notts County.

– Widziałem się ze Sturridgem przy okazji spotkania ze sponsorem i rozmawialiśmy o naszych golach. Nie mogę się doczekać, by zagrać przeciwko niemu na Anfield.

– Od najmłodszych kategorii wiekowych, po drużynę młodzieżową i rezerwy, bez względu na okoliczności, starcie z Liverpoolem jest wielkim wydarzeniem.

– Celujemy oczywiście zwycięstwo, ale wiemy, że czeka nas kolejny charakteryzujący się dużą intensywnością mecz. Wszyscy w klubie nie mogą się już tego doczekać.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (29)

Asahi 28.08.2013 11:51 #
Jak na moje gość może nawet grać w pierwszym składzie. I tak w pierwszym meczu wystrzelał się już na następny sezon. ;)
Scrab 28.08.2013 11:57 #
Kibice Barcy i Realu mogą mówić swoje, ale dla mnie to są prawdziwe "derby Europy" :)
Lyzwa7 28.08.2013 12:01 #
Mam nadzieję, że Moysowi coś odwali i wystawi Go na skrzydle ;)
metka10 28.08.2013 12:15 #
Diabeł zawsze powienien być na dole ...
Mudrikos 28.08.2013 12:39 #
Szkoda, że nie będzie na tym meczu Suareza. Jego będzie mi bardziej brakowało na boisku niż Kolo.
Piterdaw1 28.08.2013 12:47 #
@Wisnia, Nie przesadzałbym, Welbeck nie jest na pewno gorszy od Stu... Stuarta Downinga oczywiście ;)
Noodles 28.08.2013 14:33 #
@DrGh0st

Coś Ci się kolego pomyliło. Sturridge ma dwa gole, licząc z pucharem - 4. A odkąd chodzę do szkoły uczono mnie, że 4 > 2
kader 28.08.2013 15:07 #
@20do18
"Szczególnie gdy obie ekipy mierzą się na Anfield bo na tym obiekcie mecze bywają mniej jednostronne aniżeli na Old Trafford"
od początku 2009 roku większość spotkań tych zespołów kończyło się zwycięstwem jedną bramką, w jedną bądź drugą stronę. Przez ten czas tylko 3 mecze kończyły się większą różnicą bramek: 1:4, 2:0, 3:1, rzeczywiście są to jednostronne pojedynki...
"Mam prośbę do fanów LFC, żeby szanowali najbardziej utytułowany klub w Anglii"
muły zostały mistrzami, należą im się gratulacje ale nie zmienia to faktu, że Liverpool ma trochę większą gablotę niż United, a mimo to kibice klubu z Manchesteru nie dażą szacunkiem nikogo. Liverpool ma 2 odwiecznych rywali: Everton i Manchester, różnica między nimi jest zasadnicza - Everton jest klubem, który szanuję, który ma świetnych kibiców, którzy potrafią zjednoczyć się z czerwoną częścią miasta w trudnych chwilach, a kibice, czy jak ich tam nazwać, United wolą śpiewać piosenki o katastrofie i o śmierci 96 Bogu Ducha winnych kibiców, którzy chcieli być świadkami zdobycia przez ich ukochany klub kolejnego trofeum...
dalszej części tego akapitu nie będę komentował, bo szkoda słów
"Szanujmy się nawzajem, bo to strasznie źle wpływa na reputację naszych ekip w Polsce. W oczach fanów innych teamów traci się sporo gdy w taki sposób hejtuje się przeciwnika."
zatem przestań hejtować i okaż szacunek LFC i jego kibicom, to kibice United są jednymi z najbardziej - o ile nie najbardziej - znienawidzonych w lidze
"Tutaj nie zgodzę się z @aro8, albowiem kibice MUFC z należytym szacunkiem wypowiadają się o fanach innych ekip i nie ma w ich oczach nienawiści."
hahaha :D dobre :D ale dzisiaj nie mamy 1. kwietnia :) nie będę drugi raz pisał tego samego, więc wróć kilka linijek wcześniej i będziesz miał odpowiedź na te brednie, które właśnie zacytowałem
"Co do porównań Sturridge-Welbeck. W poprzednim sezonie Stu był lepszy jeśli chodzi o skuteczność, jednak w innych aspektach przodował Danny. W tym sezonie jeśli chodzi o zdobycze bramkowe przewodzi piłkarz Manchesteru United 2-1."
w jakich aspektach przodował Welbeck? nie przeglądałem jego statystyk ale nie sądzę żebyś wiedział cokolwiek o grze Sturridge'a, prócz tego ile bramek strzelił. W tym sezonie Daniel strzelił już 4 bramki, więc nie, to nie piłkarz United przewodzi w tej klasyfikacji. No chyba, że mówisz tylko o bramkarz w lidze, wtedy jest remis 2:2.
" piłkarz United występuje częściej na skrzydle, jest bardzo ważnym grajkiem, który pomaga w defensywie i dużo walczy,"
wczoraj albo przedwczoraj było na lfc.pl przedstawiona grafika jak po boisku porusza się Stu, więc zapoznaj się z nią, a potem powiedz czy ten argument, który przytoczyłeś ma prawo bytu
"najlepszej pary napastników w Anglii i na świecie: Rooney-van Persie. "
najlepsza para napastników w Anglii i na świecie? koleś, nawet w mieście United nie ma najlepszej pary napastników...
"CoC nie powinno się brać pod uwagę. "
tu powinieneś dodać: "... bo Welbeck nie strzelił w nim nawet jednej bramki"
" ja tych spin nie zaczynam"
wskaż zatem osobę, która je zaczyna i którym komentarzem je zaczęła
Ziaja 28.08.2013 15:13 #
20do18 - jak tak bardzo chcesz być dokładny to zeszłym sezonie Welbeck strzelił w 40 meczach tylko 2 gole WOW - Napastnik pierwsza klasa

