LIV
Liverpool
FA Cup
11.01.2025
13:15
ACC
Accrington Stanley
 
Osób online 1646

Fenway Sports Group nie zamierza sprzedawać klubu


Liverpool nie jest na sprzedaż, a jego właściciele, Fenway Sports Group (FSG), nie otrzymali żadnych ofert kupna klubu, pomimo pojawiających się doniesień o zainteresowaniu Elona Muska.

Errol Musk, ojciec najbogatszego człowieka na świecie, zasugerował, że jego syn mógłby być zainteresowany przejęciem The Reds. Jednak do tej pory żadna formalna propozycja nie została złożona.

FSG, które nabyło klub w 2010 roku za kwotę 300 milionów funtów, w przeszłości poszukiwało zewnętrznych inwestorów, ale nigdy nie rozważało pełnej sprzedaży Liverpoolu.

Zapytany o zainteresowanie Elona Muska kupnem klubu, jego ojciec powiedział w rozmowie z Times Radio:

- Oczywiście, że jest zainteresowany. To nie znaczy, że go kupuje. Chciałby, jasne – kto by nie chciał? Ja też, ale nie mogę tego komentować, bo podniosą cenę. 

W maju 2024 roku magazyn Forbes wycenił Liverpool jako czwarty najcenniejszy klub piłkarski na świecie, szacując jego wartość na 4,3 miliarda funtów.

Choć kwota ta stanowi zaledwie nieco ponad jeden procent całkowitego majątku Elona Muska, szacowanego na około 340 miliardów funtów, temat jego potencjalnego zainteresowania zakupem Liverpoolu budzi ogromne emocje.

Ojciec Muska odniósł się do rodzinnych powiązań z Liverpoolem, które mogą wyjaśniać domniemane zainteresowanie ze strony amerykańskiego miliardera.

- Jego babcia urodziła się w Liverpoolu, mamy tam krewnych, a także mieliśmy szczęście znać wielu członków zespołu The Beatles, ponieważ dorastali oni z częścią mojej rodziny. Zatem jesteśmy z Liverpoolem związani w sposób osobisty.

Sytuacja skomentował także główny reporter Sky Sports News, Kaveh Solhekol.

- Liverpool nie jest na sprzedaż. Właściciele klubu nie otrzymali żadnych ofert ani zapytań, zarówno od Elona Muska, jak i od innych członków jego rodziny.

- Należy jednak dodać, że około dwa i pół roku temu właściciele Liverpoolu prowadzili rozmowy na temat możliwości pozyskania zewnętrznego inwestora, ale ostatecznie nie doprowadziły one do żadnych konkretów.

- Kilka lat temu John Henry, właściciel FSG, publicznie zapewnił, że klub nie jest na sprzedaż. Dodał również, że choć nie będą właścicielami Liverpoolu na zawsze, nie ma obecnie żadnych sygnałów wskazujących na ich zainteresowanie jego sprzedażą.

- Gdyby Elon Musk naprawdę chciałby kupić Liverpool, nic by go nie powstrzymało, poza kibicami klubu. Pierwszym wyzwaniem byłoby przekonanie właścicieli do sprzedaży. Wszyscy wiemy, że wszystko ma swoją cenę. Musiałby przejść przez kilka formalności, w tym przez testy właścicieli Premier League.

- Choć jest postacią kontrowersyjną, ma dużą szansę na pozytywne przejście tego testu. Kolejnym krokiem byłoby uzyskanie zgody niezależnego regulatora piłkarskiego, który mógłby zostać powołany w przyszłości, w celu zapewnienia, że transakcja odbywa się zgodnie z zasadami. Dzięki swojemu majątkowi Musk mógłby sobie pozwolić na realizację tego planu.

- Prawdziwym problemem mogłoby być przyjęcie Muska przez kibiców Liverpoolu. Są to fani głęboko związani z lokalną społecznością, którzy wierzą w sprawiedliwość społeczną, równość i różnorodność. Trudno powiedzieć, czy byliby skłonni zaakceptować postać Elona Muska jako właściciela swojego klubu.

W zeszłym roku Liverpool odnotował stratę przed opodatkowaniem w wysokości 9 milionów funtów. Po ogłoszeniu wyników dyrektor generalny Andy Hughes podkreślił:

- Naszym priorytetem od momentu przejęcia LFC przez FSG w 2010 roku było zapewnienie finansowej stabilności klubu, zgodnie z zasadami piłkarskiego zarządzania.

