LIV
Liverpool
Premier League
05.05.2024
17:30
TOT
Tottenham Hotspur
 
Osób online 1052

Barnes: Czas Lovrena dobiega końca


John Barnes powiedział, że Dejan Lovren powinien latem opuścić Liverpool w celu poszukiwania regularnych występów. Reprezentant Chorwacji nie był pierwszym wyborem Kloppa w minionym sezonie, a zainteresowanie jego usługami wyraża m.in AC Milan.

Legenda the Reds sądzi, że odejście stopera w letnim okienku będzie w interesie każdej ze stron.

- Do gry wróci Joe Gomez, co jeszcze mocniej skomplikuje sprawę Lovrenowi. Myślę, że zdaje sobie sprawę, iż będzie miał problem z regularnymi występami.

- Cenię tego chłopaka, gdyż zawsze w przypadku kontuzji może wkroczyć do gry i wykonać dobrą robotę.

- Zawodnicy pragną jednak występów w pierwszej jedenastce. W przypadku odejścia mój szacunek do niego jeszcze bardziej wzrośnie, gdy opuści swoją strefę komfortu w Liverpoolu.

- Być może nadszedł czas na zmiany u Lovrena. Zobaczymy, jaką podejmie decyzję.

W minionym sezonie Lovren zagrał jedynie w 13 meczach w Premier League. Obecny kontrakt Chorwata na Anfield obowiązuje do lata 2021 roku.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (40)

PyrkaLFC 19.06.2019 10:50 #
"W przypadku odejścia mój szacunek do niego jeszcze bardziej wzrośnie' - mam tak samo :)
PonuryGrabarz 19.06.2019 11:54 #
Oby. Czekałem na to 4 lata...o 4 za długo.
Mr. Top 5 to nie ten poziom, drużyna odjechała i przeciętni zawodnicy nawet na ławce to za mało. Najlepsze jest to, że u nas jest SO nr w 4 w hierarchii - ciekaw jestem kto jest tym piątym obrońcą z top 5:).
Czas pozbyć się Lallanów, Lovrenów i Clynów.
Fresh88 19.06.2019 12:05 #
Idąc tym tokiem myślenia Origi rok temu powinien mieć już innego pracodawcę. Lovren powinien powalczyć o miejsce w zespole. Może jakieś wypożyczenie?
Milten 19.06.2019 12:17 #
Lovren to bff Salaha. Egipcjanin bedzie smutny jak odejdzie.
KaczoreQ 19.06.2019 12:19 #
Fresh88 - chcesz wypożyczać 30letniego obrońcę z dwuletnim kontraktem? :D I co potem:
a) liczyć, że nagle jego talent eksploduje (przypominam, że mowa o Lovrenie)
b) sprzedać za rok z mniejszym zyskiem (krótszy kontrakt)
c) przedłużyć pozniej kontrakt, zeby nie odszedł za darmo, co wiąże się z dodatkowym wydanym hajsem za podpis?