Zaś Sturridge w 16 spotkaniach -11 goli :P Ale co tam Sturridge jest słabszy dodając fakt, że strzelił dla LFC więcej goli niż Welbeck dla MU
kubastepniak22 28.08.2013 15:18 #
@Scrab


Aż sie zalogowałem żeby polubić twój komentarz :P
Szmuggi 28.08.2013 15:34 #
Brakowało na tej stronie tylko fana Manu by swoimi kłamstwami/błędami prowokował spiny tak jak to się dzieje na "neutralnych" serwisach....upominać i banować bo atmosfera odrazu zalatuje manure'm.
Geshu7 28.08.2013 16:14 #
20do8 co do twojego pierwszego komentarza ... Pozwolę sobie zacytowac :

"Mam prośbę do fanów LFC, żeby szanowali najbardziej utytułowany klub w Anglii i nie pisali ,,Muły", "Mule","Mułostwo" itd"

Klękaj na kolana i proś Pana o łaskawość , to może wysłuchamy twojej prośby , jak narazie , najbardziej utytułowanym klubem w Anglii jest dalej LFC , a to że wy macie o jeden puchar ligi więcej , nie znaczy , że My nie okazaliśmy się lepsi na Europejskich rozgrywkach
Korsarz96 28.08.2013 17:06 #
@20do18po co tu się w ogóle rejestrowałeś ? Chcesz "kulturalnie" podyskutować o nadchodzącym meczu,dzielić się spostrzeżeniami itd ? Poczekaj jak na Anglia.goal czy jak ta strona się nazywa aż wrzucą artykuł o meczu LFC z United i tam dyskutuj.To jest strona dla fanów Liverpoolu.Nie chcesz prowokować ? Twój nick już prowokuje.A co do Sturridga i Welbecka,zobaczymy w niedzielę kto wyjdzie z tego starcia zwycięsko.
Ziaja 28.08.2013 17:11 #
20do18

Widzę, że i ty też nie znasz Historii, albo o tym nie mówią. Po katastrofie w Monachium Liverpool wypożyczył dużą liczbę zawodników do Manchesteru by ci mogli dokończyć ligę.