Oczekuje się, że wyniki za ubiegły sezon zostaną ogłoszone w przyszłym miesiącu, a brak awansu do Ligi Mistrzów (sezon 2022/23) może oznaczać dalszy nacisk na finanse klubu.

W lutym 2023 roku główny właściciel, John Henry, stanowczo zdementował wszelkie spekulacje dotyczące sprzedaży Liverpoolu, stwierdzając:

- Czy będziemy w Anglii na zawsze? Nie. Czy sprzedajemy Liverpool? Czy sprzedaliśmy coś w ciągu ostatnich dwudziestu paru lat?

Rok później FSG sprzedało mniejszościowy pakiet akcji amerykańskiemu funduszowi inwestycyjnemu Dynasty Equity, a prezes Mike Gordon zapewnił, że długoterminowe zaangażowanie FSG w klubie pozostaje silne jak nigdy dotąd.

Obecnie klub znajduje się w impasie kontraktowym z trzema kluczowymi zawodnikami – Mohamedem Salahem, Virgilem van Dijkiem i Trentem Alexandrem-Arnoldem, których umowy wygasają latem.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (65)

Clashman 08.01.2025 12:10 #
Kupno Liverpoolu przez Elona Muska... Niestety zbyt piękne, by okazało się prawdziwe.
Beol 08.01.2025 13:29 #
Piękne dla osób, które w dłuższej perspektywie chciałby upadku klubu. Pobawiłby się rok, a potem odstawił jak swoje własne dzieci.
Clashman 08.01.2025 13:35 #
Nie zgadzam się z taką opinią. Komu jak komu, ale mi zależy na zdecydowanym rozwoju Liverpoolu, dlatego uważam, że taka transakcja przyniosłaby klubowi korzyść.
Radek91 08.01.2025 13:46 #
No to fajnie, że Tobie zależy, bo Elonowi nie ;p
Clashman 08.01.2025 14:04 #
Bo Ty tak powiedziałeś? Aha, dobrze wiedzieć... :)
Hangfield 08.01.2025 14:15 #
Clashman jeżeli chcesz żeby kojarzono twój klub z osoba która chce przywłaszczyć kilka terytoriów bezprawnie to faktycznie zależy Ci na klubie. Klub to nie tylko pieniądze, a już na pewno Liverpool. Z drugiej strony już widze jak dostaje zielone światło od ligi po ostatnich wypowiedziach o Anglii:)
Hangfield 08.01.2025 14:15 #
Clashman jeżeli chcesz żeby kojarzono twój klub z osoba która chce przywłaszczyć kilka terytoriów bezprawnie to faktycznie zależy Ci na klubie. Klub to nie tylko pieniądze, a już na pewno Liverpool. Z drugiej strony już widze jak dostaje zielone światło od ligi po ostatnich wypowiedziach o Anglii:)
Radek91 08.01.2025 14:40 #
Bo to kolejny biznesman, który ma kilka ważniejszych rzeczy/projektów i, który teraz wkręcił się mocno w politykę. Myślisz, że miałby czas i chęci do rzetelnego zarządzania klubem w Anglii tak jak to sobie pięknie wyobrażasz?