Powinien posuzkać sobie nowego pracodawcy i odejść spełniony jako triumfator LM.
Magerlfc 19.06.2019 12:41 #
Dejan powinien polecieć już rok temu, gdy zataił kontuzję i pojechał sobie na wakacje... W swoim stylu złamał linię spalonego w meczu z city na etihad przez co strzelili nam na 2-1. Dalej w przeszłość nie ma co sięgać. Już lepiej niech jakiś młodzik będzie nr 4 niż on. Nie wiem co kieruje ludźmi,że chcą aby został. Ciekawe czy Salah by patrzył przy potencjalnym odejscu, że zostawia Lovrena...
CzerwonyBartek 19.06.2019 12:45 #
Lovreninho powinien odejść tylko w przypadku podmiany jego osoby na kogoś vide De Ligt. W innym wypadku nie widzę sensu ryzykowania zostawania z 3 ŚO
VII 19.06.2019 13:38 #
Sprzedać go jak najszybciej póki jeszcze można na tym zarobić konkretny hajs. Młodszy nie będzie, błędów w grze nie wypleni, a kontrakt kosztuje nas więcej niż jego wkład w naszą gre. Chociaż Jurgen pewnie i tak pozostawi go w swoim składzie. Tak jak przedmówcy uważam, że trzeba pożegnać się z Lovrenem i Lallaną, aby drużyna mogła wejść na nowy poziom i zakończyć pewien etap w historii klubu.
Paviola 19.06.2019 13:41 #
Pozbycie się go jest przede wszystkim w interesie klubu. Siedzi tu już któryś rok z rzędu i o któryś za długo. Wolę Fabinho i Milnera na środku obrony. Przynajmniej obaj będą skupieni przez 90 minut.
Norton 19.06.2019 13:47 #
Jestem za odejściem, pod warunkiem że kupimy jakiegoś obrońcę. Bo jak ma odejść kolejny zawodnik z defensywy bez wzmocnienia to dziękuję. Znów przyjdzie styczeń, luty i będzie łatanie dziur obronie.
Fabrani 19.06.2019 14:08 #
Niestety sentymenty na bok, trzeba wzmocnień a mówiąć w cudzy słowiu "średniaków" sprzedawać i kupywać mlodych walczaków. Jeśli chcemy pobić rekord RM i wygrać 4 razy z rzędu LM to takie rzeczy muszą mieć miejsce xDXDXDXDXXXXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDd
Bengaloe 19.06.2019 15:25 #
Lubię tego piłkarza. Zawsze walczy, nie poddaje się i pomimo krytyki, jaka na niego spadała (często słusznej) potrafił kilka razy się podnieść i zagrać bardzo dobre fragmenty sezonów (druga połowa ubiegłego na przykład). Przy tym bardzo dowcipny gość, widać, że jest lubiany w drużynie.

Jako 4 opcja w środku obrony jak dla mnie jest idealny, pytanie czy on sam będzie chciał taką rolę pełnić. Do pierwszego składu w chwili obecnej nie ma podejścia, bo Matip zagrał za dobry sezon, a Gomez ma być u nas stoperem na lata.
Fresh88 19.06.2019 15:29 #
Tylko Matip i Gomez to są szklarze, więc jeśli nie kupimy ewentualnego zastępstwa za Lovrena to znowu w styczniu przej@#iemy tytuł.
Reddy 19.06.2019 15:30 #
Moim zdaniem może zostać, ale płakać za nim nie będę. Odbiegając od tematu, co byście powiedzieli gdybyśmy kupili Eriksena? Trochę nierealny pomysł, chociaż...
Whiteboy 19.06.2019 16:22 #
Glejskorrr- Na jego poziomie to klubowy woźny jest. Co z tego że ograny w lidze. Przecież Lovren to chodzący holokaust, ja nie wiem jak po tylu latach chujni ludzie mogą jeszcze w niego wierzyć, niektórzy nawet chcą XDD wypożyczyć..wtf
Fanlive94 19.06.2019 16:36 #
Niektórzy naprawdę mają krótką pamięć, albo kibicują nam od zeszłego sezonu, że chcą Lovrena w klubie. Każdy młodziak z akademii jest od niego lepszy, a pomysłu z wypożyczeniem nawet nie skomentuję.
poprzerwie2 19.06.2019 17:21 #
Co on pieprzy???!!!
Lovren to gość który kocha ten klub, fakt może nie jest najlepszym obrońca ale ma charakter, zawsze dawał z siebie wszystko nawet kiedy był strasznie krytykowany, nie zapomnę mu bramki z BvB, ludzie na tej stronie strasznie szybko skreślają ludzi, najchętniej co roku zmieniali by skład, był nawet taki moment ze pisali tutaj ze czas Kloppa tez się kończy, Dejan, ja jestem za tym żebyś został bo masz DNA tego klubu jak i często krytykowany Henderson, jest tu paru fanów którzy pamiętają ciężkie czasy a także momenty w ktorych było naprawdę ciężko, był z nami jak było złe to tym bardziej powinien być na dobre, Jorgus go nie odda chyba ze Lovren sam poprosi, co by nie było to zawsze będę mu kibicował gdzie by nie gral, liczę ze kolejny sezon tez spędzi na Anfield
kacciq 19.06.2019 17:21 #
Pewnie, nie potrzebujemy transferów bo jesteśmy zajebisci, pozbądźmy sie jeszcze wszystkich porządnych zmiennikow. Skończy się tak, że w grudniu Gomez będzie grał na prawej bo TAA złapie kontuzje, Matip będzie leżał w szpitalu i na środku obrony będzie musiał grać Fabinho zostawiając ogromną dziurę w środku pola. Brawo
użytkownik zablokowany 19.06.2019 17:35 #
Sprzedac zaorac Kloppa zwolnic zostawic jedną 11 bez trenera i bedzie git. Coraz wybitniejsze pomysly maka "menago" na tej stronie. Zmiennikow sprzedac najlepiej o nowe transfery poki co nie slychac a cala ofensywa bedzie bez formy na poczatku brak szybkosci i świezosci u graczy co graja w Copa i w Afryce.
poprzerwie2 19.06.2019 18:23 #
Nostra