Ale co tam Liverpool ten zły. Jaka hipokryzja.
Ziaja 28.08.2013 17:18 #
20do18 Jesteś tak zapatrzony w swój klub, że ociera się to obsesje. Musisz mieć niezły kompleks LFC, skoro podważasz statystki.
Ziaja 28.08.2013 17:18 #
20do18 Dobrze dziadku... skoro tyle chodzisz po świecie, to powinieneś trochę dorosnąć.
kader 28.08.2013 17:47 #
@20do18
"I piszesz to tak jakby United zdobyło pierwsze trofeum od dwudziestu paru lat"
Może forma na to wskazywała ale chodziło mi o fakt zdobycia przez nich tytułu dającego im przewagę w liczbie zdobytych mistrzostw Anglii.
Wiem, że kibice LFC śpiewali o katastrofie jaka spotkała Wasz klub, nie popieram tego, jednakże po katastrofie na Hillsborough się opamiętali, zrozumieli co czuli kibice United, bo na własnej skórze odczuli coś podobnego. Można powiedzieć, że dla kibiców LFC ta katastrofa była boleśniejsza, bo zginęli członkowie ich rodzin, znajomi, dzieci które biegały po osiedlu. Tak, dzieci - najmłodszy miał 12 lat, kibicom LFC nie muszę mówić kto to był. Natomiast United zapomnieli o tym, co stało się 3 dekady wcześniej; wyśmiewając katastrofę, w której zginęła niemal setka kibiców Liverpoolu, pokazali jakimi są hipokrytami. Jeśli ich rozumiesz to znaczy, że też jesteś hipokrytą. Fani mułów nie śpiewali szyderczych pieśni? A próbowałeś się wsłuchać w ich przyśpiewki? Poza tym historia jaką przedstawiasz jest „nieco” podkolorowana, doczytaj na ten temat na jakieś stronce, gdzie piszą elokwentne osoby, a nie na stronie mułów czy jej siostrze wikipedii
"Jak widać Fani Liverpoolu nie potrafią się zachowywać (fani United przy nich to kultura) nie tylko w Anglii ale jak widzimy w Polsce. (Na stronach MU rzadko pojawiają się przezwiska "Loserpool" "Murdersi", a na lfc.pl, "Muły" to normalka. "
Fani Liverpoolu nie dadzą sobie pluć w twarz, Ty to mylisz z brakiem kultury i nieodpowiednim zachowaniem. Jednak jak mamy się zachować, gdy obrażany jest nasz klub? Odwrócić się i udawać, że tego nie słyszymy albo jesteśmy głupi i nie rozumiemy? Co to to nie. Większość (nie wszyscy) kibiców United uważa swój klub za jakieś zjawisko nadprzyrodzone czy bóstwo, któremu każdy powinien padać do stóp, a ten w odpowiedzi miałby pewne prawo i może nawet obowiązek kopać ich po twarzach. Aroganci i hipokryci uważający się za lepszych od innych. Nie wiem co się dzieje na stronach mułów, bo mnie to nie interesuje, jednak wiem, że rzadko się zdarza żeby kibic United wypowiedział poprawnie nazwę LFC.
"P.S to Manchester United jest bardziej utytułowanym klubem i to jest kolejny fakt, który ty podważyłeś. "
muły mają najwięcej tytułów mistrzowskich ale Liverpool ma więcej zdobytych pucharów, no chyba że liczysz puchary z turniejów towarzyskich, gdzie United pokonają Valarenge czy TSV 1860 i dostają puchar, który sami zasponsorowali... to wtedy rzeczywiście mogą mieć ich więcej niż Liverpool.
"Zresztą tradycją się już stało, że pojedynek na trybunach, których kibiców doping silniejszy, wygrywali kibice Manchesteru United."
jak na Waszym stadionie jest 2000-3000 naszych kibiców to ciężko żeby zagłuszyli Waszych kibiców, jednak zdarzają się momenty w meczu, że słychać naszych kibiców. Co do tego, że prostactwo nie potrafi uszanować hymnu Liverpoolu, a niektórzy tego nie zauważają to nie zawsze w telewizji słychać co kibice śpiewają, można tylko rozpoznać melodię.