I może jeszcze byłoby to z pasji i miłości do miasta? ;)
Flymf 08.01.2025 12:11 #
Tylko tego brakuje żeby Liverpool został zabawką socjopaty
AquardationLFC 08.01.2025 12:15 #
Nic tylko czekać aż użytkownik Jurgen91 wpadnie i zwyzywa autora tekstu za wypisywanie farmazonów na stronie :D
ynwa19 08.01.2025 12:22 #
Nie ma tyle kasy koles bo wyda ja na zakup Grenlandii (Dania sprzeda na bank ;) i przylaczenie Kanady do USA-czy na fladze obok gwiazdek pojawi sie klonowy lisc ? :)
"Trampek" zaczyna byc jak pewien Herr H. co to pod koniec II WS przesuwal na mapie nieistniejace armie a generalowie potakiwali glowami co pewnie teraz czyni Musk jak slyszy te fantasmagorie "pomaranczowej geby".
Igtrun 08.01.2025 12:26 #
XDDDD
AquardationLFC 08.01.2025 13:40 #
XDDDDDD
RealPePe 08.01.2025 12:32 #
Elon właścicielem Liverpoolu? Fajna wizja, intrygująca... 😎
unnamed 08.01.2025 13:01 #
Ciekawe co zrobi Henry gdy tamten rzuci 6mld £.
Radbug 08.01.2025 15:54 #
To co zrobiłby niemal każdy gdyby dostał za coś ofertę wyższą o 1 miliard od wartości tej rzeczy. A Liverpool stałby się najdrożej sprzedanym klubem w historii sportu. Chelsea to bodaj 5,3 mld.
mayro78 08.01.2025 13:05 #
Canada Grenlandia a teraz LFC..
Niech wezmie Nuneza
lfc257 08.01.2025 13:09 #
Po co takie głupoty pisać.... Nigdy nie było takiego tematu. Typowy clickbait
SlotYNWA 08.01.2025 13:24 #
Oczywiście, że temat się pojawił, a to, że kolega nie przyjmuje tego do wiadomości, to już kolegi problem!!! The Times nie miałoby interesu pisać takich wymysłów dla żartów!!!
lfc257 08.01.2025 13:44 #
Ojciec Muska powiedział, że jego rodzina pochodzi z Liverpoolu i to ma być temat? Tak samo jak Mbappe powiedział że jego matka czy babcia lubi Liverpool i to rzekomo miało świadczyć że on rozważa transfer do nas.
BeBe 08.01.2025 14:11 #
Przeczytaj ze zrozumieniem (:
Hangfield 08.01.2025 13:36 #
Lubiłem Muska, ale jego wypowiedzi od czasu wygranej Trumpa pokazują ze to chory czlowiek. W zyciu bym nie chciał żeby kojarzono jego osobę z Liverpoolem.
kuczq 08.01.2025 13:44 #
Niby najbogatszy na świecie, a sprzedał się masonom
MKrzysiek 08.01.2025 14:21 #
Osobiście mówię zdecydowane NIE tego typu transakcji. FSG pokazuje w ostatnich miesiącach jak w mądry sposób można zarządzać klubem i osiągać dobre wyniki zarówno na płaszczyźnie sportowej ( od czasu gdy Arne Slot przejął stery nad sekcją piłkarską nasza drużyna odnotowuje bardzo dobre wyniki na płaszczyźnie sportowej o czym najlepiej świadczą wyniki w Premier League i Lidze Mistrzów - jedynym mankamentem jest to, że jak do tej pory nie udało się przedłużyć kontraktów z tak ważnymi zawodnikami jakimi są Mohamed Salah, Trent - Alexander Arnold i Virgil van DIjk ;/). I tyle w temacie :)
ZENOX1234 08.01.2025 14:21 #
Chłop dosłownie każdy swój biznes w życiu zamienił w złoto, odniósł potężny sukces i wmieszał się w politykę, dziś jest jednym z najbardziej wpływowych ludzi na świecie z niewyobrażalnym majątkiem. Ale na szczęście eksperci z tej strony bardzo dobrze wiedzą że klub pod nim by upadł i że na pewno byłby jeszcze gorszy od naszych dusi groszy. Czasami warto poglądów politycznych nie wtrącać w takie sprawy.
lfc257 08.01.2025 14:28 #
Zwłaszcza że to człowiek bardzo elastyczny. Nie rozumiem co mają w głowie ludzie którzy go uważają za jakiegoś skrajnego...(wpisz dowolne słowo). Facet w poprzednich wyborach poparł Bidena i całą karierę bliżej mu było do demokratów. Teraz stwierdził że stali się oni zbyt przechyleni w lewo więc zmienił stronę... Na jakis czas. Jeśli w przyszłości stwierdzi że większe korzyści osiągnie z demokratami to może znów wrócić na ich stronę
mazi 08.01.2025 17:41 #
Zwłaszcza Twittera
Karasu 08.01.2025 14:47 #
Elon Musk=Szejkowie
Madara 08.01.2025 19:31 #
Szejkowie wydają na lewo i prawo pieniądze których nigdy nie zarobili bo urodzili się bogaci i Ty ich porównujesz z gościem który poprzez ciężką pracę i rozeznanie w biznesie stał się miliarderem, dla Muska klub nie koniecznie musi być zabawką jak dla arabów.
Radek91 08.01.2025 14:51 #
Przede wszystkim nawet "gdyby" to przecież to nie będzie tutaj na miejscu i to nie on będzie odpowiadał za transfery, kontrakty, wyniki itd.