Świat piłki na szczęście nie kręci się wokół twojej opinii, brak szacunku do zawodnika bije z twoich wypowiedzi niczym od Koreina Mikke, jak było zle to był potrzebny i wykorzystywany, przeżył z klubem matamorfoze i widział różne rzeczy, jak już jest lepiej to pozbyć się bo jest za słaby, żołnierze AK żyją dod zodiak i mimo ze są słabi to są szanowani i upamiętniani, kimś takim jest u Nas Dejan, On szczególnie wyjątkowo zawsze walczył za ten klub i należy mu się miejsce, może nie grać lub mało grać ale nie powinno nigdy paść słowo odejdź, jeżeli sam zechce to ok. Dzięki takim zawodnikom wierze jeszcze ze nie wszyscy to najemnicy, Dejan wierze ze zostaniesz nawet gdybym miał tu dostać miliony hejtow. Bo stones i Laporte to wielcy kozaki, jeden pokazał w lidze nie raz i w reprezentacji a drugi w półfinale CL, a jednak zostali mistrzami, proszę napisz kogoś byś kupił kto się zgodzi umierać za ten klub a także zgodzi się grzać ławę na jego poziomie, ja uważam ze dojście do finału LE, niedługo do finału CL mając w tym sporo zaslugi, później zostać zwycięzca tego turnieju, fakt mało minut ale w szatni i na ławce robił robotę, aha i jeszcze wcześniej doszedł do finału MS, to przypadek? Zrządzenie losu? Nie sadze, zostaw go w spokoju bo to swój człowiek
Agape 19.06.2019 19:24 #
W pełni zgadzam się z poprzerwie2. Lovrena jaki jest to jest ale siedząc na ławce nie płacze i pomaga jak umie gdy jest potrzebny. W szatni on i Ox budują pozytywną atmosferę co w sporcie zespolowym jest istotne. Popatrzcie sobie na filmiki i porównajcie z np Salahem który jest raczej zamknięty w sobie. Grupę Scala różnorodność a nie same umiejętności. Np: Psg gdzie każdy gorszy techniczne zawodnik jest pacyfikowany a później wygląda to jak wygląda. Na szczęście JK ma w dupie komentarze w internetach ludzi którzy rozegrali sezon w FM i rozum wszystkie pozjadali a siedzą w fotelu piją Harnasia i drapia się po jajach.
poprzerwie2 19.06.2019 19:42 #
Pozwole sobie na dlusza wypowiedz, zaczne od pytania do uzytkownikow ktorzy neguja ludzi ktorzy wstawiaja sie za Dejanem, panowie piszemy jak ludzie, obiektywnie, czasami mozna sie roznic i nie znaczy ze ktos do kogos pala odrazu nienawiscia, nie badzmy devilpage. Czy wiecie co bylo zawsze domena naszego klubu? Ja uwazam ze wiara plynaca w zawodnikow nawet przecietnych, Stambul, mimo trzy bramkowej straty ludzie wierzyli, nie bylismy Realem z bialymi husteczkami czy Arsenalem ze stadionym pustym w 80. min, my wierzylismy. Widac bylo jak mala garstke mamy starych wariatow z ktorych sie wszyscy smieja bo na poczatku sezonu twierdzimy ze bedziemy zawsze mistrzem, bo wierzymy, pisze tu o starych kibicach ktorzy udzielaja sie tu od dawna, wysyp braku wsparcia w komentarzach przed meczem rewanzowym z barcelona byl straszny, bolalo mnie serce jak cholera bo