Zaraz może jeszcze powiesz, że kibicowałeś mułom zanim powstał ten klub? Albo jesteś może jednym z założycieli?
Geshu7 28.08.2013 17:59 #
Sprawa wyglada w Anglii tak , ze kibice gosci sa glosniejsi od kibicow gospodarzy - tak prawda . Glownie przychodza tam osoby starsze , ktorym " nie wypada " fanatycznie dopingowac

Ziaja 28.08.2013 18:04 #
Geshu7 z tym się nie zgodzę, byłem na meczu ze Stoke i atmosfera była wspaniała, kibice śpiewali cały czas. I nawet nie tylko na The KOP. To wina telewizji, że często się wydaje, że nie ma dopingu, bo jak oglądałem powtórkę to było cicho, zaś na stadionie było tak głośno od przyśpiewek, że nie słyszałem własnych myśli.
Liara 28.08.2013 18:14 #
@20do18

Zazwyczaj nie wdaję się w tego typu dyskusje, ale tym razem nie wytrzymałam. Manchester United i pełne szacunku wypowiedzi na temat Liverpoolu? Gdzie? Najlepszy przykład kultury dają wchodząc na profil "Ruszyła maszyna" i wyśmiewając wszystko, co ktokolwiek powiedział o Liverpoolu, nie zapominając oczywiście o dodaniu co jakiś czas "Looserpool".
Musisz być zaślepiony, skoro wydaje ci się, że jest choć jeden klub, w jakim wszyscy kibice mają szacunek dla innych.
Nie tak dawno można było przeczytać na stronie devilpage komentarz "Jesteśmy lepsi od brudów z Looserpoolu." To też jest szacunek?
Liara 28.08.2013 18:37 #
@20do18

Jak jesteśmy tacy źli i beznadziejni, to po ciężką cholerę wchodzisz na naszą stronę i chcesz z nami rozmawiać? Ja, jeśli kogoś nie lubię, po prostu z nim nie dyskutuję i tyle.
kader 28.08.2013 18:45 #
Wiem, że głupiemu nie przetłumaczę, więc pokrótce:
przytaczasz tą samą docinkę co wcześniej, na którą już Ci odpowiedziałem, więc chyba brakuje Ci już tekstów. Ten ranking powstał na podstawie głosowania czy jakiś redaktor go sobie stworzył? Wielu piłkarzy mówi, że Anfield jest najgłośniejsze i niewygodnie im się gra, gdy kibice gospodarzy są tak dopingowani. Jakby stworzyć ranking na podstawie opinii piłkarzy PL to wyglądałby on inaczej. Nie będę szukał nic na yt, bo wisi mi to czy mi wierzysz czy nie. Jesteś zapatrzony w swój klub, bądź, nie obchodzi mnie to, po prostu nie wpieprzaj się na stronę innego klubu i nie wkurwiaj ludzi, bo jakby Twoje wywody miały jakiś sens to można by toczyć tą dyskusję do samego meczu ale to nie ma sensu, nie widzisz nic poza czubkiem swojego nosa. Nie dziwi mnie to, bo SAF jest taki sam i wielu z Was próbuje go naśladować.
Co do tytułów to oczywiście liczysz 2 najważniejsze, bo nie można nie liczyć ligi i LM ale do tego dodajesz 1 puchar, dzięki któremu Twoja teoria z pozoru wygląda na prawdziwą ale gówno prawda. Nie potrafisz się pogodzić z faktami to zamilknij. Kiedyś może United będą mieli więcej pucharów na koncie niż Liverpool, pogodzę się z tym; nie życzę im tego ale jakby - odpukać - tak się stało to nie będę na siłę wmawiał ludziom, że jest inaczej.
Ziaja 28.08.2013 18:45 #
A na United jest tak zajebisty doping, że przy 70 minucie jak Liverpool strzelił 3-gola na Old Trafford kibice zaczęli opuszczać stadion.