No chyba, że stwierdzi, że zamieni klub w Hollywood FC, bo co go tam obchodzi jakieś FFP i nie będziemy się różnić niczym od City czy PSG, które są tak hejtowane za rozrzutność i zepsucie rynku. Trochę taka hipokryzja.
ZENOX1234 08.01.2025 15:25 #
Jak dobrze że FSG jest z nami na miejscu i umawia się na spotkania z Salahem , VVD i TAA w sprawie negocjacji kontraktów, albo jak dobrze, że bezpośrednio zajmują się rozeznaniem wśród potencjalnych wzmocnień. Oczywiście że tak nie jest bo oni mają od tego ludzi a jedyny ich udział zamyka się na trzymaniu podwładnych na pyski by nie daj boże nie wydano za dużo funcików. Musk też by miał od tego ludzi, ale za to założę się że zainwestowałby w klub odrobinę więcej niż nasi obecni.
Zalewsky 08.01.2025 14:56 #
Kolejny światowy wizjoner, który chce zmienić oblicze całego świata - niczym jeden z bohaterów filmowej ExMachiny.

Przytoczę tylko jeden z ostatnich jego cytatów z politycznego półświatka.
„Jeśli mieszkańcy Grenlandii zechcą być częścią Ameryki, a mam nadzieję, że tak będzie, to będą mile widziani!"

Sory. Nie - dla Elona i jego rodziny u sterów the Reds.
mzLFC 08.01.2025 15:33 #
Dla nas, tych prawdziwych kibiców LFC lepiej niech amerykański biznes trzyma się z dala od naszego klubu. Wszędzie widzą tylko jedną stronę 💵
czerwonyy 08.01.2025 15:41 #
Prawdziwie o FSG.
lzszjednoczeni 08.01.2025 15:42 #
Widzę, że wypowiada się tu większość lewicowych liberałów, którzy Elona porównują do największych dyktatorów w dziejach. Ogarnijcie się trochę. Wy pewnie wolelibyście, żeby Liverpool kupiła Urszula von der Layen z Donaldem Tuskiem i Rafałem Trzaskowskim. To dopiero są wizjonerzy biznesu. Ja nie mam nic do FSG, bo wyciągnęli Liverpool z głębokiego dołka, ale to, że są złotówami i sknerami, to chyba nikt nie zaprzeczy. Uważam, że gdyby nie ich sknerstwo to Klopp wygrał by z Liverpoolem więcej niż Guardiola z City. Nie porównujcie Elona do szejków, bo on nie urodził się miliarderem. Niech kupuje Kanadę, Grenlandię i Liverpool. Jestem za.
ZENOX1234 08.01.2025 15:47 #
Pięknie napisane
Hangfield 08.01.2025 16:10 #
Izs czy lewica czy prawica obydwa fronty nie maja kontaktu z mozgiem. Z tym ze jeżeli chcesz już sprzedawać to zacznij od swojego domu, a nawet siebie. Takie sprawy jak Grenlandia , Kanada i Liverpool zostaw ludziom do których to należy;)
lzszjednoczeni 08.01.2025 16:21 #
hangfield, młody człowieku, nie interesuje mnie co ty myślisz i co o tym sądzisz. A to co ja myślę napisałem powyżej.
Hangfield 08.01.2025 16:30 #
Izs jesteś pewnie tak stary ze pamietasz jak ludzie z poglądami Muska mówili tak o Polsce, moze jestem mlodszy ale pamietam jak to się skonczylo
Macku90 08.01.2025 18:58 #
sam się ogarnij i pomyśl co ty piszesz. Niech kupuje Grenlandię.. podobne myślenie ma Putin o Ukrainie.
Macku90 08.01.2025 19:03 #
"hangfield, młody człowieku, nie interesuje mnie co ty myślisz i co o tym sądzisz. A to co ja myślę napisałem powyżej."