kiedys to bylo nie do pomyslenia, wtedy sie zastanawialem czy cena sukcesu jest warta zyskania takich fanow, czy nie wole tego liverpoolu z 6 miesca z Downingiem, Johnsonem czy Aggerem ktory jest podobnym przypadkiem do Lovrena, serducho wielkie tylko troche brakowalo umiejetnosci, ale serce razem ze Skrtelem zawsze zostawiali. Holokaustem nazywany przez Whiteboya, hmmm. A Dembele w barcelonie to co? Sanchez w United? NIe pamietacie czasow posuchy to nie nazywajcie czlowieka ktory przetrwal z klubem sportowy holokaust w ten sposob, brak szacunku do tego czlowieka oznacza brak DNA kibica Lfc, nikt sie tu nie madrzy tylko wylewa zale bo nie tak to powinno wygladac.
Pozdrawiam czerwonych braci ktorzy wiedza co jest w tym klubie najwazniejsze!
redartur76 19.06.2019 21:33 #
poprzerwie2 w 200% stoję za tobą murem. Pozdrawiam i życzę krytykantom takiego podejścia do kibicowania LFC, szacunku do Lovrena, Hendersona jak i wszystkich piłkarzy tego klubu.
YNWA
VII 19.06.2019 21:45 #
@poprzerwie2 Rozumiem twoje przywiązanie i sentyment do naszych zawodników. Ale klub taki jak LFC to nie Polonia Bytom, a światowa marka która walczy o najwyższe trofea. Jeśli będziemy trzymali danych zawodników tylko ze względu na przywiązanie i wolę walki, to będzie to przypominało placówkę z funduszem emerytalnym. Jak czytam twoje komentarze to mam wrażenie, że ty byś z miłą chęcią przyjął na nowo Kariusa, Johnsona, Jose Enrique i Bóg wie kogo jeszcze...może jeszcze Poulsena albo Jonjo Shelvey'a. Jeśli dysponowalibyśmy do dnia dzisiejszego tego typu zawodnikami, to do niczego byśmy nie doszli...nawet gry w LM nie powąchali. Drużyna musi się rozwijać i tutaj nie ma miejsca na jakieś ciepłe sentymenty. Lovren już zawsze będzie popełniał mniejsze lub większe błędy ( tak jak w najważniejszym meczu z City). I te błędy będą nas bardzo drogo kosztować. Skoro jesteś kibicem starej daty to z pewnością chciałbyś abyśmy osiągnęli sukces i nigdy więcej nie wracali do epoki posuchy. Dlatego dziwi mnie dlaczego tak bardzo obstajesz brakiem rozwoju i powrotem do minionej epoki. Bo ci gracze są zwyczajnie przeciętni, w sam raz dla angielskiego średniaka pokroju WHU albo Crystal Palace.
redartur76 19.06.2019 22:07 #
VII myślę że tu bardziej chodzi o okazanie szacunku dla zawodnika, w tym przypadku dla Lovrena, wiadomo że popełnia błędy ale oddał też wiele serca i zdrowia dla klubu. Porównywanie go przez jakiegoś pryszcza do Holokaustu jest po prostu żenujące i taki gość powinien za takie coś dostać bana. Jeśli Klopp będzie chciał go zostawic i Lovrenowi będzie pasowało to że jest nr 4 to nie mam nic przeciwko temu żeby został bo na nr 4 to możemy sobie na jego miejsce znaleźć nieogranego młokosa. Jeśli będzie chciał odejść to życzę mu jak najlepiej w dalszej karierze.
poprzerwie2 19.06.2019 22:18 #
VII