Old Trafford - Teatr marzeń. Dlaczego tak się nazywa? Bo tam nie ma atmosfery.
Liara 28.08.2013 18:57 #
20do18

Nie napisałeś tymi słowami, ale to wynikało z wypowiedzi.

Zresztą wciąż nie rozumiem, co jest złego w komentarzu "Diabeł zawsze powinien być na dole"? Mamy zacząć wam kibicować, żebyś nie czuł się urażony? Jest to komentarz humorystyczny, inteligentny i nikogo nie uraża. Trzeba nie mieć dystansu za grosz, aby tego nie widzieć.

I, tak jak napisał kolega niżej, może być przestał poniżać ludzi z mniejszym budżetem komentarzami, że nie są kibicami? Piszesz o szacunku, a sam go swoją postawą nie prezentujesz. Wyobraź sobie, że nie każdego stać na wyjazd na mecz (ciężko się tego domyślić, prawda) a to jeszcze nie oznacza, że ten ktoś nie jest kibicem.
Ziaja 28.08.2013 18:58 #
20do18 I tu akurat widać twoją ślepotę, hipokryzję i wywyższanie się.

Najgłośniejszym stadionem jest Anfield - 97 decybeli, potem Manchester 95 Db. Talksport - gdzie mierzyli głośność stadionu.

A nie ranking ze strony która jest lewo co znana.
przemocc 28.08.2013 19:12 #
Czemu ten mancór jeszcze bana nie dostał?
kader 28.08.2013 19:44 #
"@kader - synek ciekaw jestem czy w realu powiedziałbyś to mnie "głupi" hehe"
nie, face to face określiłbym cię w bardziej dosadny sposób. Tu o tobie powiem tyle: "kozak w necie, pizda w świecie", dzieci o posturze dziecka z Etiopii udają, że w rzeczywistości są koksami jakich mało i ty do nich należysz.
"Widać zdanie kogoś kto nigdy nie był w Anglii"
byłem w Anglii, byłem na paru meczach Liverpoolu. ty może jeździsz na mecze częściej ale to pewnie dla tego, że w Polsce ci nie wyszło i musiałeś wyjechać za granicę, tam zarabiasz na tyle żeby przejechać kilkadziesiąt km i obejrzeć mecz, fajnie, gratuluję. Nie śmieję się z takich ludzi, bo w większości to nie ich wina, że nie mogą znaleźć godnej pracy ale po tym jak się wypowiadasz stwierdzam, że jesteś średniointeligentnym człowiekiem, który zapewne nawet nie ma matury i nie umiał znaleźć pracy.
"Tak jak @kader na poczatku zmanipulował, pisząc, że to fani United są tymi gorszymi bo cieszą sie z katastrofy kibiców "The Reds" buahaha. Było zupełnie inaczej koteczku."
w którym komentarzu napisałem, że fani mułów są gorsi? i twierdzisz, że muły się nie śmiały? zdobądź jakąkolwiek wiedzę na ten temat, a potem się wypowiadaj, bo tylko się ośmieszasz
sebix129 28.08.2013 20:03 #
Najlepszy doping, najlepszy atak, najlepszy stadion, najlepsi kibice, najlepszy skład, najlepszy trener, najgłośniejszy stadion, najciekawsza historia, najwięcej trofeów, toleranca wobec innych klubów :D - w skrócie MANCHESTER uniTED ... Przecież tylko typowy zapatrzony w siebie kibic mułów może coś takiego napisać i to jeszcze na stronie klubu, który w jego ocenie jest średniakiem ... naprawdę logiczne
kokso 29.08.2013 11:31 #
@20do18 , po co się tu w ogóle zalogowałeś macie swoją śmieszną stronkę to czytaj tam wasze farmazony a nie przychodzisz tu i pierdzielisz który klub jest lepszy , o tym zadecyduje poniedziałkowy mecz , a po za tym 5 do 3.

Pozostałe aktualności

Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (5)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (2)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (5)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com