o proszę jakie świadectwo. Chcesz uczestniczyć w społeczności, wylewasz swoje populistyczne dyrdymały i jednocześnie ignorujesz wszelką polemikę, no ewenement. Takie socjopatyczne to, jak twój idol.
lzszjednoczeni 08.01.2025 19:12 #
macku, wybacz młody, ale na konwersację z tobą szkoda mi czasu.
Figa 08.01.2025 22:35 #
Pozyteczny idiota
Figa 08.01.2025 22:38 #
Jeszcze sie posluguje argumentm wieku gruby stary prawak. Liverpool to nie jest miejsce dla takich jak wy. Jestes wiekowy a nawet nie znasz historii
Madara 08.01.2025 16:28 #
Pierwsze co by zrobił w klubie to ściągnąłby im te głupią tęczową opaskę z ramienia ;)
kuczq 08.01.2025 17:48 #
Ale odklejenie w komentarzach. Ja wiem, że kibicowanie LFC nie musi oznaczać utożsamiania się z wartościami lewicowymi z którymi związane jest miasto, ale ślinienie się do Muska to już przesada
lzszjednoczeni 08.01.2025 19:17 #
No ty też teraz popłynąłeś. Odślinienie totalne.
lfc257 08.01.2025 19:19 #
A z jakimi wartościami się utożsamia FSG? Dla nich największą wartością są tabelki w Excelu
AT9 08.01.2025 18:09 #
Ja będąc ojcem dwójki dzieci urodzonym na początku lat 90 zaznający normalnego życia bez social media gdzie w szkołach uczono czegoś jeszcze, to jest miód na moje serce co się teraz dzieje w końcu odzyskujemy świadomość coraz więcej ludzi się budzi z tego zepsutego tęczowego świata upadliśmy na totalne dno ale chwale sobie ludzi którzy mają podobne poglądy i wartości jak ja GO GO świat konserwatywny w rodzinie i normalności siła to jest sól tej ziemi , a dla tych dzbanów co wolą psy od dzieci i parady … dbają tylko o to żeby było im wygodnie i poprawnie podziękujcie nam ludziom którzy decydują się na dzieci bo to oni kiedyś będą pracować na was. Pozdrawiam
Macku90 08.01.2025 18:56 #
kim Ty jesteś żeby mówić innym co jest normalnością. Wypad z polityką.
Macku90 08.01.2025 19:25 #
tak, ja wolę zwierzęta ze schroniska ratować niż robić dzieci i co? Sam żeś dzban, bo nie wpadniesz na to, że ktoś świadomie nie decyduje się na dzieci z powodów genetycznych i wielu innych, to jest ta różnica. Ja nie zaglądam nikomu do łóżka, do domu czy w majty, nie będę już pisał kto z konswerwatywnego świata się w tym lubuje. Po prostu żyjmy sobie każdy w swoim świecie, nie wtrającac się w losy drugiego człowieka i tyle. Masz dzieci, bądź dumny, czuj się bohaterem i szanuj innych, zwłaszcza jak nie zrozumiesz ich punktu widzenia, bo nigdy nie będziesz na ich miejscu. A jesteśmy z podobnego pokolenia. Jak widać można mieć różne poglądy na życie, chyba naisottniejsze, że łaczy nas Liverpool. O to tutaj chodzi.
Hangfield 08.01.2025 19:26 #
AT9 to ze ktoś nie lubi Muska nie oznacza że lubi tęczowe opaski. Sam widze co jest złe co dobre i nie patrzę czy to jedni czy drudzy. Jak masz dwójkę dzieci to życzę żeby nie dotknęła ich wojna. Bo tok myśleniowy tego Pana nie jest na pewno pokojowy.
Figa 08.01.2025 18:58 #
Ludzie ktorzy popieraja elona przy okazji wykonuja test na inteligencje. Niestety wyniki nie sa zadawalajace
Madara 08.01.2025 19:13 #
Twoje wyniki z ortografii też pewnie nie były zbyt "zadowalające".
lzszjednoczeni 08.01.2025 19:23 #
Po tym co napisałeś, pokazałeś jaki jest twój poziom IQ
Figa 08.01.2025 22:28 #
Nie chce mi sie tracic czasu na uzywanie polskich znakow dla takich miernot jak wy
Madara 08.01.2025 23:10 #
Kogoś zabolało.
Shelby666 08.01.2025 19:48 #
O, pisiorek i faszysta albo konfa na portalu lewicowego klubu. Wyborne. Uśmiałem się. Pierwszy i ostatni raz komentuję post polityczny. lzszjednoczeni - współczuję egzystencji i zmanipulowania a reszcie prawackiego bełkotu na profilu Liverpool FC życzę powrotu do zdrowia. Pozdrawiam.
lzszjednoczeni 08.01.2025 20:12 #
Nie chcę tego komentować, bo widzę, że masz tęczowy mózg, a z takimi trudno konwersować. O jakim lewicowym klubie ty piszesz. Szajba ci odbiła czy co ?