za kasriusa dostalem bana na pierwszym koncie, na drugim dostalem za cisniecie Pickforda po bledzie z nami bo sie z niego smialem, nic lepiej nie smakuje niz taka klseka w tych barwach na naszym stadionie, nie porownujmy tego buca kariusa co przegral nam razem z ramosem final, jeden blad rozumiem bo i nasz Jurek nie byl idealny, jednak Karius z Ramosem do spoli zabrali nam puchar bo juz wtedy bylismy gotowi na zwyciestwo, bedzie co bedzie, jak odejdzie to trudno, tak bywa i nie nam decydowac, swoja opinie wyrazilem i co niektorych naklaniam do zmiany podejscia do calej rodziny FC Liverpool
VII 19.06.2019 22:30 #
redartur76 To prawda. Każdy nasz zawodnik zasługuje na szacunek i takie zachowania są zwyczajnie słabe. Co do Lovrena i Lallany, Klopp zrobi tak jak będzie uważał. Natomiast ja patrzę na tego typu graczy jak na pracowników w firmie, którzy są sowicie opłacani i zwyczajnie bezproduktywni lub zbędni. Ja bardzo chciałbym doczekać takich czasów, że w przypadku kontuzji VVD, Salaha lub TAA w środku sezonu, nie będę musiał się martwić. W tym sezonie mięliśmy dużo farta, że kontuzje omijały naszych kluczowych zawodników. Ale mięliśmy też wielu zawodników jak Moreno czy właśnie Lallana, którzy kompletnie nic nie wnieśli poza atmosferą w szatni. To jest ta różnica między City a nami, dzięki której City będzie zawsze stawiane w roli faworyta do mistrzostwa Anglii. Jeśli ktoś u nich siedzi na ławce, to wchodząc na boisko wnosi taką samą jakość jak zawodnik schodzący plus czasem coś ekstra jak Liroy Sane. Taki Liverpool jest moim marzeniem.
kwasddz 19.06.2019 22:35 #
Za FC Liverpool też powinny być przewidziane bany.
VII 19.06.2019 22:40 #
poprzerwie2 Ja również mam w pamięci ten epizod, który boli mnie jak drzazga w fiu***e. Mam w pamięci również inne epizody z Moreno, Mignoletem i Lovrenem. Trzeba zrobić wszystko żeby to się już nie powtórzyło. Drużyna jest w 3/4 przemeblowana, pozostało jeszcze tylko uprzątnąć resztki i wprowadzić coś nowego bardziej perspektywicznego i obiecującego.
poprzerwie2 19.06.2019 22:59 #
kwasddz

przestan, ja nie widze w tym nic zlego, komentatorzy tez czesto tak mowia, nie popadajmy w skrajnosci
Diamne 19.06.2019 23:36 #
Rany Boskie to się dzieje!!! <3
użytkownik zablokowany 20.06.2019 00:00 #
Co się dzieje ??!?
ynwa19 20.06.2019 00:03 #
Nie mieszajmy gruszek z jabłkami drodzy koledzy!-:)
Oczywiście jako LFC z mottem YNWA mamy prawo oczekiwać innego podejścia (niż w pozostałych klubach) do sposobu w jakim traktujemy graczy naszego ukochanego klubu.
Lecz to nie może nam przesłaniać strony sportowej a patrząc od takowej to jeżeli pojawiłby się dobry kolejny ŚO a inne zespoły byłyby skłonne kupić Dejana to trzeba by było go w piękny,grzeczny ale stanowczy sposób pożegnać.
Tak zresztą w latach sukcesów robiono w Liverpoolu-sukcesywnie wymieniano słabe ogniwa a w przypadku Lovrena o takim śmiało możemy mówić i nie ma co zaklinać rzeczywistości.

A to czy Chorwat całościowo(forma,wpływy w szatnii itd) ciągle jeszcze powinien być u nas to suwerennna decyzja Jürgena.
Tego się raczej nie dowiemy.

A co do "FC Liverpoolu "-takiego klubu nie ma!!!
To że 90% komentatorów nie nadaje się do tej pracy i bredzi bez sensu w niczym ich nie usprawiedliwia a nas nie zwalnia od potępiania takiej niewiedzy.
Jest,był i będzie tylko LFC!

I kolego Poprzerwie 2 z całym szacunkiem: jeżeli ktoś krytykuje Dejana to nie oznacza braku poszanowania jego osoby zgodnie z duchem panującym w naszym klubie.To po prostu ocena umiejętności danego zawodnika, o ile naturalnie taka krytyka jest konstruktywna.

PS acha i proszę się odstosunkować od moje jukochanej Polonii Bytom!-:) czyli Królowej Śląska-właśnie awansowaliśmy do 3 ligi.
POLONIA nigdy nie zginie!-:)

Pozdrawiam Czerwonych Braci-:)
VII 20.06.2019 00:42 #
ynwa19 Polonia akurat w tej sytuacji posłużyła tutaj jako przykład klubu ze szczebla lokalnego, który nijak się ma do globalnej marki. Ta nazwa przyszła mi po prostu jako pierwsza do głowy, choć w zasadzie każdy inny polski klub mógłby tutaj posłużyć jako przykład.

Co do tego co napisałeś.. również uważam, że nie należy mieszać aspektu piłkarskiego z mottem klubu. Od wielu lat niemal dzień w dzień śledzę tą stronę i widziałem bardzo wiele negatywnych komentarzy w stronę Lovrena. Przy każdej kaszance jest punktowany najczęściej jako jeden z głównych winowajców straconych bramek lub przerżniętych meczów. Generalnie jeśli nie oglądałem jakiegoś meczu bo byłem w pracy, a widzę nazwisko Lovren w komentarzach, w zasadzie wiem już wszystko. To, że ludzie krytykowali i krytykują, to nie jest zbiorowa iluzja lub halucynacja. Po prostu ludzie zaobserwowali coś co dzieje się cyklicznie już pewnego czasu i głośno o tym mówią.
ynwa19 20.06.2019 00:53 #
VII

To,że Polonia posłużyła za przykład, to się domyśliłem-:) także spoko-nie ma spiny!
Cieszy mnie awans klubu,któremu kibicuję od.....niemowlęcia i w którym trenowałem(brat,kumple też) od trampkarzy do juniorów.

A co do Dejana to jeszcze jedno-wkroczyliśmy w nową erę! i aby była ona naznaczona sukcesami to konieczna jest systematyczna poprawa jakości kadry co w naturalny sposób wymusza rezygnację z zawodników nie pasujących do niej poziomem.
Chorwat jest (obok Lallany np)takim graczem.
Tylko i aż tyle.