Shelby666 08.01.2025 22:23 #
Dlatego ucinam temat bo obrzucanie się inwektywami faktycznie jest bez sensu. Każdy ma swój pogląd na świat, bardzo różny, jednak mimo wszystko obaj chcemy dobrze. Tak mi się wydaje.
mnk2 08.01.2025 19:51 #
Nie podoba mi się polityką FSG w stosunku do klubu ale o ile szanuje Muska za jego dokonania to mniej więcej od wygranej Donalda w wyborach zaczęło mu się odklejać podobnie jak zwycięzcy tych wyborów. I jak tak dalej pójdzie to pomysłami a może i czynami przebiją niejakiego Wolodie z kolorowego pałacu na Kremlu. Obawiam się że Elon jak i Trump poznali recepturę na koktajl wyskokowy Miedwiediewa i zaczęli to stosować. NIE, NIE, NIE dla tego pana aż wróci do normalności.
AT9 08.01.2025 20:57 #
Panowie tutaj nie chodzi tylko o to o czym piszemy ale też o to co się dzieje na zachodzie byłem widziałem jako turysta Paryż panowie jaki Paryż jest dramat w Anglii mam kuzynostwo ale i sam tam byłem są ganki Pakistańskie co gwałca małe dziewczynki mówimy o tysiącach dziewczynek, Niemcy to wszystko upada na naszych oczami a tymczasem my mieszkamy w pięknym bezpiecznym kraju nie każdemu może się powodzi ale coraz coraz wiecej jest klasy średniej jest pięknie nawet nie zdajcie sobie sprawy jakie mamy szczęście, Musk jest jaki jest nie do końca można mu ufać ale dużo mówi prawdy bardzo dużo jedzie właśnie po tych państwach liberalnych co tracą swoja tożsamość narodową a rdzenni obywatele cierpią. Ja chcę żeby i moim państwem rządzili ludzie patrioci a nie lemingi na usługach EU ludzie którzy chcą Atom ludzie którzy chcą rozwoju , sam Orlen w ostatni rok przyniósł 95% mniej przychodów anielisz rok temu ! Czemu szwaby nie mogą do nas przyjeżdżać zrywać jabłka jesteśmy pracowitym narodem z potężną historią tylko potrzebujemy zmian , w chwilach prawdy wszyscy się jednoczymy i działamy a na zachodzi jak taki naród ma się połączyć jak on jest tak zdeformowany jest tak różnorodny Arab pójdzie z Francuzem czy Niemcem? , nie chce czegoś takiego w Polsce.
lfc257 08.01.2025 21:04 #
Nie rozumiem po co urządzać debaty na temat Muska. Wiadomo że zostaniemy z tymi dusigroszami z Bostonu i raz na kiedyś coś wygramy... Musk to cwaniak. Jest jak kameleon. Może zmienić poglądy w razie potrzeby.
Hangfield 08.01.2025 21:11 #
Nikt czegoś takiego nie chce, ale nie chce tez gościa który dziś wyzywał premiera Kanady od dziewczynek za to ze powiedział ze Kanada nigdy nie będzie stanem USA. Gościa totalnie odkleilo i nie wyglada to dobrze. No ale jak według Ciebie jest Ok to nie mam czym gadac.
Rush68 08.01.2025 22:30 #
Cóż...ja tam do łóżka ani do majtek też nie mam ochoty nikomu zaglądać.I nie ma sensu też zaprzeczać faktom,że nasze państwo było po 90-tych latach wyprzedawane a ludzie którzy maczali w tym palce byli nie dawno europosłami.Nie będę się rozpisywał bo to obszerny temat.Nie przeszkadzalo jak pisano o polskich obozach śmierci i jak nas Gazprom ruchał tyle lat.Faktem jest że próbuje się Polskę bardzo osłabiac co już się stało poprzez rezygnację z atomu-Czesi zaraz podpisali umowe-zaprzestaniu inwestycji a teraz jeszcze akcja że Szczecinem.Przeciez oni nam kraj najechali rozjechali wymordowali a potem jeszcze tamci z prawej strony mapy i tyle lat nas okradali i tlamsili.Jak ktoś lubi tęczę to ok ale wzór rodziny to zawsze będzie ojciec i matka pomimo że zawsze znajdą jakieś zwyrole.

Pozostałe aktualności

Reakcje prasy na porażkę ze Spurs  (0)
09.01.2025 17:10, Wiktoria18, Liverpool Echo
Skrót meczu  (0)
09.01.2025 15:13, Piotrek, liverpoolfc.com
Bradley: Musimy grać lepiej z piłką  (2)
09.01.2025 12:09, BarryAllen, liverpoolfc.com
Slot po meczu ze Spurs  (2)
09.01.2025 11:56, Kubahos, liverpoolfc.com
Postecoglou: Jestem dumny z piłkarzy  (9)
09.01.2025 09:00, ManiacomLFC, tottenhamhotspur.com