Come on LFC!-:)
radoLFC 20.06.2019 11:09 #
Pozwolę się nie zgodzić, Lovren jest teraz nr 4, solidny zawodnik i oczywiście popełnia błędy, ale moim zdaniem przed nim jest kilku zawodników do wylotu jak Moreno, Lallana, Clyne.
Fanlive94 20.06.2019 12:58 #
Nie wierzę w to co czytam. Przez wszystkie sezony, gdy Dejan regularnie grał (oprócz ostatniego, a i tak zawalił arcywazny mecz z City), w niemal każdym meczu popełniał dużo błędów, co często kończyło się stratą gola. Wtedy spadała na niego duża krytyka (i słusznie), również na tej stronie (często w niewybredny sposób). Ok, miał lepsze momenty, gdzie popełniał tych błędów mniej, ale nigdy nie był to piłkarz na miarę Liverpoolu. I jak słusznie zauważył VII, nie można mieć sentymentow i trzeba wymieniać słabszych piłkarzy na lepszych. A teraz natworzyło się na tej stronie Rejtanów, którzy tak zaciekle bronią Chorwata, a zapewne wcześniej sami by go wywieźli do innego klubu.
redartur76 20.06.2019 13:44 #
Fanlive94
A czy ktoś go zaciekle broni że koniecznie musi zostać w klubie? Osobą decyzyjna w tej kwestii jest Klopp i sam zainteresowany. Chodzi o okazanie szacunku dla zawodnika, osobiście uważam że jak mamy kupić jakiegoś nieogranego gowniarza na jego miejsce to wolę żeby został jeszcze na jeden sezon, wiadomo jaki szklany jest Matip i Gomez i wolę wtedy Lovrena z 4 pozycji niż jakiegoś grajka który nawet minuty nie zagrał w PL bo żaden kasowy ŚO nie przyjdzie po to żeby być nr 4. Szacunek to najważniejsza sprawa, jaki się okazuje szacunek do zawodnika to taki sam się ma do klubu. Moja osobista opinia.
Pozdrawiam
Fanlive94 20.06.2019 14:18 #
No niestety Matip i Gomez są bardzo podatni na kontuzje, w związku z czym ten 4 obrońca musi prezentować odpowiedni poziom i nie popełniać tyle błędów co Chorwat. Zgodzę się, że jest to trudna sytuacja, bo żaden klasowy obrońca nie przyjdzie pełnić rolę czwartego obrońcy. Zobaczymy, jak Boss rozwiąże ten problem.
VII 20.06.2019 21:53 #
Ja myślę, że u nas nie ma czegoś takiego jak 3 lub 4 obrońca, bo każdy ma szansę wejść do wyjściowego składu jeśli udowodni coś Kloppowi. Nasza sytuacja w przeciągu ostatnich kilku sezonów diametralnie się zmieniła. Graliśmy na 4 frontach, a teraz prawdopodobnie dojdzie nam jeszcze jeden. Także siłą rzeczy zawodnik który zostanie sprowadzony na obronę, nie będzie w góry skazany na ławę. Tym bardziej w związku ze wspomnianą przez was łamliwością Matipa i Gomeza. Poza tym jeśli mięlibyśmy sprowadzać zawodnika który boi się walki o pierwszy skład, to lepiej nie sprowadzajmy nikogo. Jesteśmy poważnym klubem gdzie tak jak w Realu czy Bayernie, każdy zawodnik musi się rozwijać i być świadom że na jego miejsce jest paru innych. Przyjęcie paru dobrych zmienników nie zaszkodzi naszej atmosferze w szatni, a wręcz przeciwnie drużyna wejdzie na jeszcze wyższy poziom. Jestem tego w stu procentach pewny.

Pozostałe aktualności

Slot: Możecie nazywać mnie Arne  (0)
04.05.2024 22:29, Vladyslav_1906, thisisanfield.com
Elliott podsumowuje sezon  (0)
04.05.2024 21:12, BarryAllen, liverpoolfc.com
Postecoglou przed meczem z Liverpoolem  (0)
04.05.2024 15:03, Mdk66, Sky Sports
Liverpool - Tottenham Hotspur: Wieści kadrowe  (0)
04.05.2024 11:55, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Wczorajszy trening - wideo  (0)
03.05.2024 20:18, Piotrek, liverpoolfc.com
Klopp: Nie ma już żadnej presji  (7)
03.05.2024 16:17, Bartolino, liverpoolfc.com